The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Mitä nää ilkeet kommentit on? Kuinka monella täällä on koulutus musiikista tai olis itsellä pokeria mennä lavalle? Jokaisella oma persoonallinen äänensä, eikä tuskin kommentit täällä anna sen kehittämiseen mitään apua.... Etenkin jos kommentit ei liity edes lauluun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus en ole ihan varma, onko tässä kysymys enemmän tuurista vai oikeasti äänestä, kun välillä hyvinkin meritoituneet ja jo levyttäneetkin laulajat eivät näille kelpaa? Puuttuisi vaan, että esim. tangokuninkaaksi valittu ei pääsisi jatkoon, hehän ovat kuitenkin jo käyneet läpi melkoisen seulan, minusta tänään esim. sen valkopukuisen naisen olisi pitänyt päästä jatkoon.
Nii ja välillä epävireiset pääsee jatkoon ja moni parempi ääninen ei. Liekö sitten tuuria millä pääsee jatkoon...
Maija ja sanni sanoo yhdessä vesi hiisi sishisi hississä
Miksi Maijan piti taas mennä sinne lavalle. Kiusallista kun kilpailija laulaa valmentajaa huomattavasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan gay tuo silmä(karkki)lekuri? Ihan hyvin laulaakin, vaikkakin melko geneerinen ääni.
Naista se kyllä näytti suutelevan suulle. Katotteko te näitä ohjelmia silmät auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nuoret muijat on sellaisia, joita on kehuttu ja nyt sitten tajuavat, että eivät olekaan niin hyviä.
Just niin. On menty aivan toiseen äärilaitaan tässä yltiökehumisessa ilman katetta. Kaikki haluu levyttään, esille, tähdeksi "tää on mun paikka, mä kuulun tänne". Pettyvät, kun ei tuolit käänny. Kiva et välillä joku sanoo et kiva ja hyvä kokemus silti.
Totuutta ei saa enää sanoa kenellekään. Kaikki ovat vain huikeita supertähtiä ja valmiita artisteja ilman minkäänlaista työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nuoret muijat on sellaisia, joita on kehuttu ja nyt sitten tajuavat, että eivät olekaan niin hyviä.
Just niin. On menty aivan toiseen äärilaitaan tässä yltiökehumisessa ilman katetta. Kaikki haluu levyttään, esille, tähdeksi "tää on mun paikka, mä kuulun tänne". Pettyvät, kun ei tuolit käänny. Kiva et välillä joku sanoo et kiva ja hyvä kokemus silti.
Totuutta ei saa enää sanoa kenellekään. Kaikki ovat vain huikeita supertähtiä ja valmiita artisteja ilman minkäänlaista työntekoa.
Suurin osa laulajista kisassa omaa jo pitkää kokemusta laulamisesta, saaneet jo opetusta lauluun laulutunnein tai ovat jo musiikin ammattilaisilta. Eiköhän opit ja neuvot ole jo kehittämiseen tulleet ihan oikeilta ammattilaisilta muualta. Vauva palstalta varteenotettavia neuvoja ei ainakaan saa.
Valitetaan kun on tusinalaulajia, sitten kun jollain ääni onkin persoonallinen, ei sekään kelpaa. Hyvä vain kun kannustava ote tuomareilla, he kun eivät ole laulupedagogeja, niin ei ole myöskään välineitä arvioida ääntä teknillisesti.
Kyllä keskustelupalstoilla pidetään laulajien ränttäämisestä huoli senkin edestä.
Tähän astisista paras on ehdottomasti Lappeenrantalainen Oliver Rosenholm. Nuorella miehellä upea ääni ja karisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan gay tuo silmä(karkki)lekuri? Ihan hyvin laulaakin, vaikkakin melko geneerinen ääni.
Naista se kyllä näytti suutelevan suulle. Katotteko te näitä ohjelmia silmät auki?
Mitä hiton väliä sillä on, kenen kanssa hän vällyissä pyörii, aivan asialliselta kaverilta vaikutti ja ihan kelpo äänikin oli
Vierailija kirjoitti:
Henkka Top3ssa tähän mennessä!
Ja Kilkkinen selvä ykkönen, ainakin, jos ääni todella ratkaisee
Nämä lavalle yhdessä menothan ovat etukäteen sovittuja. Menee sinne sitten äitee tai valkku tms.
Jotkut saavat tosi pitkän esittelyn ja toiset taas lyhyemmän. Sekin on epätasa-arvoista. Itse en jaksaisi kuulla pitkiä esittelyjä. Yleensä ei pääse edes jatkoon. Mitä silloin edes pitkillä jorinoilla väliä. Kyllähän niille sitten jos pärjää voi antaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi kamera on kuvaamassa yllätettävää Karoliinaa kun hän on yksinään luokassa.
Itselläni aivan sama huomio välittömästi. Epäillyttää kovasti nämä" yllätykset", jokainen. Inhottaa kun ohjelmat käsikirjoitetaan kuitenkin etukäteen ja sitten syötetään " ymmärtämättömille" katsojille valtavaaaaa yllätystä. Uskokoon ken tahtoo, minä en.
Miten täällä on näin pirun väsynyttä porukkaa kommentoimassa..... Luin näitä toisten olemukseen liittyviä kommentteja, tämä on ÄÄNI ratkaisee eikä habitus. Milloin jollain on rumat hampaat, on feikki, on lihava ja pitäisi laihduttaa, seksuaalinen suuntautuminen.... Eikö täällä aikuisia ihmisiä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton väliä sillä on, kenen kanssa hän vällyissä pyörii, aivan asialliselta kaverilta vaikutti ja ihan kelpo äänikin oli
Ei kai sillä mitään väliä sinällään olekaan, pelkkä neutraali havainto tai huomio kysymyksen muodossa. Samalla tavalla huomio kun jostakin toisesta voisi kysyä että onkohan savolainen kun puheessa on tietty murteellinen nuotti.
KYLLÄSTYTTÄÄ ! TYMPÄISEE siis ihan vit..sti nämä a i n a samaa virttä lurittavat laulaja kokelaat :
- olen laulanut, soittanut ja tanssinut ihan siitä asti kun opin kävelemään ja puhumaan.
- laulan aina ja joka paikassa.
- opiskelen laulua, soittoa, myös musiikinopettajaksi opiskelen
- haluan n ä y t t ä ä yleisölle että osaan tulkita tunteita. Olen syntynyt lavalle.
Ja sit. Harva pääsee.
Ja kaikille luritteloillekin HEIKKI Paasonen sanoo : "Tule joskus uudestaan" 🤮
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄSTYTTÄÄ ! TYMPÄISEE siis ihan vit..sti nämä a i n a samaa virttä lurittavat laulaja kokelaat :
- olen laulanut, soittanut ja tanssinut ihan siitä asti kun opin kävelemään ja puhumaan.
- laulan aina ja joka paikassa.
- opiskelen laulua, soittoa, myös musiikinopettajaksi opiskelen
- haluan n ä y t t ä ä yleisölle että osaan tulkita tunteita. Olen syntynyt lavalle.
Ja sit. Harva pääsee.
Ja kaikille luritteloillekin HEIKKI Paasonen sanoo : "Tule joskus uudestaan" 🤮
Ja katsot ohjelmaa sitten miksi? :D Haastatteluissa nämä kysymykset satutaan nyt kilpailijoilta kysymään. ei kai se kilpailijoiden vika ole, että heidät pyydetään kertomaan musiikki taustaa tai mitä ovat historiassa tehneet musiikin saralla?
Valmentajien selittelyt avuttomia miksi ei käännytty`: ei ollut valmis, olisin kaivannut lisää varmuutta, enemmän kokemusta tarvii. No sitä vartenhan te siellä olette! Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Maija ei näytä enää yhtä räjähtäneeltä kuin aiempina kausina.
Siis toi kenen kanssa Maija lauloi oli ihan super hyvä, miten voi olla että MAIJA oli ainoa joka kääntyi. Sata kertaa huonompia päässyt jatkoon. Ihan surkee kausi. P.s. toi mies lauloi paljon paremmin kun Maija tossa 😂😂
Joskus en ole ihan varma, onko tässä kysymys enemmän tuurista vai oikeasti äänestä, kun välillä hyvinkin meritoituneet ja jo levyttäneetkin laulajat eivät näille kelpaa? Puuttuisi vaan, että esim. tangokuninkaaksi valittu ei pääsisi jatkoon, hehän ovat kuitenkin jo käyneet läpi melkoisen seulan, minusta tänään esim. sen valkopukuisen naisen olisi pitänyt päästä jatkoon.