The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Neitipoju ja kiljukaulaneiti eivät ole finaalissa oikeassa paikassa. Arvaan, että neitipoju voittaa wokettajien äänillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut yhden Voice of Finland skabaajan levyn. Tällä kaudella ei ole ollut yhtään laulajaa, jonka levyn haluaisin ostaa.
Muita VoF kisaajien levyn ostaneita saa ilmoittautua?
Oon ostanut aikoinaan cd:nä Jesse Kaikurannan levyn. Diggaan Jessestä vieläkin, nykyäänkin kuuntelen, nyt Spotifyn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava lukea täältä niinsanottujen asiantuntijoiden kommentteja. Eiköhän he saa valmentajilta oikeat ohjeet.
Viitisentuhatta asiantuntijaa, tirsk. Suurimmalla osalla ei mitään hajua eikä käryä musiikista.
No sittenhän koko ohjelmaa ei tarvitse tehdäkään, kai se kuitenkin katsojia varten tehdään. Musiikkia ei tarvitse välttämättä ymmärtää. Saattaa riittää, että se kuulostaa hyvälle. Kurkkusuorana kiljuvat, suorastaan huutavat tai teennäiset esittäjät ei vain kuulosta hyvälle sanovat valmentajat mitä sanovat.
The Voice of Finland 2024 Laura Ruusumaa.
No, muistitko?
Neidin ura on ohi viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Riston Nessun Dorma ei oikein napannut, kun on kuullut sen tietyllä tavalla laulettuna, niin vertaa vaistomaisesti. Janinan Lambada pudotti tuolista melkein, ihan älytön valinta. Maija vois lähtee jo tuosta valmennusporukasta. On jotenkin loppuunkulunut tuolla. Ja muutenkin tämä kilpailu voisi olla joka toinen vuosi, esimerkiksi.
Minä olen kuullut tuon viimeksi KAJ:n huumoriveriona "Nissan Bromsa". Huvitti koko laulun ajan, ja se oli vertailukohtana mielessä. KAJ:n versio oli oikein hauska, mielestäni parempi kuin tämä, ja lisäksi että laulukin siinä oli huikeaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut yhden Voice of Finland skabaajan levyn. Tällä kaudella ei ole ollut yhtään laulajaa, jonka levyn haluaisin ostaa.
Oon ostanut aikoinaan cd:nä Jesse Kaikurannan levyn. Diggaan Jessestä vieläkin, nykyäänkin kuuntelen, nyt Spotifyn kautta.
Sen sokean kilpailijan, oliko Mikko Herranen, hänen cd:nsä omen ostanut. Tosin en oo varma, oliko hän just voicessa.
Tähtivalmentajatkaan ei ole innostuneita tästä kaudesta, aika väkinäistä hymyä on näkynyt. Wiskari taitaa olla ainoa, joka viihtyy pestissään. Ymmärtäisivät itse väistyä takavasemmalle ajoissa. Varmaan ihan rahakas homma, kun ohjelman kesto on todella pitkä eri vaiheineen. Esim. Samu Haber vois tulla Suomen Voiceen valmentajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tähdet tähdet on hauska ja viihteellinen musiikkiohjelma toisin kuin tämä. Toki tätäkin tulee katsottua. Oliver toivottavasti nappaa voiton.
Tähdet tähdet -ohjelmaa ei voi katsoa, kun se Susanna Laine pilaa koko ohjelman! 😡
Voicestakin voisi ainakin Vilkkumaa ja Arttu poistua!
Onko Oliver mies vai nainen? Tämmöistä kun on pitää oikein kysyä.
Täällä puhutaan naismiehestä, neitipojasta, transusta tarkoittaen Oliveria. Kuinka moni teistä sanoo tai on jossain sanonut, että ei tytön tai pojan olla tietynlainen? Sanonut, että tarve sukupuolen korjaukseen johtuu siitä ettei ymmärrä voivansa olla tyttömäinen poika tai poikamainen tyttö? Nyt sitten meikkaava nuori poika onkin jotain friikkiä mielestänne. Miettikääpä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko noi tuomarit lahjottu?
Mitkä tuomarit?
Älä saivartele. Paasonenkin puhui tuomaristosta.
Ei puhu.
Mitä ihmeen väliä sillä edes on. Ihan huippu tapaus joka tapauksessa. Lahjakas, rohkea ja persoonallinen! Mieletön esikuva.
Oliver on nuori meikkaava ja koruja pitävä poika. Ja melkoisen lahjakas. Ja vaikuttaa ikäistään kypsemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Neitipoju ja kiljukaulaneiti eivät ole finaalissa oikeassa paikassa. Arvaan, että neitipoju voittaa wokettajien äänillä.
Jos tarkoitat Oliveira, niin hän laulaa tarkasti, hyvä ääni, taitelijan olemus, karismaattinen ja ilmeisen ahkera. Jos hän ei voita, niin silti hänestä tulee Suomen suuri tähti.
Ja miksi kaikki on niin ahdasta, minkälainen Oliverin pitäisi olla, että hyväksyttäisiin?
Nykyisellä ulkonäööllä leikattu tytöksi? Vai ruutupaita ja farkut, meikki pois yms ?
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa Angelina Jordanin Bohemian rhapsody talent showsta! Vielä nuorempi tyttö silloin. Tyylikäs esitys ja ääni riittää. Tykkään kyllä Rosastakin.
Rosan versio oli varmasti siitä. Niin paljon sanojen elementtejä. Mutta Angelica Jordan on aika omilla leveleillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sokean kilpailijan, oliko Mikko Herranen, hänen cd:nsä omen ostanut. Tosin en oo varma, oliko hän just voicessa.
Mikko olisi voittanut koko skaban, jos hänet olisi päästetty finaaliin. Monroe teki semissä niin, että antoi Mikolle 30 ja Saara A:lle 70 pinnaa, mikä lie ollut järjestetty juttu. Tuon jälkeen pinnojen jako on ollut aina 40/60.
Arttu on selvästi innostunein valmentaja ja ehdottomasti miellyttävin.
Kaiketi ohjelma kuitenkin tehdään katsojille, olkoot he sitten asiantuntijoita.
Valmentajat ovat erikseen ei kai ohjelmaa heille ole suunnattu?