Muita joilla ei ole koskaan mitään hiusongelmia?
Takkuja, kuivumista, rasvoittumista, päänahan ongelmia, sähköisyyttä, latvojen rispaantumista jne.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi lyhyet hiukset?
Lapaluiden alapuolelle. On ollut vyötärömittaisetkin eikä silloinkaan ollut ongelmia.
Ap
Ei ole. Kekkoskampaus poistaa hiusongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kekkoskampaus poistaa hiusongelmat.
Sekään ei suojaa hiuspohjan ongelmilta.
Joskus menee takkuun, mutta ei mitään ihmeellisempää. Takkuuntuu oikeastaan vaan töissä tiettyjä työvaatteita käyttäessä jos nuttura löystyy ja latvat pääsee hankautumaan kaulukseen. Helppoa selvittää.
Pesen markettishampoolla, en käytä hoitoainetta, leikkautan harvoin, harjaan ehkä pari kertaa viikossa, hiukset lapoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus menee takkuun, mutta ei mitään ihmeellisempää. Takkuuntuu oikeastaan vaan töissä tiettyjä työvaatteita käyttäessä jos nuttura löystyy ja latvat pääsee hankautumaan kaulukseen. Helppoa selvittää.
Pesen markettishampoolla, en käytä hoitoainetta, leikkautan harvoin, harjaan ehkä pari kertaa viikossa, hiukset lapoihin asti.
Kuinka usein leikkautat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein leikkautat?
Harvoin. Viimeksi muistaakseni heinäkuussa, sitä ennen joskus pari vuotta sitten.
Takkuja on herätessä, koska nukun hukset auki. Kaksihaarasia on pikkasen latvoissa, koska oon viimeksi siistinyt hiuksia 2 vuotta sitten. En kuitenkaan pidä noita mitenkään ongelmana. Hiukset ovat kuitenkin kokonaisuudessaam siistit ja hyväkuntoiset ja vyötärömittaiset.
Vierailija kirjoitti:
Takkuja on herätessä, koska nukun hukset auki. Kaksihaarasia on pikkasen latvoissa, koska oon viimeksi siistinyt hiuksia 2 vuotta sitten. En kuitenkaan pidä noita mitenkään ongelmana. Hiukset ovat kuitenkin kokonaisuudessaam siistit ja hyväkuntoiset ja vyötärömittaiset.
Älytöntä nukkua hiukset auki.
Olen kade. Oma hiustyyppi on sellainen että vaikka en värjää tai käsittele mitenkään, hiukset on aina pörrötakussa ja niiden auki harjaaminen on aina taistelu. Ja sitten kun ne on saatu auki, jossain onkin jo uusi takku. Syynä kai hiuslaatu, hiuksia on paljon mutta yksittäinen hius on sellaista ohutta haituvaa.
Täällä sellainen. Ei mitään ongelmia hiuspohjan, eikä hiusten kanssa, mutta haluan ne tyylini vuoksi ajaa pois parin viikon välein. T: Rocking Woman
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota saksia käteen ja siisti latvoja vaikka tänään ihan itse? Se nyt ei ole mikään kummoinen suoritus varsinkaan kun on noin pitkät hiukset, jotka on helppo vetää etupuolelle.
Ei ole ongelmia kun en välitä mistään noista. Pesen pari kertaa viikossa shampoolla ja pidän pitkät hiukseni kiinni.