Poikaystävä osti Lego kukkia lahjaksi
Vihdoin naisillekin on tehty legoja. Poikaystäväni osti minulle ruusun näköisiä lego kukkia jotka oli tosi ihania.
Kommentit (341)
Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niissä kukka legoissa lukee että ne on naisille?
Niissä lukee pienellä printillä että vain naisille
Mun teinipojalle piti ostaa lasivitriini legokukkia varten. Ne ovat kyllä tosi hienoja.
Vierailija kirjoitti: Kyllä minä ymmärrän mutta älä kiellä sitä kolikon toista puolta
Minkä kolikon? Mitä puolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lego kukat on ihania. Mulla on myös pari kimppua, jotka olen itse ostanut. Voisin varmaan hankkia näitä lisääkin, jos olisi paikka mihin laittaa näytille. Meillä on myös muutama isompi kallis lego setti, jotka ollaan miehen kanssa ostettu puoliksi. Jokainen koristelkoot kotinsa miten haluaa, itse pidän näitä nimenomaan koristeina enkä leluina, toki settien kokoaminen yhdessä on myös hienoa.
N32
Muoviroskaa. Pitäisi kieltää, kuten muovipussitkin. Aidot kukat on kauniita, eivätkä kuormita luontoa.
Aidot kukat kärsivät kun ne leikellään maljakkoon tai pakotetaan kasvamaan sisällä pienessä ruukussa.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt tykkää vain kukka ja tiskiharja legoista. Jätetään ne tekniset legot insinöörimiehille suosiolla.
Ne technic legot on ihan perseestä! Ne on pelkkiä tappien työntelyä ja niitä mustia sentin mittasia tappeja pitää purra kasaan, niin kun penskanakin, että saa helposti reikään. T. Insinööri.
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Ne ensiksi mainitut eivät koskaan puhu kuten sinä.
Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.
Minusta yhtä outo kollektiivinen juttu.