Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö ilmoittaa tapailuidiootille etten aijo vaan odottaa sitä jalat ristissä

Vierailija
25.01.2025 |

Ei oo ilmottanu ittestään mitään tänään. Soitin sille 1,5h sitten ja se sano et tulee tänään joskus ihmisten aikoihin takaisin reissustaan. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joillekin naisille mahdotonta käsittää, ettei suhteen alkuvaiheessa moni jaksa olla liian tiiviisti yhdessä. Mua itseäni ahdistaa se, että kun tapailu on tietyssä pisteessä niin pitäisi melkein asua jo yhdessä. Näissä hommissa hiljaa hyvä tulee. Mä en itse edes ihastu alussa niin sata lasissa, että pitäisi istua jatkuvasti sylikkäin.

Vuosi on melko pitkä aika.

Niin luulis vuodessa olevan sen verran vakiintunut että puhuttais seurustelusta.. ei kukaan oleta että yhes asuttais..mutta eiköhän vuoden aikana yleensä sunkin tunteet oo sen verran selvillä että onko tää muija sellanen kenen kanssa haluaa olla. 

Mies ehdotti nimenomaan seurustelua jo silloin suhteen alkuvaiheessa. Antoi myös minulle avaimet hänen asuntoonsa hetki sitten. AP

Vierailija
42/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä edes panneet kertaakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joillekin naisille mahdotonta käsittää, ettei suhteen alkuvaiheessa moni jaksa olla liian tiiviisti yhdessä. Mua itseäni ahdistaa se, että kun tapailu on tietyssä pisteessä niin pitäisi melkein asua jo yhdessä. Näissä hommissa hiljaa hyvä tulee. Mä en itse edes ihastu alussa niin sata lasissa, että pitäisi istua jatkuvasti sylikkäin.

Vuosi on melko pitkä aika.

Niin luulis vuodessa olevan sen verran vakiintunut että puhuttais seurustelusta.. ei kukaan oleta että yhes asuttais..mutta eiköhän vuoden aikana yleensä sunkin tunteet oo sen verran selvillä että onko tää muija sellanen kenen kanssa haluaa olla. 

Mies ehdotti nimenomaan seurustelua jo silloin suhteen alkuvaiheessa. Antoi myös minulle avaimet hänen asuntoonsa h

Niin? Silti kohtelee sua huonosti.

Vierailija
44/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vuoden jälkeen tapaillaan edelleen? 

Se on kyl outoa.. luulis että jo tietäis haluaako seurustella. Tää nainen on vaan tyhjennys astia tälle äijälle

Miksi sitten pitää päin naamaa sanoa muuta?

Huoh.. Ikävä kyllä ne ovat valheita. Jos kyseessä olisikin suoraselkäinen mies, ei hän kulkisi ryyppyreissuilla. Pitkittyneet ryyppyreissut osoittavat vain sen että alkoholi on kuin onkin hänelle tärkeämpi kuin sinä. Minulla on jo sen verran nähtyä elämää takana että olen nähnyt monta vastaavaa tapausta ja kuullut juuri tuon "sanoin sille  rakastan rakastan ja se leppyi" Mutta sama ralli jatkui silti eikä näillä tapauksilla ollut mitään oikeita tunteita, kunhan oli joku kotona kierrossa odottamassa.

Raha näillä oli aina loppu vaikka kävivät töissäkin.. aikansa.

Olet vielä nuori ja paljon elämää edessä josta aivan varmasti löytyy suoraselkäisempiä ja parempia miehiä joile viina ja kaverit eivät ole se pääasia vaan puoliso, koti ja rehelliset työt.

Rakenna elämääsi mielummin näiden kanssa. Alku voi olla erilaisempaa mutta uskollista ja arki on aivan varmasti kokemisen arvoista kun toinen onkin kotona ja osoittaa huomiota sekä löytää yhteistä aikaa ja yhteistä tekemistä.

Vierailija
45/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vuoden jälkeen tapaillaan edelleen? 

Se on kyl outoa.. luulis että jo tietäis haluaako seurustella. Tää nainen on vaan tyhjennys astia tälle äijälle

Miksi sitten pitää päin naamaa sanoa muuta?

Huoh.. Ikävä kyllä ne ovat valheita. Jos kyseessä olisikin suoraselkäinen mies, ei hän kulkisi ryyppyreissuilla. Pitkittyneet ryyppyreissut osoittavat vain sen että alkoholi on kuin onkin hänelle tärkeämpi kuin sinä. Minulla on jo sen verran nähtyä elämää takana että olen nähnyt monta vastaavaa tapausta ja kuullut juuri tuon "sanoin sille  rakastan rakastan ja se leppyi" Mutta sama ralli jatkui silti eikä näillä tapauksilla ollut mitään oikeita tunteita, kunhan oli joku kotona kierrossa odottamassa.

Raha nä

Toki pitää se kiinnostus silti tätä kunnon miestäkin kohtaan syttyä.. kannustaminen käden lämpöiseen aika typerää

Vierailija
46/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki pitää se kiinnostus silti tätä kunnon miestäkin kohtaan syttyä.. kannustaminen käden lämpöiseen aika typerää"

Ehkä, ehkä ei mutta alkoholisti joka viettää päiviä reissuillaan ei tule muuksi muuttumaan kuin korkeintaan persaukiseksi ja  pahimmillaan väkivaltaiseksi narkkariksi.

Ja jos kohtuukäytössä pysyisi sekä jakaisi aikaansa puoliso-oletetun kanssa eikä ravaisi baareissa tai bileissä yksin etsimässä sitä "jotain" voisi jonkinnäköisiä mahdollisuuksia ollakin mutta näillä tiedoilla tuo suhde on jo alunperin tuhoon tuomittu.

Vierailija
47/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toki pitää se kiinnostus silti tätä kunnon miestäkin kohtaan syttyä.. kannustaminen käden lämpöiseen aika typerää"

Ehkä, ehkä ei mutta alkoholisti joka viettää päiviä reissuillaan ei tule muuksi muuttumaan kuin korkeintaan persaukiseksi ja  pahimmillaan väkivaltaiseksi narkkariksi.

Ja jos kohtuukäytössä pysyisi sekä jakaisi aikaansa puoliso-oletetun kanssa eikä ravaisi baareissa tai bileissä yksin etsimässä sitä "jotain" voisi jonkinnäköisiä mahdollisuuksia ollakin mutta näillä tiedoilla tuo suhde on jo alunperin tuhoon tuomittu.

Niin no se on totta.. alkoholistin kanssa mitään pysyvää harvemmin rakennetaan mutta ei se parisuhde ole jos ei vetovoimaa sekä viehätystä toista kohtaan.

Vierailija
48/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän yhteydenpidossa myös omatoiminen vai laitatko yleensä itse ennemmin viestiä? 

Ei laita kovin aktiivisesti viestiä. Olen kertonut, että minua häiritsee kun minusta tuntuu, että joudun aina laittamaan ensiksi viestiä.

Ei tällaisista asioista kannata edes keskustella. Jos sinusta tuntuu, että sinä laitat aina ensin viestiä, niin kuuntele sitä tunnetta ja toimi sen mukaan.

Ei mies ala tykkäämään ja panostamaan enemmän vain siksi, että sinä sanot, että pitäisi.

Kun sinä haluaisit olla enemmän yhdessä ja mies ei, niin ette ole toisillenne sopiva pari.

Vierailija
49/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin yhteen ihan pari viikkoa sitten, nyt on taas tämmöstä. Kohta se varmaan lähettää et oon nyt koton voit tulla tänne. En tule jatkamaan tätä jos se kohtelee mua näin huonosti. Mitä vastaan jos se on täysin kusipäinen? Se siis laitto mulle vaan et alkaa ajaa tänne eikä kato puhelinta. Ei mitään et kauan kestää. Eikä olla sovittu missä nähään tms. vaikka tästä on ollu erimielisyyksiä viime aikoina.

Vierailija
50/50 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palattiin yhteen ihan pari viikkoa sitten, nyt on taas tämmöstä. Kohta se varmaan lähettää et oon nyt koton voit tulla tänne. En tule jatkamaan tätä jos se kohtelee mua näin huonosti. Mitä vastaan jos se on täysin kusipäinen? Se siis laitto mulle vaan et alkaa ajaa tänne eikä kato puhelinta. Ei mitään et kauan kestää. Eikä olla sovittu missä nähään tms. vaikka tästä on ollu erimielisyyksiä viime aikoina.

Sanot että annetaan olla. Olen kyllästynyt tähän. Tämä oli tässä. Jos häntä kiinnostaisi aidosti hän kohtelis sua paremmin. Eiköhän ole jo saanut vuoden näyttöviikon miks viivyttelisit vääjäämätöntä.  Mitä hyvää lopulta tälläisestä saat?