Poikaystävä osti Lego kukkia lahjaksi
Vihdoin naisillekin on tehty legoja. Poikaystäväni osti minulle ruusun näköisiä lego kukkia jotka oli tosi ihania.
Kommentit (341)
Lego-kukat on aivan ihania! Avomieheni veli osti meille kukkasetin (9kpl semmosfa aika pientä ja helppoa koottavaa) toissasyksynä aikaiseksi joululahjaksi Lego-tapahtumassa kolmestaan käydessämme. Kiva oli viettää miehen kanssa hetki yhdessä kukkia kooten ja täällä nyt koristavat tv-tasoa sekä kirjahyllyä.:)
Kommenttisi perusteella olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Missä niissä kukka legoissa lukee että ne on naisille?
pienellä lukee takana että ei ole kielletty vi--n homoilta
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Lego kukat on ihania. Mulla on myös pari kimppua, jotka olen itse ostanut. Voisin varmaan hankkia näitä lisääkin, jos olisi paikka mihin laittaa näytille. Meillä on myös muutama isompi kallis lego setti, jotka ollaan miehen kanssa ostettu puoliksi. Jokainen koristelkoot kotinsa miten haluaa, itse pidän näitä nimenomaan koristeina enkä leluina, toki settien kokoaminen yhdessä on myös hienoa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kokosit sitä?
En osannut, poikkis kokosi. Miehillä on parempi hahmotus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lego kukat on ihania. Mulla on myös pari kimppua, jotka olen itse ostanut. Voisin varmaan hankkia näitä lisääkin, jos olisi paikka mihin laittaa näytille. Meillä on myös muutama isompi kallis lego setti, jotka ollaan miehen kanssa ostettu puoliksi. Jokainen koristelkoot kotinsa miten haluaa, itse pidän näitä nimenomaan koristeina enkä leluina, toki settien kokoaminen yhdessä on myös hienoa.
N32
Muoviroskaa. Pitäisi kieltää, kuten muovipussitkin. Aidot kukat on kauniita, eivätkä kuormita luontoa.
Hei nuohan ovat ihan kivan näköisiä ja pääsee rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Muoviroskaa. Pitäisi kieltää, kuten muovipussitkin. Aidot kukat on kauniita, eivätkä kuormita luontoa.
Ne on muovia, mutta eivät tällä hetkellä ole roskaa koska ovat kauniisti esillä asunnossamme kaikkien muiden esineiden seassa. Jos tietäisit yhtään mitään aitojen kukkien tuotannosta, niin sattaisit olla eri mieltä tuosta kuormittavuudesta. Ei tulppaaniviljelmä ole mikään luonnonmukainen elinympäristö tai kasvihuoneet lämpene talvisin pyhällä hengellä. Eipä sillä, on meillä aitojakin kukkia maljakoissa aina välillä. Kasvit ovat kauniita.
N32
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Kaikki eivät kerro huomioitansa ääneen.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Kukapa ei rakastaisi hyvää draamaa?
Ap taitaa olla hyvin nuori, ihan klisee juttu.