Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parodontax-hammastahna

Vierailija
24.01.2025 |

Onko kokemusta? Mikä mp mausta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut hammastahna jolla saan puhtaat hampaat. Käytän sitä Ultra Clean ja se ainakin maistuu ihan hyvälle piparmintulle.

Samaa mäkin käytän. Ihmettelen kun täällä valitetaan mausta, ihan normi mintun maku siinä on.

Vierailija
22/29 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään muuta. Normi maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee, mutta siitä jää huonosti huuhtoutuva kalvo suuhun ja sähköhammasharjaan, lieneekö se sitten saman hyötyistä kun jättäisi perustahnalla suun huuhtomatta, kuten nykyään lehtijutuissa kirjoittavat.

Joka tapauksessa huuhdon aina pesun jälkeen, oli mitä merkkiä tahansa.

Vierailija
24/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihloville hampaille Paracondax ei käy, täytyy olla Sensodynea, oon kokeillut.

Vierailija
25/29 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä alkuperäisestä parodontaxista ja senkin makuun tottui mutta kyllä tähän mintunmakuiseenkin tottuu vaikka alkuperäinen oli rehdimmin oudon makuinen, hiukan suolaiselta vain maistui.

Vierailija
26/29 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika kamalan makuista, mutta kyllä siihen tottuu. Ja ikenet tykkää. Mulla on huonot ikenet. Verta vuotivat kun hammaslääkäri ronkki koukulla.

Tuskin sinun ikenet ovat huonot vaan sinun hampaiden ja hammasvälien puhdistus on ollut huolimatonta :) Tuskin ikeniä on turhaan alettu ronkkia, ellei siellä ole kovettunutta plakkia eli hammaskiveä.. Terveisin Hammaslääkäri.

Vierailija
27/29 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana hammaskivi, jota kertyy vaikka hoidan hampaitani. Suuhygienisti suositteli tätä hammastahnaa ja jotain se tahna tekee oikein, koska hammaskivi oli vähentynyt. Aiemmin suuta putsattiin 50 min, nyt riitti 25min.

Maku on paha, mutta toisaalta inhoan minttuakin. Ei mennyt kuin viikko kun makuun oli tottunut. Tahnoja on monta eri, mikähän se minun on. Joku kuitenkin mikä tekee kaikkea ja on fresh :) 

Vierailija
28/29 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko outo, ei kiinnosta mitä tahnaa ja mitä makuja hammastahnaa käytätte, pitäisikö mun huolestua...

Vierailija
29/29 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia ja tehokkaampiakin hammastahnoja on kuin tuo P.  Uusien variaatioiden myötä tahnan maku on muuttunut entistäkin väkevämmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä