The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Ei kyllä minun nuoruudessa mitään välivuosia pidetty, kun ylioppilaiksi päästiin. Suoraan töihin vain.
Voi voi näitä nykynuoria
Teeman mukaisesti paha epävire.
Voivoi, ois pitäny mennä jatkoon
Huonompiakin kuin Amanda on päässy hatkoon. Höh.
Amandalla vähän lapsekas ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kirkkomusiikkia tää nyt esittää Skandinavian Groupista
Se on Ultra Brata!
Kanttorina varmasti ylivoimainen musiikillinen sivistys verrattuna yhteenkään raatilaiseen.
Voisi alkaa opettamaan vähän musiikin teoriaa jurylle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä minun nuoruudessa mitään välivuosia pidetty, kun ylioppilaiksi päästiin. Suoraan töihin vain.
Voi voi näitä nykynuoria
Mitä ihmettä nyt taas. Amandahan on päiväkodissa töissä.
Tosi kirkas ääni Lutsilla. Biisi oli liian yksinkertainen sävellys. Eihän hän päässy ees kunnolla laulaan, sama fraasi ja melidianpätkä koko ajan. Harmi.
Joku h0m0 laulo reiviluolan 🤣🤣🤣🤣 Ha g4yyy
Eikö meinaa tälle painaa nappia, okeih...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi näitä nykynuoria
Voi voi vanhusta kun ei tiedä ettei nykyisin töihin pääse pelkällä ylioppilaslakilla.
Vierailija kirjoitti:
Joku h0m0 laulo reiviluolan 🤣🤣🤣🤣 Ha g4yyy
Voi itku näitä letkautuksia. Joo oli ehkä hieman kadoksissa itsensä kanssa kyseinen laulaja tai henkilö siis
Vierailija kirjoitti:
Nää nuoret muijat on sellaisia, joita on kehuttu ja nyt sitten tajuavat, että eivät olekaan niin hyviä.
Just niin. On menty aivan toiseen äärilaitaan tässä yltiökehumisessa ilman katetta. Kaikki haluu levyttään, esille, tähdeksi "tää on mun paikka, mä kuulun tänne". Pettyvät, kun ei tuolit käänny. Kiva et välillä joku sanoo et kiva ja hyvä kokemus silti.
AAAAAAA!!!!! Se on aakkosten ensimmäinen kirjain. Taas nyt on ensimmäinen päivä kun päivämäärä on 16.2.2025 hahaaa blööööt tuut tuut shigshangshing höhöhöööö HEEEEEEHAAAWWWWWW!!!! juut juut nöööt :)
:)(:
Onko Virossa jotenkin erilainen kulttuuri?