The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Jos verrataan pelkkää ääntä, kumpi on tylsempi: Jake vai Olli. Mielestäni Olli.
Rosita osaa koskettaa yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota Ollia roikotetaan mukana? Tylsyyden huipentuma, typerä asu keski-ikäiselle. Ääni mitäänsanomaton. Siis MIKSI???
Artun vanha ryypp...bändikaveri. Menee finaaliin asti pelkästään sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa mikä junttilandia tää on, jos porukka oikeesti fanittaa tuota wannabe oopperakirkumista. Tuo Janinan kirkuminen ja vinkuminen sattui korviin.
Miehellä taas oli upeaa ja syvää äänenkäyttöä.
Miehen olisi pitänyt päästä jatkoon. Oopperaa lauletaan rinnasta ja palleasta eikä koskaan kurkusta!!!!
Eihän tuo mitään oopperaa ollut, vaan Ismo Alankoa!
Tuo, että väitetään kuorossa Ismon biisiä oopperaksi, kertonee kaiken tämän palstan kommentoijien valtaosan musiikkitietämyksestä ja -ymmärryksestä. Näin vaikka biisin nimi sanottiin insertissä ja nimi tuli tekstinä ruutuun esityksen alettua.
1.Se ei ollut oopperaa 2.Sitä ei myöskään laulettu "ooopperatyyliin."
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota Ollia roikotetaan mukana? Tylsyyden huipentuma, typerä asu keski-ikäiselle. Ääni mitäänsanomaton. Siis MIKSI???
Kyllähän sinutkin joutaisi lopettaa, mutta silti vielä täällä möliset. Siis VIELÄKIN???
Vierailija kirjoitti:
Jos verrataan pelkkää ääntä, kumpi on tylsempi: Jake vai Olli. Mielestäni Olli.
Sanoisin, että 1% erolla Olli on tylsempi. Aika tapettia kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinutkin joutaisi lopettaa, mutta silti vielä täällä möliset. Siis VIELÄKIN???
Ootkos Ollin vai Jaken tyttis :D
Vierailija kirjoitti:
Rosita on symppis, mutta eihän hän nyt mikään oikea aito romani ole. Ei mitään piirteitä, ei romanin ääntä.
No niinpä, miehen takia koittaa olla. Mutta ei ole.
Supertylsä puhkukulunut jollotus.
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttaako?
Miksi kaikki valitsee näitä tylsiä kuluneita latteusbiisejä? Eikö taidot/pokka riittä ottamaan jotain erottuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki valitsee näitä tylsiä kuluneita latteusbiisejä? Eikö taidot/pokka riittä ottamaan jotain erottuvaa?
En tosiaan muista kuulleeni sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat Rositan biisiin, todellakin. Ja tulkintakin tuollainen "en missään nimessä tee mitään, millä erottuisin joukosta". Boring!
Tykkään Emeliinasta. Jollain tavalla kiehtova.
Tais valkut kuitenkin osata valita kappaleet paremmin kuin nää kilpailijat ite? Kaksintaisteluissa kaikki kuulosti paremmilta. Eikös nää kuitenkin nyt oo saanu itse valita biisit? Ihan tylsiä olleet kaikki nyt.
Mä oon todennut että kaksintaisteluissa on voicen parhaat palat jos on ollakseen. Muut vaiheet on usein niin tylsiä. Kaksintaisteluista mulle on jäänyt monelta kaudelta uskomattomia esityksiä mieleen, kuten se muutaman vuoden takainen karaoken maailmanmestarin ja sen kundin "Vision of Love" ja yks tosi vanha kahden tytön (Emma ja...Tuuli?) esittämä "Skyscraper".
Mä en päässyt ikinä kouluissa tanssii hitaita :(
Emeliina on mielenkiintoinen persoona. Äänestäkin pidän kovasti.
Oh no TAAS! Miksi tällainen imelyysbiisi Rositalle? Imelää!