Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö joku uskonto suuseksin tai anaaliseksin?

Vierailija
02.03.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskinpa monikaan noudattaa.

Vierailija
2/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemanrangaistus koittaa hänelle joka anaaliin yhtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin skeptinen olen noiden sääntöjen suhteen. Sen verran läheltä päässyt(?) seuraamaan näitä " islamin uskoisia" . En väitä etteikö jotkut niitä noudattaisi, ihan varmasti, mutta suurelle osalle nuo -- varsinkin tuollaiset -- säännöot menevät toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Toisaalta.. uskontoon on hyvä vedota siinäkin tapauksessa jos esim. nainen haluaisi anaaliin, mies ei.. ja sittenhän se olisikin vain uskonto mikä sen kieltää. ;) <-- en yleistä kun en tiedä. :) Vain omia ajatuksiani. Itse islamin uskoisen kanssa naimisissa ja vielä en ole törmännyt " säännöksiin" jotka kieltäisivät ja rajoittaisivat elämää. Tosin harjoittava ei ole..

Vierailija
4/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava kuin tapakristitty vai? Eihän ne tapakristitytkään edes tiedä mitä raamatussa sanotaan, miksi ei-harjoittava muslimikaan seuraisi sääntöjä. Minusta uskossa ei voi olla passiivinen, sitä joko uskoo ja yrittää parhaansa elää uskonsa mukaisesti tai sitten ei usko. Jos ei usko, ei myöskään seuraa minkään uskonnon sääntöjä.

Vierailija
5/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Raamatussa manattiin Sodoman touhut;)

Yhdysvalloissa joidenkin osavaltioiden laki kieltää edelleen ko. hommelit.

Vierailija
6/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kuin tapakristitty. Itse olen kanssasi eri mieltä; minä kutsuisin itseäni ns. tapakristityksi mutta olen kyllä perillä Raamatun asioista. Usko tulee jokaisen ihmisen sisältä ja minun mielestä siinä ei voi olla ehdoton. Siis ei mustavalkoista ajattelua jokotai.

En väitä etteikö hartaat muslimit noudattaisi Koraanin säännöksiä ja islamilaista elämäntapaa. Mutta hieman kyyninen olen kuitenkin noiden juttujen suhteen. Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi