The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Saadaan kansainvälisesti englantia finaaliin. Siellä Maijakin sitten tankeroi, rili oovsam. Nyt ollaan klopaaleja niin oikein että..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluttiin osoittaa avoimuutta niin miksi Rosita ei päässyt jatkoon? Nyt Rosa joutui ihan sijaiskärsijäksi politikoinnissa.
Rosita lauloi itsensä ulos finaalista ihan itse. Huonosti lauloi laulunsa.
Hyvin lauloi. Miljoona kertaa paremmin kuin esim se hanuristi.
Maija ja Ela ratkaisi äänet häviävän kilpailijan eduksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tän Janinan jatkoon pääsy täys vitsi? Falskaava, ajoittain epävireisen kimeä, kireä, teknisesti osaamaton ääni päässyt näin pitkälle, vaikka ääni ratkaisee-vaiheessakin tippui parempia. Eikö tämä ollutkaan laulukilpailu?
Käsikirjoitus 😊
No on tässä äänestyksessä oltava jotain todella omituista. Ei voi pitää paikkaansa tämän näin pitkälle pääsy. Äänen puolesta ei olisi pitänyt kääntyä edes ääni ratkaisee osuudessa, mutta kun haitari, "erikoisuus" ja suhteet näihin piireihin. Varmaan tuntuu haitarirouvan tosi siistiltä voittaa koko kisa, kun oikeesti et edes voittanut sillä äänelläs?
Ei hele Elastinen.. Maijalta ei kauden perusteella enää muuta voinut odottaakaan, onko silläkin joku muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta mua oikeasti oksettaa nuo Hesburgerin junttimaiset mainokset👎.
Toi lentokapteeni-mainos on niin nolo että aiheuttaa myötähäpeää.
Pohjanoteeraus Elastiselta, maku meni täysin.
Joko Seiska kaiveli Muhiksen taustat päivänvaloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluttiin osoittaa avoimuutta niin miksi Rosita ei päässyt jatkoon? Nyt Rosa joutui ihan sijaiskärsijäksi politikoinnissa.
Typerä kommentti! Oliveria yleisö äänesti jo ennakkoon voittajaksi. Tämän päivän äänillä ei ollut merkitystä. Ei noin lyhyessä ajassa ehdi kukaan äänestää voittajasuosikin ohi.
Epäreilu systeemi myös äänestäjille. Jos oma suosikki mokaa, niin ne jotka oikesti äänestää laulutaidon mukaan eivätkä hampaat irvessä pidä kiinni suosikistaan, eivät ehdi äänestää parempaa (kun ei sillä yhdellä, kahdella äänellä pääse ohi).
Reiluin systeemi olisi vain 1 ääni/ äänestäjä ja äänestää saisi vasta esityksien jälkeen ja esi.peri päivää.
Mistä alkaisin -laulu pitää laulaa hyvällä tekniikalla ja isot fraasit hehkuttamalla. Rositan taidot ei riittäny siihen. Kuului vaan pientä piipitystä, kun olis pitäny antaumuksella vetää.
Huono biisivalinta. Maailma on musaa tulvillaan.
Äh, Rosa oli mielenkiintoisin ja sit vaan tippui jajoku tusinakopio jatkoon, öh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta mua oikeasti oksettaa nuo Hesburgerin junttimaiset mainokset👎.
Toi lentokapteeni-mainos on niin nolo että aiheuttaa myötähäpeää.
Mitä suotta itsees kiusaat mainoksia katsomalla/kuuntelemalla. Tee muuta mainoskatkot ja palaa töllön ääreen ohjelman jatkuessa.
Uskottavuus meni koko hommalta.
Vierailija kirjoitti:
Äh, Rosa oli mielenkiintoisin ja sit vaan tippui jajoku tusinakopio jatkoon, öh..
Värisevä ja tärisevä ääni, ei sitä kestä kuunnella. Ihan huono olo tulee. Syystä putosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti! Oliveria yleisö äänesti jo ennakkoon voittajaksi. Tämän päivän äänillä ei ollut merkitystä. Ei noin lyhyessä ajassa ehdi kukaan äänestää voittajasuosikin ohi.
Epäreilu systeemi myös äänestäjille. Jos oma suosikki mokaa, niin ne jotka oikesti äänestää laulutaidon mukaan eivätkä hampaat irvessä pidä kiinni suosikistaan, eivät ehdi äänestää parempaa (kun ei sillä yhdellä, kahdella äänellä pääse ohi).
Reiluin systeemi olisi vain 1 ääni/ äänestäjä ja äänestää saisi vasta esityksien jälkeen ja esi.peri päivää.
Tämä systeemi on vain rahan keruuta varten, ennen euron yksi yksi ääni, nyt puolitoista euroa! Kuka oikeasti näitä äänestää ja maksaa vielä siitä? Mitään tarkempia tietoja äänestyksestä ei kerrota, onko lopputuloskin oikea? Yhdellä äänellä ei mitään merkitystä. Tulee kausi kalliiksi
Onko joku menestynyt laulaja päässyt tästä showsta muka pinnalle? En oo ikinä kuullut.
Nykyään paras paikka tehdä itsensä tunnetuksi on UMK. Sieltä on moni viime aikoina ponnistanut.
Juu, oli Rosalla taasen tuo sama laulutyyli, jota aiemminkin on käyttänyt. Eikä ollut onnistunut veto ollenkaan. Iranin mies oli kyllä parempi ja ansaitsi voittaa Rosan. Kuitenkin olen sitä mieltä, että ollaan valitsemassa Voice of Finlandia eikä Voice of Irania.
Rosita Mäntyniemen olisin valinnut itse jatkoon.
Olen katsonut Voicea vuosia ja on todettava, että nyt on luvassa huonotasoisin finaali ikinä, ellei kappalevalintoihin saada jotain tolkkua.
Julia ei onnistunut yhtään Poets of the Fallin biisin kanssa. Biisi on yksi lemppareitani. Odotin vain, milloin se loppuu.
Oliverille myöskin todella kummallinen kappalevalinta. Mielestäni hän pärjäsi ihan ok, mutta oliko tämäkään semifinaalitasoa?
Janina: en voi ymmärtää, mitä hän tekee finaalissa. Laulu on jatkuvasti samanlaista huutokiekumista ilman mitään tunnetta. Soittaa upeasti haitaria, keskittyisi siihen ja jättäisi laulut muille. Menneinä vuosina ei olisi ollut mitään mahkuja finaaliin, mutta nyt häntä hehkutetaan kovasti. Miksi? Maija pelasi hänet jatkoon ja pudotti illan parhaan eli Riston finaalista. Todella epäoikeudenmukaista.
Mohammad: en syty edelleenkään. Liian ennalta-arvattava, pystyin jo etukäteen arvaamaan että laulaa Con te partiron. Ei edelleenkään pääse lähellekään Andrea Bocellia ja tässäkin kisassa on kuultu vuosien varrella parempia Con te partiro -vetoja. Tässäkin meni moneen otteeseen ihan vihkoon. En myöskään ymmärrä, miksi Mohammadista pidetään mutta Ristosta ei, liikutaan samoissa genreissä ja Risto on paljon parempi. Ikärasismi? Rosan Queen-veto oli mielenkiintoinen ja hyvä, semifinaalitasoa, ja olisi ansainnut jatkopaikan.
Rupeavatko ohjelman katsojat ja äänestäjät olemaan juntteja, jotka äänestävät huonoja laulajia jatkoon? Laululla ei tunnu olevan väliä, vireellä ei tunnu olevan väliä, halutaan vaan showta ja jotain erikoista (kiekujanainen ja ulkomaalainen tenori). Olisi tilausta laulukilpailulle, jossa laulu olisi oikeasti pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että Elan piti vihervassaroida kisa pilalle. Mohammed on jees, mutta noita Boceöli-replikoita on 13 tusinassa. Rosa oli tähän mennessä Voicen isoin ilmiö. Floppi
Rosalla taitamaton biisivalinta. Hän ei ollut tehtävänsä tasalla. Ei pidä yliarvioida omia kykyjä. Siitä sakotetaan, putoaa finaalista.
Mulle on tullut sellanen fiba että Rosan porukat puuttuu sen biisivalintoihin. Tosi lahjakas ja persoonallinen tyyppi, joka räpiköi väkisin läpi jonkun Coldplayn läpsyttelyn. Eilen oli yritystä tehdä oman näköistä versiota (oletan että Lenni-Kallen ansiosta), mutta aika outo ja kireähän toi lopulta oli.
Kyllähän tuo Muhammed vai mikä on, taipuu muuhunkin kuin tällaiseen nyt viimeisenä ja jopa toivon voittoa. En ymmärrä Maijan valintaa, Janina on piipittäjä joka tapauksessa. FM pyörähti haudassa, ääni petti välillä täysin tuolla tytöllä joka pahoinpiteli Bohemian Rhapsodyn. Oliver on lapsi vielä, epävarmuus paistaa ja ääni kehitysvaiheessa.