Pitäisikö ilmoittaa tapailuidiootille etten aijo vaan odottaa sitä jalat ristissä
Ei oo ilmottanu ittestään mitään tänään. Soitin sille 1,5h sitten ja se sano et tulee tänään joskus ihmisten aikoihin takaisin reissustaan.
Kommentit (50)
Miksi vuoden jälkeen tapaillaan edelleen?
kyllä 2h maksimi,sitte toosaa jakamaan kylille äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyl outoa.. luulis että jo tietäis haluaako seurustella. Tää nainen on vaan tyhjennys astia tälle äijälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyl outoa.. luulis että jo tietäis haluaako seurustella. Tää nainen on vaan tyhjennys astia tälle äijälle
Miksi sitten pitää päin naamaa sanoa muuta?
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan kiva olla ryyppyretkellä tietäen, että nainen odottaa. Mulla tosin ei oo hirveen kivaa.
eikö sinulla ole muuta elämää kuin kiukutella aina, kun mies on poissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa eukko olla koko kylän tyhjennysastia; ongelmanahan tässä selvästi on että täytettä pitäisi saada alakertaan ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa eukko olla koko kylän tyhjennysastia; ongelmanahan tässä selvästi on että täytettä pitäisi saada alakertaan ja heti.
No miksi ei seksiä sais odottaa... 😅 Tuo äijä ei vaikuta olevan ees pillun arvoinen.. ja kyllä se nyt vituttaa jos toisesta ei kuulu mitään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska monet pitää toisia varalla vaan. Ja onhan se turvallista että on varmasti joku .
Tapailuidiootti 🙈
Haiskahtaa vuosisadan rakkaustarina. Voitte mennä siihen hääohjelmaan? Sulhanen voi selittää siellä, mitä se puuhailee. Joskus on helpompi puhua suoraan TV-kameroille (ilmeisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, mitä hän ylipäätään haluaa, ajattelee ja etsii teidän kahden tuttavuudelta? Puhuminen on ainoa tapa kommunikoida ihmisten välillä. Siis käytä sitä.
Minä kysyin tuota omalta ihmiseltäni, johon olen tutustunut verbaalisesti. En vielä ole saanut minkäänlaista vastausta kuitenkaan.
Olen kysynyt ja sanoo, että on vakavissaan kanssani. Ja koittanut kommunikoida parhaani mukan.
No eihän se ole vakavissaan, jos noin käyttäytyy. Älä ole hölmö.
Vuosi pelkkää tapailua ja luulet miehen olevan tosissaan?
Se on joillekin naisille mahdotonta käsittää, ettei suhteen alkuvaiheessa moni jaksa olla liian tiiviisti yhdessä. Mua itseäni ahdistaa se, että kun tapailu on tietyssä pisteessä niin pitäisi melkein asua jo yhdessä. Näissä hommissa hiljaa hyvä tulee. Mä en itse edes ihastu alussa niin sata lasissa, että pitäisi istua jatkuvasti sylikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi, että saa jatkaa sikailuaan.
Nyt ala keksiä omia menoja, entä jos lähdet itsekin kavereiden kanssa ulos?
Unohda tää tyyppi..jos seuraa kaipaat niin pidä silmät auki.. eiköhän jossain on sellanenkin jota kiinnostaa olla yhteydessä sekä nähdä vaivaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Se on joillekin naisille mahdotonta käsittää, ettei suhteen alkuvaiheessa moni jaksa olla liian tiiviisti yhdessä. Mua itseäni ahdistaa se, että kun tapailu on tietyssä pisteessä niin pitäisi melkein asua jo yhdessä. Näissä hommissa hiljaa hyvä tulee. Mä en itse edes ihastu alussa niin sata lasissa, että pitäisi istua jatkuvasti sylikkäin.
Vuosi on melko pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ala keksiä omia menoja, entä jos lähdet itsekin kavereiden kanssa ulos?
Joo juuri näin . Tai kutsut kavereita kylään.. istutte iltaa. juomaa ehtii vielä hakea yms
Vierailija kirjoitti:
mitä tämä aijominen on?
Aijjolin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on melko pitkä aika.
Niin luulis vuodessa olevan sen verran vakiintunut että puhuttais seurustelusta.. ei kukaan oleta että yhes asuttais..mutta eiköhän vuoden aikana yleensä sunkin tunteet oo sen verran selvillä että onko tää muija sellanen kenen kanssa haluaa olla.
Älä tykkää huonoa, ja toivottavasti olen nyt väärillä jäljillä, mutta miten minusta tuntuu että olet varanumero? Äijät ei yleensä harrasta laastareita, mutta sekin on toki mahdollista.