Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset asettavat miehille aina liian kovat vaatimukset?

Vierailija
23.01.2025 |

Miksi se on aina näin? Olen ihan tavallinen, kiltti mies, enkä pyydä mahdottomia vain rehellistä, tasavertaista kumppania. Mutta sitten näkee, kuinka pullukkanainen, joka ei ole itseään kehittänyt tai panostanut itseensä yhtään, odottaa saavansa miehen, joka on huippukunnossa, hyvässä työssä ja tienaa sen 5000e/kk. Siis mitä ihmettä?

Se turhauttaa, koska tuntuu, ettei pelisäännöt ole reilut miehille. Itse yritän pitää huolta itsestäni ja olla hyvä tyyppi, mutta samaan aikaan naiset yliarvioivat oman tasonsa ja kuvittelevat ansaitsevansa kaiken maailman miesmallilentäjääkärit. Miksi naiset ei voi katsoa peiliin ja miettiä, mitä itse tuo suhteeseen?

En halua kuulostaa ilkeältä, mutta tämä ajatusmaailma, jossa naiset vaativat miehiltä enemmän kuin ovat itse valmiita antamaan, on kuluttavaa ja turhauttavaa. Jos minä voin hyväksyä omat vikani ja puutteeni, miksei se toimi toisinpäin? Missä on naisten realismi?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ylipainoa ja rutkasti

Vierailija
142/147 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rummo rupsahtaa, avioliitto kupsahtaa. Hauska ajatella, että joku vanha lehmä voi vaatia yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketus todellisuuteen kuoli älypuhelinten ja sosiaalisen median myötä.

Vierailija
144/147 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat miehiltä väkivallattomuutta, uskollisuutta, luotettavuutta, peruskohteliaisuutta, kunnioitusta (ei sovinisti, ei seksisti, ei rasisti, maahanmuuttokritiikki on asiallista, rasismi ei!), arjen sietämistä, hyvää hygieniaa, puhtautta ja siisteyttä.

Mielestäni perusihmisyyteen kuuluu kaikki yllämainittu, esim päivittäinen hyvä hygienia, puhtaat vaatteet, karvojen siistiminen sisältäen parrasta ja joka puolelle sojottavista karvoista huolehtimisen sekä terveydestä huolehtimisen. Ja että vähän katsoo kuinka pukeutuu omalle vartalolleen sopivasti. Tässä voi jo erottua edukseen miesporukassa. Aika pieniä juttuja.

Vierailija
145/147 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on liian kova vaatimus?

Naiset ovat yksin, jos yksikään mies ei täytä vaatimuksia. Ja vaatimukset on jokaisella naisella JA miehellä erilaiset.

Mikä siinä on se ongelma?

Ongelma on se, että ihmiset ovat yksinäisiä ja voivat siksi pahoin. Toinen ongelma on se, että perheitä ei muodostu, syntyvyys laskee ja talous romahtaa. Onhan näitä ongelmia.

Kenenkään ei tule uhrata omaa elämäänsä toisen yksinäisyyden poistamiselle. 

Kapitalismi ei toimi. Emme voi jatkuvasti kuluttaa yli luonnonvarojemme/varojemme. 

Vierailija
146/147 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat miehiltä väkivallattomuutta, uskollisuutta, luotettavuutta, peruskohteliaisuutta, kunnioitusta (ei sovinisti, ei seksisti, ei rasisti, maahanmuuttokritiikki on asiallista, rasismi ei!), arjen sietämistä, hyvää hygieniaa, puhtautta ja siisteyttä.

Mielestäni perusihmisyyteen kuuluu kaikki yllämainittu, esim päivittäinen hyvä hygienia, puhtaat vaatteet, karvojen siistiminen sisältäen parrasta ja joka puolelle sojottavista karvoista huolehtimisen sekä terveydestä huolehtimisen. Ja että vähän katsoo kuinka pukeutuu omalle vartalolleen sopivasti. Tässä voi jo erottua edukseen miesporukassa. Aika pieniä juttuja.

Kyllä naiset kestää mielipiteitä, liittyvätpä ne maahanmuuttoon tai muuhun. Ei kannata asettaa omia kriteerejään miksikään jumalalliseksi totuudeksi. Itse olen hyvännäköinen ja sporttinen, työelämässä menestynyt, hyvästä hygieniasta huolehtiva, sosiaalinen ja rohkea persoona. Aina on naisia riittänyt, vaikka kritiikkiä olen antanutkin aika suorasanaisesti wokesta, maahanmuuttopolitiikasta, vasemmistolaisuudesta ja te tiedätte. Ehkä nainen sitten asettaa kriteeriksi mielipiteettömyyden, jos pystyy sen tekemään. Tarkoitan että mies on vähän reppana ja taipuu aina naisen tahtoon, kun ei toistakaan naista saa. Mutta omalla kohdallani nuo mielipiteet eivät ole olleet ongelma.

Vierailija
147/147 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset kestää mielipiteitä, liittyvätpä ne maahanmuuttoon tai muuhun. Ei kannata asettaa omia kriteerejään miksikään jumalalliseksi totuudeksi. Itse olen hyvännäköinen ja sporttinen, työelämässä menestynyt, hyvästä hy

Asiallisesti esitetyt mielipiteet on täysin eri asia kuin ala-arvoinen pään aukominen ja suoranainen vttuilu.

Asialliset, eriävät mielipiteet ovat ihan ok, kunhan vastapuoli myös itse kestää eriävät mielipiteet eikä liikoja kilaroi tai yritä "käännyttää" eikä jää turhan kauaksi aikaa aiheesta jankkaamaan. Todetaan, olet eri mieltä tästä ja tämä on ok, siirrytään seuraavaan aiheeseen. No tämä on usein miehille ylitsepääsemätöntä. Nainen jolla on oma mielipide ja ihka oma tahto. Mutta eipä tuo mitään, sitten lähdetään eri teille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän