Sanna Ukkolan kolumni, täyttä asiaa!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/610ca898-4542-4c5f-8379-9df375081496
Kiitos Sanna!!
Ei lisättävää 👍
Kommentit (146)
Viimeisimmässä kolumnissaan kirjoitti hyvämaineisesta espoolaiskoulusta (onko niitä enää???) ja että sen koulun pojat hyväksyvät tyttöjen tönimisen ja lyömisen ja puheissaan vilisevät naisvihamielisyys, homofobia ja ra sismi.
Ei suomalaispojat (ne hyvämaineiset) ole tuollaisia ja huutele ra sismia, sellainen kuuluu ns vähemmistöille, joita on ihan eri kouluissa sekä suomalaisia että muualta tulleita.
Sanna tykkää tällaisista miehekkäistä miehistä.
Höyhensarjan UFC-ottelija Bryce Mitchell nousi torstaina otsikoihin kohupuheillaan.
Mitchellin ja entisen UFC-ottelija Rolando Delgadon nauhoittamassa ArkanSanity -podcastin ensimmäisessä jaksossa Mitchell kehui na tsi-Saksan diktaattori Adolf Hitleriä "hyväksi tyypiksi" ja sanoi ettei hol okausti ole todellinen asia.
Hän (Hitler) taisteli maansa puolesta. Hän halusi puhdistaa sen potkimalla pois ahneet ju utalaiset, jotka tuhosivat hänen maansa ja muuttivat heistä kaikista homoja, Mitchell sanoi podcastissa.
Tapauksen jälkeen sosiaalisen median kanavat täyttyivät Mitchelliin kohdistuneista vihaviesteistä ja hänelle vaadittiin tuntuvaa rangaistusta.
Torstaina UFC:n presidentti Dana White kertoi ettei sankioita ole tulossa.
Kaikki haluavat kuulla rangaistuksesta, mutta tämä on sananvapautta. Minun ei tarvitse rakastaa sitä, sinun ei tarvitse rakastaa sitä, tiedättehän, White sanoi MMA Junkien -sivuston mukaan.
White itse korosti, että pitää Mitchellin kommentteja iljettävinä.
Olen kuullut paljon tyhmää, tietämätöntä paskaa, mutta tämä on luultavasti pahinta. Kun puhut Hitleristä, joka on vastuussa kuuden miljoonan juu talaisen kuolemasta, ja yritti eliminoida kokonaan ihmisrodun. Toinen maailmasota oli historian tappavin sota.
Hitler on yksi iljettävimmistä ja pahimmista ihmisistä, joka on kulkenut maan päällä. Jokainen, joka edes yrittää ottaa vastakkaisen kannan, on tyhmä, White tokaisi.
Se on niin disnformaatiiota kuin vhapuhettakin sanoa Muskia nat siksi.
Eikö kukaan ole miettinyt mitä se sitten oikein käytännössä on? No just tätä. Sitä ei vaan huomaa kun ihan itse on asialla.
Ukkola kirjoitti Vikmanista lystikkäästi ja oivallisesti, eipä juuri kummallisempaa, mutta, mutta...Oliko Sanna Ukkola nähnyt tv-ohjelmaa puoli 7, torstaina 13.2, jossa tavallinen Erika Vikman astuu korkeilla koroillaan kertomaan, miten hauras hän on. Itkee, kun kaverit kehuvat hamasta nuoruudesta. Erika olikin söpö nuorena, ei kaunotar, mutta tavallinen. Isänsä hymykuopat perinneeltä tylleröltä, joka oli päättänyt, että hänestä tulee joskus tähti, mutta mikä tähti? Antakaa Erikan peuhata kuuluisuudessa minun puolestani, mutta paras laulaja on ollut Carola Standertskjöld. Upea ja tällä ihanalla ihmisellä ei tarvittu tehdä seksi-imagoa, vaan ainoastaan laulua. Sanna Ukkola, muista, että sinunkin aikana telkkarissa, haukuttiin ulkonäköäsi ja tyyliä puhua. Joten Erika on vain näyttöjuttu, eli Show on. Erika on tavallinen, pulsksa kolmekymppinen, minäkin olin samassa iässä aikaa rohkea, silloin ollaan kun etsitään kumppania/estraadia. Sitten aikanaan kun Erikasta kehittyy oikeasti nainen, niin varmasti naurattaa nuo nuoruuden tyhmyydet ja mokat, niinkuin itsekkin tiedä ja minäkin sen olen oivaltanut 74-vuotiaana. Anttaa Erikan mesoa rauhassa, mutta minua naurattaa, koko pimu. Ei ....
Joo, Sanna kirjoittaa, aivan kuin Vikman olisi tuollainen seksin papitar, huhuijaa vaan. Sehän on show, ei Erika ole oikeastaan tuollainen. Ihan tavallinen arjessa, koiransa kanssa. Ilman miestä/miehen kanssa. Jyrki lähti äkkiä karkuun, kun ei naista saanut, kun Erika pelkää, ei halua sitoutua, halusi heittä ihanan Jyrkin pois luotaan. Siis ei mikään seksijumalatar ollenkaan, vaan ujo, yksin, pelkää ja kaikki tulee esiin estraadilla. Ja mikä se vanhus olikaan, siis se vanhus. Mikä ihmeen juttu se oli? Juu, tiedän, Vikman halusi saada julkisuutta, ihme ja kumma, kun ujokin...Outoa.
Sanna on nero.