Pitääkö aina esittää ylipirteää?
Työkaveri valitti, kun oltiin oltu porukalla lasillisilla, että olen aina niin totinen. Minusta meillä oli ollut ihan kivaa kaikilla. Mutta ilmeisesti olisi pitänyt hihkua ja heilua ja vitsailla. Miksi ei saa olla oma itsensä?
Kommentit (16)
No miksi olet aina totinen. Kyllä minä voin väsyneenäkin olla muuta kuin totinen.
"No olipa kyllä töykeästi sanottu!" Sano noin seuraavalla kerralla ja katso sitä ihmetystä toisen naamalla 🙂 Nuo "räväkät pikkumyyt" on saatanasta
Kokee sinut uhaksi koska et ole kuin avoin kirja, tuommoisia nyt riittää
Kysy ensi kerralla miksi pitää alkaa väkisin pilaamaan kaikkien tunnelmaa vaatimalla jotain pikkusieluisen teennäistä miellyttämistä.
Aaaargh vihaan tuota ihmistyyppiä niin paljon, kuin pikkulapsen ja teini-ikäisen yhdistelmä, jos ei ole koko ajan hekottelemassa heidän jutuilleen niin heidän mielestään sinussa on jotain pahasti vialla. :D Ovat sisimssään epävarmoja ressukoita
No, mä taas inhoan näitä tekopirteitä, ylipositiivisia höpöttäjiä. Jotenkin tänne Suomeen on hiipinyt pikkuhiljaa teennäinen jenkkimeininki paitsi työelämään myös kouluihin ja kaikkeen kanssakäymiseen. Antakaa ihmisten olla omia persooniaan. Tämä totisuuden moittiminen on samaa henkistä painostusta, kun esim. naisille sanotaan (useimmiten miehet), että hymyilisit sinäkin enemmän.
No se oli hänen näkemys asiasta. Olisit voinut sanoa, ettet jaksa hillua ja olla tekopirteä, vaan haluat olla oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
No, mä taas inhoan näitä tekopirteitä, ylipositiivisia höpöttäjiä. Jotenkin tänne Suomeen on hiipinyt pikkuhiljaa teennäinen jenkkimeininki paitsi työelämään myös kouluihin ja kaikkeen kanssakäymiseen. Antakaa ihmisten olla omia persooniaan. Tämä totisuuden moittiminen on samaa henkistä painostusta, kun esim. naisille sanotaan (useimmiten miehet), että hymyilisit sinäkin enemmän.
Nollarin it-buumi-konsulttipaskasta se lähti, ja sillä tiellä edelleen ollaan.
Aikamoinen persoonaan kohdistuva hyökkäys. Olisit katsonut pitkään ja kysynyt vaikka että onko hänen aina noin vaikea sietää erilaisia ihmisiä kuin hän itse on?
Mutta saako seurassa olla totinen ja hiljaa? Kannattaisiko hakeutua muiden seuraan vain pirteällä mielellä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut pirteä höpöttäjä. Ikävä, että se herättää sinussa inhoa. Eikä tämä hyväntuulinen jutustelu ja elämänasenne ole jenkeistä tullut, vaan isäni perintöä Tornionjokilaaksosta.
Isäni perintönä on myös viisautta ymmärtää erilaisuutta. Ei tulisi mieleenkään inhota hiljaisia ihmisiä. Päinvastoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollarin it-buumi-konsulttipaskasta se lähti, ja sillä tiellä edelleen ollaan.
Kyllä se lähti jo aiemmin 90-luvulla Marco Bjurströmin luennoista, joita ihan oikeasti yritykset ostivat isolla rahalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina olla hapannaama?
Mitä muuta sitä voi olla, kun on otettu "hapanta"?
Typeriä möläyttelijöitä tuollaiset, kertoo vain hänen omista ongelmistaan. Joku äititrauma varmaan jonka projisoi sinuun.