Miksi naiset asettavat miehille aina liian kovat vaatimukset?
Miksi se on aina näin? Olen ihan tavallinen, kiltti mies, enkä pyydä mahdottomia vain rehellistä, tasavertaista kumppania. Mutta sitten näkee, kuinka pullukkanainen, joka ei ole itseään kehittänyt tai panostanut itseensä yhtään, odottaa saavansa miehen, joka on huippukunnossa, hyvässä työssä ja tienaa sen 5000e/kk. Siis mitä ihmettä?
Se turhauttaa, koska tuntuu, ettei pelisäännöt ole reilut miehille. Itse yritän pitää huolta itsestäni ja olla hyvä tyyppi, mutta samaan aikaan naiset yliarvioivat oman tasonsa ja kuvittelevat ansaitsevansa kaiken maailman miesmallilentäjääkärit. Miksi naiset ei voi katsoa peiliin ja miettiä, mitä itse tuo suhteeseen?
En halua kuulostaa ilkeältä, mutta tämä ajatusmaailma, jossa naiset vaativat miehiltä enemmän kuin ovat itse valmiita antamaan, on kuluttavaa ja turhauttavaa. Jos minä voin hyväksyä omat vikani ja puutteeni, miksei se toimi toisinpäin? Missä on naisten realismi?
Kommentit (147)
Tämä aloitus ei taaskaan ollut mitään muuta kuin sitä, että pääset haukkumaan ylipainoisia naisia. Oikeasti kiltti mies ei mainosta omaa kiltteytään. Sä jatkuvasti täällä jankuttava aloittaja et todellakaan ole kiltti vaan mieleltäsi viallinen joka pahimmassa tapauksessa tappaa naisen.
Älä jaksa. Liian väsynyttä settiä.
Näinhän se valitettavasti on.
M41
Ap ei tule koskaan saamaan naista, ei minkäänlaista. Ei tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus ei taaskaan ollut mitään muuta kuin sitä, että pääset haukkumaan ylipainoisia naisia. Oikeasti kiltti mies ei mainosta omaa kiltteytään. Sä jatkuvasti täällä jankuttava aloittaja et todellakaan ole kiltti vaan mieleltäsi viallinen joka pahimmassa tapauksessa tappaa naisen.
Mitä haukkumista se on jos kertoo myös niistä ikävistä tabuista mitä meillä nyt vaan on tässä maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tule koskaan saamaan naista, ei minkäänlaista. Ei tuolla asenteella.
Ja hyvä niin. Ei yhdenkään naisen tarvitse riskeerata henkeään ap:n kaltaisten sekopäiden vuoksi.
Minusta oli nuorena vaikeaa löytää tyttöystävää, kun olin ihan tavis. Vaan lähempänä 30 vuotta naisia alkoi löytymään. En usko, että minun ulkonäköni tai supliikkini olisi niin paljon parantunut. Syy oli todennäköisesti, että naiset olivat heränneet perheenperustamiseen ja biologinen kello tikitti.
Niinpä lopulta löysin oikein kauniin ja ihanan vaimon. Paljon paremman kuin olisin ikinä nuorena uskaltanut kuvitella.
Et ole tainnut uskaltaa miettiä mikä sinussa itsessäsi on vikana, kun et kelpaa kenellekään. On älyllisesti laiskaa syyllistää kelpaamattomuudestasi naisia.
Naisia on alle 40-vuotiaissa paljon vähemmän kuin miehiä, joten heillä on kaikki valta. Se ei ole reilua, mutta se on todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli nuorena vaikeaa löytää tyttöystävää, kun olin ihan tavis. Vaan lähempänä 30 vuotta naisia alkoi löytymään. En usko, että minun ulkonäköni tai supliikkini olisi niin paljon parantunut. Syy oli todennäköisesti, että naiset olivat heränneet perheenperustamiseen ja biologinen kello tikitti.
Niinpä lopulta löysin oikein kauniin ja ihanan vaimon. Paljon paremman kuin olisin ikinä nuorena uskaltanut kuvitella.
Pidä hänestä kiinni ja kohtele häntä hyvin. Sinusta voi tulla hyvä isä lapsillesi. Ap sen sijaan haihattelee vain panomoodissa eikä saa edes yhden yön seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on alle 40-vuotiaissa paljon vähemmän kuin miehiä, joten heillä on kaikki valta. Se ei ole reilua, mutta se on todellisuutta.
Miksi tänne ei tuoda ulkomailta kauniita sinkkunaisia meille suomalaisille sinkkumiehille?
Miesten kannattaisi ottaa selvää ensin minkälaisessa maailmassa nainen elää. Ettei tulla ihan pystymetsästä, miesten maailmasta, esittämään että näin miesten maailmassa asiat toimivat - kun naisilla se ei aina niin mene. Naisella voi olla sisäinen maailma erilainen. Ellei ole samoja kiinnostuksia tms. Luonteetkin. On erilaisia persoonia.
"En halua kuulostaa ilkeältä, mutta"
Tällainen aloitus tarkoittaa sitä, että tarkoituksena on nimenomaan kuulostaa ilkeältä. Joka kerta, kun lisätään mutta sana väitteen perään, kumotaan koko aloituksen väite.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehetkö eivät vaadi?
Tämä. Ei hän esim. ap mitään muuta teekään kun vaatii naisilta mahdottomia, haaveilee niistä instabeibipyllistelijöistä ja häiriintyy jos joskus baarissa häntä lähestyykin ihan tavallinen tyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne ei tuoda ulkomailta kauniita sinkkunaisia meille suomalaisille sinkkumiehille?
Mikä instanssi niitä teille toisi? Voi helvetti. Mene vttu itse ulkomaille ja osta sieltä itsellesi eukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä hänestä kiinni ja kohtele häntä hyvin. Sinusta voi tulla hyvä isä lapsillesi. Ap sen sijaan haihattelee vain panomoodissa eikä saa edes yhden yön seuraa.
Parhaani olen tehnyt ja onhan tämä liitto jo neljännesvuosisadan kestänyt. Lastenteko aika meni jo, kun ollaan yli viisikymppisiä.
En jaksanu lukea, samaa pskaa se kuitenkin olis ollu
Nykyään ihmiset on niin pinnallisia.