Onko 50-v naiselle vielä kysyntää?
Tässä eron kynnyksellä mietityttää, miten helppoa tai vaikeaa on löytää uusi (seksi)kumppani. Ei välttämättä parisuhdetta, vaan fwb-tyyppinen suhde, jossa olisi tykkäämistä ja hyvää säännöllistä seksiä. Viimeksi oon ollut vapailla markkinoilla kolmekymppisenä, ja nyt havahdun siihen, etten ole enää nuori.
Siis seksiä rakastava, aktiivinen, kokeilunhaluinen, kinky-puolen omaava, normaalipainoinen ja edelleen kauniiksi sanottu nainen, joka osaa kertoa mistä tykkää, on tunneälykäs ja koulutettu, rakastaa ottaa suihin, alistua, ratsastaa, hellitellä ja nauraa. Ihan hyvä tapaus siis, mutta viisikymppinen. Pelottaa, ettei kukaan viriili mies halua enää viisikymppistä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti markkinat olisivat vielä kohdallaan näillä askelmerkeillä, kelpaako se muut sitten taas sinulle on toinen juttu.
Niin, toki jotain seksiä olisi aina tarjolla, mutta onhan sillä väliä, että millaisen miehen kanssa. Antonio Banderasissa ei ikä haittaisi, ja kolmevitonen vuorikiipeilijä-manbun-dom olisi tosi kiva 🤭 Mutta ovatko ne realistisesti musta kiinnostuneet miehet sitten sellaisia, että kiinnostus on molemminpuolista, niin sitä juuri en tiedä.
Ja noi esimerkit oli sitten itseironiaa, jos joku tulee niitä kommentoimaan.
Mutta kiinnostuneita on niin paljon että sulla on vara valita ne ketkä sytyttää sut
Juuri 43 vuotta täyttänyt ikäkriisinen nainen kiittää sydämensä pohjasta tästä ketjusta. Kiitos, aloittaja, kun purit omatkin pelkoni sanoiksi!
Olen ihan samanlainen tapaus, libidoni on ollut katossa koko ikäni ja mieltymyslistani kuulostaa pitkälti samalta. Olen pieni, siro ja minua luullaan yleisesti 35-vuotiaaksi. Kuulen harva se viikko eri ihmisiltä, että olen kaunis, tai tyyliäni kehutaan.
Olin yli 10 vuotta suhteessa haluttoman miehen kanssa ja eron jälkeen olenkin pelännyt, että kauanko tätä jatkuu - kauanko miehet jaksavat kiinnostua minusta? Tämä on niin ihana elämänvaihe, etten ole valmis luopumaan tästä vielä! On niin ihanaa tulla kosketetuksi, hyväksyksi, pukeutua kauniisti ja tykätä peilikuvastaan!
Selvästi ainakin sen 10 vuotta vielä on siis aikaa, jos vaan omat haluni pysyvät 😄. Nautihan sinäkin vapaudestasi ja seksuaalisuudestasi! Toivon ihania nautintoja ja onnellista elämää sinulle varmasti raskaan eroprosessin jälkeen!
t. Kinky kanssasisar 43
Vierailija kirjoitti:
Juuri 43 vuotta täyttänyt ikäkriisinen nainen kiittää sydämensä pohjasta tästä ketjusta. Kiitos, aloittaja, kun purit omatkin pelkoni sanoiksi!
Olen ihan samanlainen tapaus, libidoni on ollut katossa koko ikäni ja mieltymyslistani kuulostaa pitkälti samalta. Olen pieni, siro ja minua luullaan yleisesti 35-vuotiaaksi. Kuulen harva se viikko eri ihmisiltä, että olen kaunis, tai tyyliäni kehutaan.
Olin yli 10 vuotta suhteessa haluttoman miehen kanssa ja eron jälkeen olenkin pelännyt, että kauanko tätä jatkuu - kauanko miehet jaksavat kiinnostua minusta? Tämä on niin ihana elämänvaihe, etten ole valmis luopumaan tästä vielä! On niin ihanaa tulla kosketetuksi, hyväksyksi, pukeutua kauniisti ja tykätä peilikuvastaan!
Selvästi ainakin sen 10 vuotta vielä on siis aikaa, jos vaan omat haluni pysyvät 😄. Nautihan sinäkin vapaudestasi ja seksuaalisuudestasi! Toivon ihania nautintoja ja onnellista elämää sinulle varmasti
Ja lisää vaan herkkuja tarjolla, voi naiset teitä
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ainakin sen 10 vuotta vielä on siis aikaa, jos vaan omat haluni pysyvät 😄. Nautihan sinäkin vapaudestasi ja seksuaalisuudestasi! Toivon ihania nautintoja ja onnellista elämää sinulle varmasti
Vielä ainakin 20 vuotta aikaa nauttia seksuaalisuudesta.
Jaa ettet muka kelpaisi! Olen vähän yli 70 ja minulla on ihana suhde itseäni nuoremman miehen kanssa. Ei mitään väliä ikäerolla, kaikki toimii.
Se on ihan naisesta itsestään kiinni, ei naisen iästä. Minulla on ollut kauniita alle kolmekymppisiä naisia, jotka ovat olleet ihan onnettomia sängyssä, kun myös reilu 60v naisia joiden kanssa olen nauttinut seksistä suunnattomasti ja saanut orgasmeja joista on nautinnosta melkein lähtenyt taju.
Näkisinpä sinut. Uskon että haluaisin sua. M43
Kinkylle 43-v:lle kanssasisarelle sydän Mennään luottavaisin ja nauttivaisin mielin ja kehoin eteenpäin!
ap
Ikä on vain numeroita. Muut asiat on sitten ne jotka ratkasee haluttavuuden.
Kokemukseni mukaan ei ole kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikein miellyttävä ja kaunis yli 50-vuotias vaimo. Kysyntää olisi, mutta häntä ilmeisesti parhaillaan vaivaavat vaihdevuodet ja makkarissa lähinnä jutellaan. Eiköhän tämäkin mäki saada kiivettyä.
No onpa ! Miten olisi hormonikorvaushoito ?
Minä olin parhaasssa vauhdissa sen ikäisenä ja vieläkin vähintään kerran viikossa " puuhailemassa " 😊
Parhainta seksiä on ollut viimevuosina viiskymppisten (tai vähän yli) naisten kanssa. Lisäksi heillä on olleet kosteimmat pimsloorat, mitä olen ikänään kokenut (kiitos paikallisestrogeenin), joten meno on ollut hyvinkin intohimoista. En ole muuten koskaan ollut ns. tyttöjen perään, vaan valitsen aina mieluiten NAISEN.
M49
AP ei oo todellinen. Seksiä haluavat yli 50 v. naiset ovat taruolentoja
Helposti löytyy kiinnostuneita, mutta eri asia sopiiko kukaan juuri sinulle. Täytin itse juuri 50v ja on useita samanikäisiä joiden kanssa painisin mielellään jos en olisi varattu.
Vierailija kirjoitti:
Parhainta seksiä on ollut viimevuosina viiskymppisten (tai vähän yli) naisten kanssa. Lisäksi heillä on olleet kosteimmat pimsloorat, mitä olen ikänään kokenut (kiitos paikallisestrogeenin), joten meno on ollut hyvinkin intohimoista. En ole muuten koskaan ollut ns. tyttöjen perään, vaan valitsen aina mieluiten NAISEN.
M49
Hienosti sanottu. Pikku korjaus: esimerkiksi minä olen hyvin märkä ollut koko ikäni. Ei siihen paikallisestrogeeniä välttämättä tarvita. Varmasti joillakin.
Mulla samanlaisia mietteitä. Tänä vuonna 50v ja täytyisi löytää joku panokaveri. Terveyssyistä mieheni ei ole enää seksiin kykenevä, ja on antanut minulle luvan mennä vieraisiin. En vaan tiedä miten aloitan etsinnän ja mitä jos kukaan ei haluakaan minua. 50 elettyä vuotta ja pari lasta näkyy kuitenkin jo kropassa. Omasta mielestäni olen kyllä hyvinkin seksikäs ja sängyssä aika estoton. Muutama liikakilo löytyy (bmi 26) eli on mistä ottaa kiinni. Nätit, pyöreät F-kupin tissit, joita saisi hiplata loputtomiin ja joista saa minut himosta sekaisin. Haluaisin kiihkeää, molemminpuoleista suuseksiä ja pitkiä, nautinnollisia sessioita. No miksei myös pikaisiakin.
Asia täytyy vaan hoitaa hienotunteisesti. En ole eroamassa miehestäni, mutta en aio myöskään elää loppuelämääni ilman seksiä. Luulisi, että samassa tilanteessa olevia miehiä löytyy myös. Huolisin ehkä myös nuoremman miehen. Kunhan nyt olisi vaikka vähintään 30-vuotias, ettei ihan pervoksi mene 😀
N49
Täällä taas ap, joka ei ole taruolento, eikä käytä vielä edes estrogeenia eikä myöskään liukkaria. Voi tietty olla, että ihan kohta asia muuttuu, mutta ainakin nyt on seksihalut korkeat ihan luonnollisin keinoin, ihan eri tavoin kuin vaikka kotiäitivuosina. Ja apuahan noihin onneksi saa, jos vaan mieli edelleen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlaisia mietteitä. Tänä vuonna 50v ja täytyisi löytää joku panokaveri. Terveyssyistä mieheni ei ole enää seksiin kykenevä, ja on antanut minulle luvan mennä vieraisiin. En vaan tiedä miten aloitan etsinnän ja mitä jos kukaan ei haluakaan minua. 50 elettyä vuotta ja pari lasta näkyy kuitenkin jo kropassa. Omasta mielestäni olen kyllä hyvinkin seksikäs ja sängyssä aika estoton. Muutama liikakilo löytyy (bmi 26) eli on mistä ottaa kiinni. Nätit, pyöreät F-kupin tissit, joita saisi hiplata loputtomiin ja joista saa minut himosta sekaisin. Haluaisin kiihkeää, molemminpuoleista suuseksiä ja pitkiä, nautinnollisia sessioita. No miksei myös pikaisiakin.
Asia täytyy vaan hoitaa hienotunteisesti. En ole eroamassa miehestäni, mutta en aio myöskään elää loppuelämääni ilman seksiä. Luulisi, että samassa tilanteessa olevia miehiä löytyy myös. Huolisin ehkä myös nuoremman miehen. Kunhan nyt olisi vaikka vähintään 30-vuot
Ihan turha pelko ettei kukaan haluaisi sinua, varmasti jonossa miehet olisi tulossa. Minä ensimmäisenä 😊
M50+
Kyllä JLO:kin kysyntää vielä riittää. Sitä paitsi yli 50v naiset on riettaita sängyssä.
Tämän kirjoitti siis ap