Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suklaaholisti

Vierailija
25.01.2025 |

Minulla oli kotona suklaarasia, joka piti viedä kaverille sairaalaan. Hän ei kuitenkaan ko. suklaasta tykännyt, ja rasia jäi minulle. Eilen ennen nukkumaanmenoa ajattelin ihan vain pari maistaa. Sitten otin rasian yöpöydälle, ja maistoin pari kirjaa lukiessa. Siinä vaiheessa homma lähti lapasesta. Nyt aamulla rasia on tyhjä, ja konvehtipaperit pitkin lattiaa. 

Ainut vaihtoehto minulle on olla ostamatta yhtään suklaata tai muita herkkuja kotiin. Hallinta karkaa ja kaikki menee kerralla. En myöskään voi asua naisen kanssa, joka ostaa herkkuja kotiin, ellei hän säilytä niitä lukkojen takana. Haluan pitää kovalla vaivalla hankitun hoikan olemukseni, sixpackin ja pysyä terveenä. Keski-iässä ei ole enää varaa pelleillä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tohon maailma kaadu. Et vaan osta kotiin isoja määriä herkkuja. Pieni patukka silloin tällöin (muutamakin viikossa) ei haittaa mitään kun elää terveellisesti.

En uskalla ottaa riskiä. Ostan yleensä hedelmiä herkuiksi, mutta nyt repsahdin vuosien jälkeen. -ap

Nyt vaan esto takaisin päälle. Hedelmiä joka paikkaan jemmaan ja et jää roikkumaan tuohon repsahdusajatukseen. Olen ihan samanlainen kaikki tai ei mitään suklaan kanssa.

Vierailija
22/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tohon maailma kaadu. Et vaan osta kotiin isoja määriä herkkuja. Pieni patukka silloin tällöin (muutamakin viikossa) ei haittaa mitään kun elää terveellisesti.

En uskalla ottaa riskiä. Ostan yleensä hedelmiä herkuiksi, mutta nyt repsahdin vuosien jälkeen. -ap

Nyt vaan esto takaisin päälle. Hedelmiä joka paikkaan jemmaan ja et jää roikkumaan tuohon repsahdusajatukseen. Olen ihan samanlainen kaikki tai ei mitään suklaan kanssa.

Niin se on tehtävä. Jokaisella on ristinsä kannettavana. Joillakin se on tämmöinen. -ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi