Miten päästä eteenpäin traumaattisen suhteen jälkeen?
Mies hyväksikäytti, petti ja valehteli päin naamaa minkä kerkesi. Itselle jäi niin pahat traumat suhteesta, että nukkuminenkin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Mies jo uuden naisen kanssa eikä varmasti paljoa paina mikään mitä on mulle tehnyt.
Suhteen jälkeen mies vielä sanoi, ettei pitänyt meidän suhdetta edes vakavana vaikka silloin toista väitti ja vannoi rakkauttaan. En tiedä sitten sanoiko tosissaan vai halusiko vain loukata, mutta pahalta tuntuu.
Päivästä toiseen se ajatus päässä miten minä en kelvannut ja onko nyt uuden naisen kanssa sitten kaikki täydellistä ja kohteleekin häntä hyvin. Tiedän, että typerää edes miettiä koko ihmistä mutten voi itselleni mitään.
Tein kaikkeni, että hän olisi onnellinen ja lopputulos tämä, että itse olen rikkinäisempi kuin koskaan.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Hyi tunnistan tällaisen tyypin. Kun panee mekaanisesti sinua, suuttuu vielä kun et tule seksissä. MUN EXÄT AINA TULI. Ja alat ajattelemaan, että sussa on vikaa.
Mulla tuli onneksi aika pian tilanne, että alkoi kuvottaa seksi eräällä kerralla niin paljon, että päätin, etten anna hänen enää ikinä harrastaa seksiä kanssani. Lähtökohtaisesti siis olin oikeinkin halukas, mutta en myöskään tullut ja oli jotenkin outo fiilis aina. No, se sitten selittyi, kun totuus valkeni.
Joo, ja ne tarinat tosiaan yleensä on niin,että on itse tehnyt sitä mitä väittää eksänsä tai kaverinsa tehneen.
Ja esitteleekö sinut kuinka monelle naisystävänään? Eli oletko luontevasti osa koko elämää vai oletteko vain kaksin tai muutaman tiedossa.
Ai niin, tämä tyyppi myös halusi heti esitellä lapsilleen (aikuisia), varmaan että naiselle tulisi olo, että on tosissaan. Säälittää lapset, jotka ovat joutuneet tapaamaan kymmeniä naisia.
Ja sitten oli täysin kyynelsilmin, ettei olisi ikinä uskonut saavansa elämäänsä vielä tällaista onnea.
Soittaa rakkauskappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä entinen mies sanoi olevansa rakastunut minuun viikon päästä kun olimme tavanneet. Laittaa rakkausviestejä kokoajan ja upottaa sinut sydämiin. Ostaa kukkia, liehittelee. Keksii lempinimen sinulle. Kutsuu rakkaaksi ja kullaksi. Esittelee vanhemmilleen.
Kai nämä menee itsekin niin sekaisin siitä euforisesta tunteesta kun löysi uuden pompoteltavan.
Jotenkin outoa.
Ne kutsuu rakkaaksi, kullaksi jne. baby, hottis, prinsessainen, kultahunajainen, enkeli, kultarakas jne. Se on helppoa, koska saman viestin voi lähettää usealle eri naiselle (tätä ihan oikeasti tapahtuu) sekä ei tule ainakaan sekaannuksia nimen kanssa, ei vahingossa lipsahda väärä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi tunnistan tällaisen tyypin. Kun panee mekaanisesti sinua, suuttuu vielä kun et tule seksissä. MUN EXÄT AINA TULI. Ja alat ajattelemaan, että sussa on vikaa.
Hrrrrr.... kun tämä mekaaninen panija huokaa lämpimästi kultarakas. Mikään ei mene yksiin. Ainoa mahdollinen selitys on se, että tallensi tilannetta nauhoittamalla sen tms.
Tuollainen mies on roskaa. Toinen nainen teki sinulle palveluksen, kun poisti elämästäsi. Miksi kokisit huonoa oloa siitä, että pääsit eroon karmeasta, kelvottomasta ukosta? Järki käteen nyt
Eteenpäin pääsee aloittamalla eteenpäin menemisen. Muihin asiohin keskittymisen
Naiset on kyllä eteviä löytämään hyviä kumppaneita🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Tällainen on valitettavan yleistä. Monelle ystävälle ja itselleni myös käynyt näin. Tsemppiä Ap, selviät kyllä.
Ihmeellisiä ystäviä.
Kun pääset alun shokista ylitse niin tajuat, että toinen nainen teki sinulle palveluksen!! Hankalinta on myöntää se ettei mikään merkannut toiselle mitään.
Tapahtuu paremmissakin piireissä!
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole naisten vika?
Uhrin vika ei ole mikään, mutta onhan näitä asosiaalisia tyyppejä naisissakin.
Todennäköisesti on nyt vain sinua "helpomman" eikä niinkään paremman naisen kanssa, muuten tuskin mikään on muuttunut pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jotain varoitusmerkkejä minäitsemunamiehestä:
- Alussa mies alkaa puhumaan, kuinka samanlaisia te olette ja kuinka uskomatonta se on. Hän ei ole koskaan tavannut ketään kaltaistasi.
- Kehuu sinua maasta tavaisiin, olet kauneinta mitä maa päällään kantaa.
- Tekee tekoja ja palveluksia vuoksesi, olet niin erityinen, että ansaitset sen.
- Puhuu pahaa existään ja sinä olet erilainen verrattuna heihin. Pelastit hänen elämän.
- Hän sitouttaa sinut nopeasti parisuhteeseen kanssasi. Puhuu heti lapsista ja naimisiinmenosta.
- Hän lupaa sinulle kuun taivaalta, mitä tulee lahjoihin, matkoihin ja illallisiin.
Kun aikaa kuluu, huomaat ettei mikään toteudu. Kun mainitsit asiasta, olet vaativa ja itsekäs. Miehellä on oikeus kohdella sinua huonosti nyt kun edes kehtasit vaatia tällaista? Etkö näe, että nyt on todella huono tilanne? Raivokohtaukset alkavat yhtäkkiä ku
Tämä oli upeasti kirjoitettu, täysin naulan kantaan.
Itsekin tullut huijatuksi ja monta vuotta kesti, jossa menetin itsetuntoni ja luottamuksen omiin päätöksiini. Nyt kyllä jo helpottaa mutta uutta suhdetta en ole kyennyt aloittamaan, toisin kuin tuon kaltainen mies, joka löysi heti uuden.
Kiinnostaa tietää, miten paha ja kylmä ihminen ajattelee toisista. Mitä tällainen mies ajattelee, joka tekee näin?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, miten paha ja kylmä ihminen ajattelee toisista. Mitä tällainen mies ajattelee, joka tekee näin?
Tuollainen pitää naisia esineinä. Kuin Ikeasta hankittavina pöytinä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Todennäköisesti pitää juurikin esineenä ja hyödykkeenä eikä osaa arvostaa toista tai tuntea empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa psykopaatti (ihan tosiasiallisesti). Ajattelee itseään ja elintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa psykopaatti (ihan tosiasiallisesti). Ajattelee itseään ja elintään.
Näin se taitaa usein mennä, itsekeskeisiä ihmisiä jotka ajattelevat vain omaa etuaan - muista viis.
Aika parantaa haavat, kannattaa myös käydä juttelemassa asioista ettei ne jää sisälle liian isoksi möykyksi.
Tsemppiä! Sulle on parempaa luvassa.
Itsellä entinen mies sanoi olevansa rakastunut minuun viikon päästä kun olimme tavanneet. Laittaa rakkausviestejä kokoajan ja upottaa sinut sydämiin. Ostaa kukkia, liehittelee. Keksii lempinimen sinulle. Kutsuu rakkaaksi ja kullaksi. Esittelee vanhemmilleen.
Kai nämä menee itsekin niin sekaisin siitä euforisesta tunteesta kun löysi uuden pompoteltavan.
Jotenkin outoa.