Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen ulkonäön haukkuminen

Vierailija
23.01.2025 |

Kertooko se syvällistä jotain ihmisen arvomaailmasta, jos haukkuu vauvojen ulkonäköä. Minulla on tuttava, joka usein keksii jotain pahaa sanottavaa ihmisten ulkonäöstä. Ei yleensä sano ihan päin naamaa, mutta on useasti arvostellut jopa lasten ja vauvojen ulkonäköä. Kyse on sentään tuntemattomien ihmisten lapsista, jotka eivät ole seurueessa.

Olen ihan sanaton, kun on niin vastenmielistä. En ole tuttavalle asiaa mitenkään kommentonut.

Ja hyvin herkästi keksii sitä negatiivista kommentoitavaa, vaikkei ole mitään selkeää poikkeavuutta ulkonäössä.

En käsitä, mistä tuollainen kumpuaa. Vai haluaako tyyppi vain herättää hämmennystä muissa ihmisissä. Kyse on vanhemmasta ihmisestä.

Olen kyllä ennenkin kuullut että tietyn iän ylittäneillä ihmisillä on täysin kadonnut filtteri, mitä voi sanoa ja mitä ei. Etenkin ulkonäön kommentoinnissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kommentoijista vedän välittömästi lopulliset johtopäätökset. Ovat usein itse varsin, no en sano 🙈

Vierailija
22/24 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitää kenenkään ulkonäköä kommentoida. Ajatella saa mitä haluaa, mutta en näe mitään syytä sanoa ääneen ajatuksiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni hyvin kyseenalaista kommentoida vauvojen ulkonäköä. Jos kommentoi, ei taida olla kaikki kotona. Vaikka ajattelisi, että joku vauva ei ole söpö niin ei sitä pitäisi sanoa ääneen. Omasta mielestäni kaikki vauvat ovat söpöjä, myös ne joilla on joku ns. poikkeama. Esimerkiksi Paris Hiltonin vauva sai paljon haukkuja. :( Minusta aivan super suloinen.

Vierailija
24/24 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvat ovat kaikki hirveän rumia. Sanoi kuka mitä tahansa. Paitsi tietenkin se oma paskatykki

Olethan sinäkin ollut hirveän ruma paskatykki. Ja millainen sinusta kasvoi?

Nyt hällä tulee paska toisesta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi