Erittäin hieno suomalainen shampoo
Miksi kukaan ostaa mitään muita shampoita? Tolla tulee oikeasti puhdas lopputulos ja kestää pidempään puhtaampana!
Toki hiukset rasvoittuvat, mutta ei niin pahasti ole lähmäinen kuin kaikilla muilla shampoilla.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulfaattia 99% pullosta? 😅 Niin kuivaksi takkukasaksi pesee mun hiukset että oksat pois!
Omani on takkuiset muillakin shampoilla. Varmaan p*ska hiuslaatu.
Todennäköisesti veden laadusta kiinni. Täälläkin niin kalkkinen vesi että Tigin hoitoaineella läträän aina oikein huolella, vaikka vihaan sitä hommaa mikä poishuuhdeltavassa hoitoaineessa on.
Hyvä tuote. Tulee tuoksusta nostalginen olo lapsuuden juhannussaunasta mummolassa 🥰
Pahin hilseen aiheuttaja mitä on. Ei vaan pysty käyttään. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata sehän on suomalainen tuote, yök. En suosi enää ollenkaan suomalaisia tuotteita
Mikä vika suomalaisessa?
Hinta/laatusuhden päin p-tä
Juuri näin. Pätee kaikkiin suomalaisiin hiustuotteisiin, kallista kuraa.
Tuohan on markettien halvimpia tuotteita eli hinta-laatu on varsin kohdallaan. Allergia- ja Astmaliiton hyväksymä niin voi käyttää lapsillakin.
Ei ole muut kuin tuo Hellä.
Tuo suomalainen hellä shampoo hyvä, ja mustikkahoitoaine, käytän.
En ole vuosiin käyttänyt.. On vaan jäänyt, ei mitään vastaan. Mulla on yksi vakkarishampoo jota käytän, se jättää juuret puhtaiksi moneksi päiväksi! Muilla shampoilla rasvoittaa joa parin päivän päästä..
Jos kokeilen Suomalaista pitkästä aikaan, ni mitäpäs suosittelette? Mulla on pitkät hiukset (reisiin asti), suorat.. Ihan normaali päänahka. Voivat tulla helposti sähköiseksi. Mikähän sopis parhaiten? Olis kiva kokeilla! Kiitos. :-)
Turhan halpa siksi ostin apteekista samppoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas kaikki nuo kuivattaa, samoin xz. Harmi sillä aivan ihania tuoksuja noissa. Toistaiseksi ainoa kaupan merkeistä joka ei kuivata on L'Oreal Hyaluron.
Mulla tulee tosta ihan liimaset hiukset🤢
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se hiusten pesu äläkä peseydy koskan muutoinkaan.Pari vuotta vain ja hiuksesi ovat terveet kauniit ja kiiltävät ilman mitään kemikaaleja ja luontainen tuoksusi hurmaa vastakkaisen sukupuolen välittömästi! T.viheröyhö
Toivottavasti löydät toisen rasvaletin
Vierailija kirjoitti:
Päänahkaa kuivattava. Sori kun näin sanon. Moni shampoo kuivattaa päänahkaa ja hoitoaine ei tuo apua. Vain garnier luomu tuntuu antavan päänahalle sopivaa hoitoa.
Sanoi Parturikampaamon omistaja.
Mä käytän sitä syväpuhdistavana shampoona kerran viikossa. Mutta joka päivä en pesis sillä hiuksia kyllä.