Miksi et ole matkustanut Euroopan ulkopuolella?
Kommentit (28)
Eepä oo sattunna olemaan riittävän tärkeetä asijoo poestua Kuopion ulukopuolelle!
Vierailija kirjoitti:
Ei matkustelulla voi enää elvistellä naapureille. Ne ajat meni jo 70- luvulla.
Voi jos on käynyt avaruuden rajalla. Katsomassa Titanicin hylkyä. Ei Thaimaanmatkalla...
Ihan vaan huvin vuoksi. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan ulkopuolelle on pitkä matka, joten sinne kannattaa mennä pidemmäksi aikaa. Itse olen asunut kolmessa eri paikassa Euroopan ulkopuolella, eli en ole ns. "matkustellut".
Lapseni oli juuri pari kuukautta reppureissulla Afrikassa ja sanoi, että matkustaminen ja reissaaminen on ihan eri asia :D saati sitte tuo, että olet asunut.
Siinä olisi jo jotain kertomista, jos olisi käynyt Kuussa tai vaikka Mars-planeetalla.. Maapallolla matkailussa ei ole mitään leuhkimista.
Sen vuoksi, että vaadin lentoyhtiöltä ja hotellilta paljon. En viitsi laittaa kymppitonnia yhteen matkaan. Sillä saa muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan ulkopuolelle on pitkä matka, joten sinne kannattaa mennä pidemmäksi aikaa. Itse olen asunut kolmessa eri paikassa Euroopan ulkopuolella, eli en ole ns. "matkustellut".
Lapseni oli juuri pari kuukautta reppureissulla Afrikassa ja sanoi, että matkustaminen ja reissaaminen on ihan eri asia :D saati sitte tuo, että olet asunut.
Lapsesi on oikeassa. Olen itsekin reppureissaillut Euroopassa aikoinaan ja se on ihan eri kuin turistimatkalla olo samoissa maissa. Asuminen on tietysti aivan eri asia, koska vuosien aikana oppii uuden kielen ja kulttuurinkin sekä alkaa ymmärtää paremmin alueen politiikkaa ja yhteiskuntaa.
Tavallisena turistina käynti jossain maassa on kuin pikkuisen kermaa kuorisi pinnalta, hyvin pinnallinen näkökulma maahan.
Ei matkustelulla voi enää elvistellä naapureille. Ne ajat meni jo 70- luvulla.