Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suklaaholisti

Vierailija
25.01.2025 |

Minulla oli kotona suklaarasia, joka piti viedä kaverille sairaalaan. Hän ei kuitenkaan ko. suklaasta tykännyt, ja rasia jäi minulle. Eilen ennen nukkumaanmenoa ajattelin ihan vain pari maistaa. Sitten otin rasian yöpöydälle, ja maistoin pari kirjaa lukiessa. Siinä vaiheessa homma lähti lapasesta. Nyt aamulla rasia on tyhjä, ja konvehtipaperit pitkin lattiaa. 

Ainut vaihtoehto minulle on olla ostamatta yhtään suklaata tai muita herkkuja kotiin. Hallinta karkaa ja kaikki menee kerralla. En myöskään voi asua naisen kanssa, joka ostaa herkkuja kotiin, ellei hän säilytä niitä lukkojen takana. Haluan pitää kovalla vaivalla hankitun hoikan olemukseni, sixpackin ja pysyä terveenä. Keski-iässä ei ole enää varaa pelleillä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suklaata se oli?

Vierailija
2/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Sinä olet sairas. 

Vierailija
4/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Ne on kuvottavinta mitä tiedän. 

Vierailija
5/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Okei? -ap

Vierailija
6/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Finlandia konvehdit on myös hyviä. Ei ne kuulat mutta suklaakonvehdit samanlaisessa rasiassa kuin Julia.

Vierailija
7/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Finlandia konvehdit on myös hyviä. Ei ne kuulat mutta suklaakonvehdit samanlaisessa rasiassa kuin Julia.

Kyllä. Mutta minulle merkillä ei ole väliä. Jos siinä on suklaata, rohmuan kaiken kerralla kuten muutkin karkit. Aivojeni palkitsemisjärjestelmä villiintyy suklaasta. Nollalinja ainut vaihtoehto. -ap

Vierailija
8/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon maailma kaadu. Et vaan osta kotiin isoja määriä herkkuja. Pieni patukka silloin tällöin (muutamakin viikossa) ei haittaa mitään kun elää terveellisesti.

Vierailija
9/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tohon maailma kaadu. Et vaan osta kotiin isoja määriä herkkuja. Pieni patukka silloin tällöin (muutamakin viikossa) ei haittaa mitään kun elää terveellisesti.

En uskalla ottaa riskiä. Ostan yleensä hedelmiä herkuiksi, mutta nyt repsahdin vuosien jälkeen. -ap

Vierailija
10/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Kyllä. Mutta minulle merkillä ei ole väliä. Jos siinä on suklaata, rohmuan kaiken kerralla kuten muutkin karkit. Aivojeni palkitsemisjärjestelmä villiintyy suklaasta. Nollalinja ainut vaihtoehto. -ap

Tää on jännä ku itse saan valtavaa tyydytystä siitä että tiedän että kaapissa on pahan päivän varalle vaikkapa suklaata. Oikein hitaaati nautiskelen sitä monena päivänä. Ja muutenki kaikki mistä saan nautintoa pitää tehdä hitaasti fiilistellen :D Hätäilemällä ei tuu ku...

-sivusta, N

Vierailija
11/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä. Ostan yleensä hedelmiä herkuiksi, mutta nyt repsahdin vuosien jälkeen. -ap

Edelleen, ei haittaa mitään, voit rentoutua ja rauhoittua. Tuosta tuskin aiheutui mitään muuta haittaa kuin tuo sinun epäluulosi, jonka voit heittää romukoppaan. ----> Kas, sinne meni. :)

Vierailija
12/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Tää on jännä ku itse saan valtavaa tyydytystä siitä että tiedän että kaapissa on pahan päivän varalle vaikkapa suklaata. Oikein hitaaati nautiskelen sitä monena päivänä. Ja muutenki kaikki mistä saan nautintoa pitää tehdä hitaasti fiilistellen :D Hätäilemällä ei tuu ku...

-sivusta, N

Sulla on itsehillintä kunnossa. Mulla ei. En myöskään pysty pitämään mitään viinivarastoa tms. Olen addiktioihin taipuvainen. :( -ap

Vierailija
13/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ei haittaa mitään, voit rentoutua ja rauhoittua. Tuosta tuskin aiheutui mitään muuta haittaa kuin tuo sinun epäluulosi, jonka voit heittää romukoppaan. ----> Kas, sinne meni. :)

Niin, ei yksi kerta haittaa. Kunhan ei tule tapa kuten ennen. Jäätelöäkin pystyin syömään lähes litran illassa. Lihosin järkyttävästi. -ap

Vierailija
14/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa suklaata ja vinkkua, nam

Vierailija
15/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei yksi kerta haittaa. Kunhan ei tule tapa kuten ennen. Jäätelöäkin pystyin syömään lähes litran illassa. Lihosin järkyttävästi. -ap

No älä sitten jää vatvomaan sitä, vaan mee eteenpäin. Mitäs kaikkea kivaa tänään voisikaan tehdä.

Vierailija
16/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten jää vatvomaan sitä, vaan mee eteenpäin. Mitäs kaikkea kivaa tänään voisikaan tehdä.

Niin se on. Tunnin kuntopyörälenkin ajattelin vetää tänään ja illalla 120 min kävely. Yleensä teen ne eri päivinä. -ap

Vierailija
17/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Varsinkin nyt joulun jälkeen jäin pahaan sokerikoukkuun. Saatan syödä ihan hetkessä kokonaisen suklaalevyn. Ja konvehteja menee puolikas rasia siinä ajassa kun muut ottavat yhden tai pari. Jotenkin itsehillintä katoaa täysin kun otan yhden. Liikun paljon ja olen hoikka mutta onhan tämä nyt ihan älytöntä. Ainoa keino olisi olla ottamatta yhtään. Vaatisi varmaan viikon että ei syö yhtään herkkua, sen jälkeen mieliteot vähenee.

Vierailija
18/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma. Varsinkin nyt joulun jälkeen jäin pahaan sokerikoukkuun. Saatan syödä ihan hetkessä kokonaisen suklaalevyn. Ja konvehteja menee puolikas rasia siinä ajassa kun muut ottavat yhden tai pari. Jotenkin itsehillintä katoaa täysin kun otan yhden. Liikun paljon ja olen hoikka mutta onhan tämä nyt ihan älytöntä. Ainoa keino olisi olla ottamatta yhtään. Vaatisi varmaan viikon että ei syö yhtään herkkua, sen jälkeen mieliteot vähenee.

Minullakin tämä makeanhimo alkoi taas jouluna, kun ajattelin, että silloin saan rohmuta. :D -ap

Vierailija
19/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaa suklaata alkoholin sekaan?

Vierailija
20/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata se oli?

Julia.

Okei? -ap