The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Oliver tai Janina. Molemmat kelpaa. Hyvät nämä viimeiset biisit.
Nyt oli kyllä vahvasti playpack esitys :( Sääli. Jennillä kuitenkin vahva ääni, joka korostuu livenä erityisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viddu tätä kiljujaa ei jaksa.
Ei niin, Janinaa ei vaan jaksa,piti välillä vaihtaa kanavaa
Siinä kaksi arvostelijaa, joilla ei ole musiikkikorvaa...
Olen kolmas, jonka korviin sattuu. Kyse on fyysisestä vaivasta, ei sävelkorvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahmed paras, kun katsoo koko matkan.
Janina oli paras, jos katsoo vain tätä iltaa.
Oliver on ihanin persoona, mutta aivan liian nuori.
Juliaa en edes muista enää puolen minuutin jälkeen.
Muuten samaa mieltä, paitsi, että en näe tunkkaisessa ahmedissa mitään potentiaalia.
Sama, mutta mitä väliä Oliverin iällä on tässä.
Vierailija kirjoitti:
Turisti on parasta tässä illassa.
Onnistui laulamisessa paremmin kuin moni filnalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä täysin väärä sakki finaalissa. Isoja pettymyksiä kaikki. Kenestäkään ei tulla enää kuulemaan tämän jälkeen.
Kenestä oikeastaan on? Sussu Erkinheimokaan ei ole ollut mitenkään esillä, vaikka oli niin mielettömän hyvä. Sääli.
Antti Raiviota ainakin on näkynyt ja kuulunut. Musiikin saralla ja laihdutusohjelmassa.
*Railio
Miten tämä näin menee painoin nuolta ylös(oli annettu kaksi ääntä)kakkonen muuttui kympiksi?
Turhia nämä esitykset. Äänestysaika minimaalinen eli voi äänestään vain suosikkinsa perusteella ennakkoon. Ne, jotka haluaa äänen ja esitysten perusteella, ei sitä ehdi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoo tossa kate bushin biisissä on?
Siinä on hienoa kaikki. Melodia, piano, lyriikat, herkkyys, Katen ääni, sovitus. Siinä alkuperäisessä. Se on kuin eteerinen naishaamu leijailemassa ja laulamassa jossain nummella koko biisi. Ihan taianomainen.
Samaa mieltä! Mulla on edelleen The Kick Inside vinyyli vuodelta 1978 jossa tämä biisi. Jos ottaisin yhden biisin autiolle saarelle niin se olis tämä tai Queenin Bohemian Rhapsodyä.
Joka on lukenut Humisevan Harjun niin tajuaa mikä mestariteos tämä WH on.
Se on. Ja yhtä nerokas on The Kick Inside -biisi. Tarina, sointukulut, tunnelma, sovitus, tulkinta. Laitankin sen heti soimaan kun tämä loppuu. Se viimeinen nuotti - aah.
Vierailija kirjoitti:
Melodia Jennin ja Turistin biisissä oli kuin jossain Titi-nallen laulussa.
TÄMÄ minua todella nykylauluissa häiritsee todella. Muskaritason melodioita, muutamien sävelien äänialalla ja tamppaava rytmi. Sanoistakaan ei meinannu saada selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janina Suihkola voittoon!
Parhaimmat kappale valinnat ja huikein suoriutuja.
Ei ketään kuulu äänestää yhden illan perusteella,
On hänellä karismaakin. Muhun hän ainakin täysin uppoo, kun vertaa toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Riitta ja nallet taustalle heilumaan 🤣
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vika Janinan esitys... SIIS VAU!!! UPEA!!!
En kuullut lainkaan niin hyvänä, mitä on alkuperäinen ja nitä olen kuullut erään muun suomalaisen laulamana. Ei vaan sovi Janinan äänelle ja äänialalle. Liian vaikea on kenelle tahansa.
Ääni jäi liian laihaksi kimitykseksi.
Kunhan voittaja on Mies tai Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vika Janinan esitys... SIIS VAU!!! UPEA!!!
En kuullut lainkaan niin hyvänä, mitä on alkuperäinen ja nitä olen kuullut erään muun suomalaisen laulamana. Ei vaan sovi Janinan äänelle ja äänialalle. Liian vaikea on kenelle tahansa.
Ja vielä kun kieli ei ole oma äidinkieli. Bush laulaa sen vähän leikitellen, vähän ilkikurisesti. Se on tulkinta, jonka tasolle kukaan ei tule pääsemään.
ricardon olisi pitänyt olla finaalissa ja rositan ja sen yhden oopperalaulajan, jonka nimen olen jo unohtanut, enkä nyt jaksa kaivaa sitä esille
siis mitä ohjelmaa mä olen katsonut, kun tuo julia on tänään kuin eri ihminen noine pulleine poskineen ?
Vierailija kirjoitti:
Janina Suihkola voittoon!
Parhaimmat kappale valinnat ja huikein suoriutuja.
Meneppäs muualle täältä palstalta janina kehumaan itseäsi. Sehän sinulta se ylimielisyys on onnistunut ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin äänestänyt, mutta maksaa likaa!
Hallitus vei pienituloiselta rahat, tähän ei kyllä liikene.
Näin välihuomautuksena.