Ananas pizzaan sadalla eurolla eli ananas ei kuulu pizzaan
Itä-Englannin Norwichissa sijaitseva trendipizzeria yrittää saada asiakkaansa luopumaan kiistellystä pizzatäytteestä ananaksesta veloittamalla kinkku-ananaspizzasta huimat 100 puntaa. Asiasta kertoo Reuters.
Ravintola lisäsi mielipiteitä jakavan herkun listalleen ruuan kuljetuspalvelusovelluksessa. Irvailevassa saatetekstissään se toteaa, että pizza lähtee asiakkaan matkaan sadalla punnalla.
Tilaa myös samppanjaa! Anna mennä, senkin hirviö, tekstissä kehotetaan.
Ravintola Lupan toinen omistaja Francis Wolf kertoo pizzerian henkilökunnan inhoavan syvästi ananasta pizzatäytteenä. Heidän mielestään se ei sovi pizzaan lainkaan, Wolf perustelee.
Kommentit (44)
Minä en itsekään tykkää ananaksesta pizzassa. Mutta saahan sitä toki halukkaat omaansa laittaa. Jos tilaan al caponen, pyydän etteivät laita mun pizzaan.
Minun pitsaani ei ananas kuulu. Syön kylläkin vain yhden pitsan vuodessa. Hauska veto pitserialta. Tiedän minäkin remonttiporukan , jolla ei ollut aikaa eikä halua tehdä tiettyä remonttia, niin laittoivat niin suuren urakkatarjouksen , ettei sitä varmasti kukaan hyväksy. Toimi.
Vierailija kirjoitti:
Typerä yrittäjä!
Ehkä on jo entinen yrittäjä. Hernekeitosta herneet pois ja kaurapuuro pitää keittää riisistä, kun kokki muuten inhoaa.
Kierohampaiset ja rumat engelsmannit voi ulista niin paljon kuin lystää, evvk heidän vinkuminen. Minähän laitan ananasta pitsaan jos huvittaa!