Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v ja vauvakuume, muita?

Vierailija
24.01.2025 |

En aio hankkiutua raskaaksi. Mutta vauvakuume vieläkin. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia? Mun lapseni on 23, ja itsellä hormonikorvaus yöunien takia, en ole enää vauvaiässä. Ei sitä kuumettakaan ollut koskaan. N45

On kolme lasta

Minkä ikäisiä?

Kouluikäisiä 

Vierailija
22/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia? Mun lapseni on 23, ja itsellä hormonikorvaus yöunien takia, en ole enää vauvaiässä. Ei sitä kuumettakaan ollut koskaan. N45

On kolme lasta

Minkä ikäisiä?

Kouluikäisiä 

No niissähän riittää tekemistä vielä vuosiksi! Jännä, että toiset saavat vielä iltatähtikuumeen, mulla se oli erittäin selvästi aikansa kutakin -hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vauvakuume 2 kertaa. Ekalla kerralla iski kuin tuhat volttia. En olisi ikinä uskonut. Olin 25v. Toisen kerran tuli vauvakuume kun esikoinen oli 3v. Siinä se ja lapsiluku oli täynnä. 4kymppisenä kroppa yritti huijata minua vielä tekemään vauvoja. Näin monta vuotta raskaus ja synnytysunia ja seksihalut oli tapissa. Onneksi järki pelasi ja kiitos ei.

Vierailija
24/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle tuli kun sen aika monta vuotta nuorempi serkku meni porsimaan.

Meillä ei lapsia, eikä tule

No eihän siitä teidän lastenteosta mitään tulisi, kun et alkeellista biologiaakaan tunne. Ihminen ei porsi. Tuskin edes osaat lykätä kaluasi oikeaan reikään.

Vierailija
25/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44 ja pillukuume muita?

Sama vika ja ikää 43. Vauvoja ei ole koskaan minulla ollut ja vasektomia houkuttelee, pillukuume on niin kova. Pakko päästä panemaan missä vaan miten vaan.

Vierailija
26/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia, se on luonnon keino varmistaa, että isoäiti hoitaa lapsenlapsiaan. Tuossa iässä luonnossa eläessäsi lapsesi saisivat vauvoja.

Naisen hedelmällinen ikä kuitenkin jatkuu yli 50-vuotiaaksi asti. Niin kauan kuin on kuukautiset, on raskaaksi tulo mahdollista.

Hedelmällinen ikä ei todellakaan jatku noin vanhaksi! Yli 40 v munasolut ovat jo valtaosin käyttökelvottomia. Harvoja poikkeuksia tietysti on, mutta yli 40-45 v raskaaksi tulleilla on yleensä hedelmöityshoidot taustalla, usein lahjamunasoluilla. Hedelmällisyys laskee selvästi jo 35 vuotiaasta. 

Vierailija
27/28 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riitti kun kerran eli vauva-ajan läpi vanhemman roolissa. Meni muuten loppuelämäksi vauvakuume ohi.

Vierailija
28/28 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita. 46v odottaa jo eutanasiapilleriä melkein, ettei muuta jaksa. No ei vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi