Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin hieno suomalainen shampoo

Vierailija
23.01.2025 |

Miksi kukaan ostaa mitään muita shampoita? Tolla tulee oikeasti puhdas lopputulos ja kestää pidempään puhtaampana!

Toki hiukset rasvoittuvat, mutta ei niin pahasti ole lähmäinen kuin kaikilla muilla shampoilla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮🤮🤮

Ei sitä kuulu juoda. Eikö äiti neuvonut. 

Vierailija
22/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pesevää tavaraa, hyvä hoitoaine ainakin pitkille hiuksille ehdoton tuon jälkeen. Ostin tervalta tuoksuvan ja käytän silloin jos olen päästänyt hiukset todella likaisiksi ja/tai niissä on muotoilutuotteita. Se tervan tuoksu on kyllä ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haisee kaikki ihan kamalilta. Ainoa siedettävä on tuoksultaan se mustikka.

Itse en enää välitä shampoon hajusta. Ennen se oli valinnan peruste, mutta nykyään toivon vain että olisi tuuhea puhdas tukka. Ainoa shampoon haju mikä on todella minuakin etonut on se Garnierin? Vesimelooni shampoo. Aivan kuvottava haju. En tiedä oliko se siitä pullosta vai aineesta vai niiden yhteishaju, mutta hyi olkoon..

Vierailija
24/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänahkaa kuivattava. Sori kun näin sanon. Moni shampoo kuivattaa päänahkaa ja hoitoaine ei tuo apua. Vain garnier luomu tuntuu antavan päänahalle sopivaa hoitoa.

Ja samalla hiuksia kuivattava. Siks ne varmaan monen mielestä tuntuukin muka jotenkin ekstra puhtailta.

Vierailija
25/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas kaikki nuo kuivattaa, samoin xz. Harmi sillä aivan ihania tuoksuja noissa. Toistaiseksi ainoa kaupan merkeistä joka ei kuivata on L'Oreal Hyaluron. 

Vierailija
26/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haisee kaikki ihan kamalilta. Ainoa siedettävä on tuoksultaan se mustikka.

Itse en enää välitä shampoon hajusta. Ennen se oli valinnan peruste, mutta nykyään toivon vain että olisi tuuhea puhdas tukka. Ainoa shampoon haju mikä on todella minuakin etonut on se Garnierin? Vesimelooni shampoo. Aivan kuvottava haju. En tiedä oliko se siitä pullosta vai aineesta vai niiden yhteishaju, mutta hyi olkoon..

Haistapas piruuttas ens kerralla sitä saman sarjan papayaa, se on vielä hirveempi!

Vierailija
27/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeillin kauheeta, sontaa se on

Vierailija
28/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä, kun kuivattaa päänahkaa, tekee hiuksista sähköiset luirut ja on vahvasti hajustettu. Merkin tervashampookaan ei sisällä pisaraakaan tervaa.

Mulla on ohuet hiukset niin tuntuu että hiukset näyttää ja tuntuu päältä paremmalta kun käyttää tota shampoota mutta latvat on tosi sähköiset mutta voi olla että nämä olisi muillakin shampoilla sähköiset 

Vierailija
29/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vaan apteekin hilseshampoita. Päänahka on ihan ruvella ja hilseessä jos käytän tavallisia shampoita. Kaikkia kokeiltu. Myös niitä hellävaraisia shampoita.

Vierailija
30/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se hiusten pesu äläkä peseydy koskan muutoinkaan.Pari vuotta vain ja hiuksesi ovat terveet kauniit ja kiiltävät ilman mitään kemikaaleja ja luontainen tuoksusi hurmaa vastakkaisen sukupuolen välittömästi! T.viheröyhö

Vierailija
31/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulfaattia 99% pullosta? 😅 Niin kuivaksi takkukasaksi pesee mun hiukset että oksat pois! 

Vierailija
32/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata sehän on suomalainen tuote, yök. En suosi enää ollenkaan suomalaisia tuotteita

Mikä vika suomalaisessa? 

Hinta/laatusuhden päin p-tä

Juuri näin. Pätee kaikkiin suomalaisiin hiustuotteisiin, kallista kuraa.

Tuohan on markettien halvimpia tuotteita eli hinta-laatu on varsin kohdallaan. Allergia- ja Astmaliiton hyväksymä niin voi käyttää lapsillakin.

Vierailija
33/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kokeillin kauheeta, sontaa se on

Eikö tullut puhdasta?

Vierailija
34/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitä tervashampoota. Puhtaaksi tulee kuin astianpesuaineella.

Vierailija
35/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa mulle hilsettä

36/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta tuoksuton shampoo ja hoitoaine ovat aivan ässä kombo.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulfaattia 99% pullosta? 😅 Niin kuivaksi takkukasaksi pesee mun hiukset että oksat pois! 

Omani on takkuiset muillakin shampoilla. Varmaan p*ska hiuslaatu.

Vierailija
38/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistaa kyllä hiukset, mutta on niin kovaa kamaa että sillä voi myös pestä lauteet, auton, ja anopin pöytähopeat, Ja puhdasta jälkeä tulee. Itse suosin Garnieria.

Outo aivan älyvapaa kommentti. Auton ja hopeat? Ei todellakaan puhdista riittävästi autoa, siis pinttynyttä mustaa likaa, eikä hopeaakaan. Vaikuttaa Garnierin mainokselta.

Vierailija
39/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä oranssia ja sopii ainakin minulle. Kävin juuri kampaajalla ja kampaaja kehui hiuksiani, kuinka hyvin olen niitä hoitanut. Edellisestä hiustenleikkauksesta oli melkein vuosi ja muutaman sentin joutui leikkaamaan latvoista. 

Vierailija
40/51 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa huviksenne lasten shampoota. 

Kerran oli oma shampoo loppu ja pesin lapsen shampoolla. Family Fresh kids.

Hiukset olivat pesun jälkeen huomattavasti vaaleammat ja puhtaat. Jopa tuttavani kysyi miten hiukseni ovat niin vaaleat ! Olen siitä lähtien pessyt sillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan