Kuinka monta orgasmia
Kuinka monta orgasmia olet kumppanillesi päivän aikana antanut
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kolme annoin viimeyönä !
Ja konkaripari ollaan (yli 50v aviossa. )
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kyselty montako yössä!
No sorry tämä epähuomio , meillä nyt ei nykyisin rakastella enää päiväsaikana ! Mutta kai sekin onnistuis .
Noin 8 kertaa siinä vaiheessa, kun tyttis oli noin 63 ja suhde oli aika tuore. Välillä oli vähemmän.
Yksitoista päiväpanojen aikana. Tosin taisi hän ottaa niistä suurimman osan ratsastamalla.
En tiedä koska en ole koskaan kysynyt. Luku on varmaan 0-3. Olisi jotenkin kornia kysyä että montako kertaa laukesit ja nainen vastaa en kertaakaa.
Annoin miehelleni yhden eilen ja yhden tänään. Itse sain molemmilla kerroilla 3-4. Ensin mies hyväili sormin klitorisorgasmin ja sitten sain vielä yhdynnässä parit. Mies laukesi sisääni.
6. Miehelle. Se oli lokakuu🤪mutta ei edellinen
Miksi päivän aikana? Meillä on ennätys 9krt 24h tunnin aikana. Olisko noista sitten kolme sattunut päivälle jos öitä, iltoja ja aamuja ei saa ottaa mukaan.
Suhteen alussa mieheni sai yksitoista orkku päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi päivän aikana? Meillä on ennätys 9krt 24h tunnin aikana. Olisko noista sitten kolme sattunut päivälle jos öitä, iltoja ja aamuja ei saa ottaa mukaan.
Sorry tuo 9 oli minun orgasmieni määrä, joten kyllä noita orgasmeja tyttöystävälle tuli vähintään kolminkertainen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry tuo 9 oli minun orgasmieni määrä, joten kyllä noita orgasmeja tyttöystävälle tuli vähintään kolminkertainen määrä.
Mitä nää tällaiset suhteet on. Ite kun en saa yhdynnässä, on mun orgasmit omin käsin hoidettava tai mies nuolee kerran kuussa nykyään. Ite imen mielelläni ja muutenkin tarjoan itseäni
Sille riittää yksi per kerta ja kaksi kertaa kuukaudessa. Ei kaipaa enempää.....minun kanssa. Omatoimisesti loput 👍