Toiset pääsee elämässä eteenpäin ja toiset ei ollenkaan.
Niin että toiset on hoitanu elämässä asiat ja pääsee eteenpäin, minä en ole hoitanut asioitani ja ei tunnu pääsevän eteenpäin, velkaa on noin 40 tuhatta ja maksan 2 eri luottoa ja korot on suuret, lainat ei oikein lyhene, ei tunnu saavan oikein mitään elämässä, tätä tämä on-.
Kommentit (53)
Rahalla ja autoillako sinä raukka elämässä etenemistä mittaat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska monilla on rahaa ja hienot autot, kyllä minäkin haluan
tai olisi kiva jos olisi hiukan paremmin asiat, mutta ei niin ei, en tiedä saanko mistää toista työtäkään
Miksi tarvitsisi mennä elämässä eteen päin jos on itse tyytyväinen elämänsä nykytilaan ja pärjää niilläkin eväillä mitä on ja on vielä suhteellisen onnellinenkin ja nauttiikin elämästään?
Potkulaki tulee voimaan keväällä.
Paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025.
Niin no. Elämä on täynnä tiukkoja valintoja. Välillä tulee paskaa niskaan, mutta se on sitten jälleen oma valinta kuinka siihen reagoi. Jääkö ruikutamaan, vai tekeekö asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala tekemään rahaa ja lopeta tuo vinkuminen
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsisi mennä elämässä eteen päin jos on itse tyytyväinen elämänsä nykytilaan ja pärjää niilläkin eväillä mitä on ja on vielä suhteellisen onnellinenkin ja nauttiikin elämästään?
Kuka on sanonut että olen onnellinen, öö en välttämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala tekemään rahaa ja lopeta tuo vinkuminen
oiski helppoa tienata ees 1000 € lisää kk sitten ei olisi mitää hätää vaikka velkaa ois 100 tonnia
Mutta eipä tienaa ei, näillä sit mennää ja eletään joka kk kädestä suuhun
Joo...?
Vanha kaveriporukka josta mä ja yks toinen kasvettiin erilleen, me ollaan päästy ns eteenpäin elämässä ja kasvettu aikuisiksi. Halutaan elää helppoa aikuisten elämää ilman teinidraamailua.
Kun taas noi ketkä jäi siihen kaveriporukkaan ovat just sellasia, ketkä on 40v ja elää sellasta joka viikonloppu baarissa, teinidraamailua ja "älä sit kerro tätä kellekkään" juttuja.
Halvemmaksi tulee kun lakkaat häpeämästä ja ajat vaan. Hienosta autosta on pelkkää harmia.