Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen suomalainen mies?
Ennen vanhaa naisille riitti että mies on ihan tavallinen mies joka käy töissä, ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin muita ihmisiä. Nykyään naisten vaatimukset miehille on jopa naurettavan kovat. Miten ihmeessä sellanen isokokoinen nainen tai ruma nainen voi vaatia miehiltä että miehen on oltava pitkä,komea,hyvätuloinen,koulutettu statusmies?
Tuntuu jollakin tapaa että nykynaisilta on kadonnu realiteetit kokonaa.
Kommentit (84)
ap on nainen ja trolli, ei kukaan halua suomalaista naista vuonna 2025
Sinähän elät tämänhetkistä todellisuuttasi. Jos olet nyt vaikkapa 30-vuotias, sinulla ei voi olla kokemuksia parisuhdemarkkkinoilta esim. 30 tai 50 vuotta takaa. Eihän?
Jos taas olet yli 60-vuotias (kuten minä), et voi verrata nykytilannettasi siihen kun olit nuori ja puoleensavetävä. Ethän?
Nykypäivänä pitää tehdä tuplasti kovemmin hommia saadakseen kolme kertaa paskemman naisen kuin 40v sitten.
No kyllä ihan tavis kelpaa . Voi olla vaikka lentäjä tai lääkäri . Hyvin riittää joku 80-100t€ palkka. Ihan perus työpaikka ja pituus riittää se 190cm. Voi olla osallistunut vaikka miesten mallikisoihin mutta en edes vaadi että pitää olla voittanut jonkin mallikisan. Ihan normi vaatimukset mielestäni .
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta, Filippiineiltä yms löytyy vielä naisia, joille kunnon miehinen mies Suomesta kelpaa.
Vain jos sinulla on rahaa elättää vaimon koko perhe. Otatko samalla vastuun lapsistanne joita tullaan Suomessa kiusaamaan?
Yhä useampi tavallinen mies alkaa olla epäkohtelia, naisia halveksiva öyhöttäjä, kuka sellaisen haluaa? Tai alkoholiongelmaisen (mahdollisesti edellämainituin haitoin). Onneksi on paljon hyviäkin miehiä, kyllä heille puoliso löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä pitää tehdä tuplasti kovemmin hommia saadakseen kolme kertaa paskemman naisen kuin 40v sitten.
Jaa. Millainen nainen sinulla oli 40 vuotta sitten? Oletko itse edelleen samassa kuosissa kuin silloin?
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi tavallinen mies alkaa olla epäkohtelia, naisia halveksiva öyhöttäjä, kuka sellaisen haluaa? Tai alkoholiongelmaisen (mahdollisesti edellämainituin haitoin). Onneksi on paljon hyviäkin miehiä, kyllä heille puoliso löytyy.
Itse naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan huonosti joten siksi miehet kohdistaa vihaa naisiin. Osa miehistä myös turhautuu.
Ulkona kävelee lyhyt nuori mies röyhöttäen tupakkaa röntösti, sekö naisia kiinnostaa. Harmaat verkkarit.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihan tavis kelpaa . Voi olla vaikka lentäjä tai lääkäri . Hyvin riittää joku 80-100t€ palkka. Ihan perus työpaikka ja pituus riittää se 190cm. Voi olla osallistunut vaikka miesten mallikisoihin mutta en edes vaadi että pitää olla voittanut jonkin mallikisan. Ihan normi vaatimukset mielestäni .
Tuollainen mies ei ole tavis vaan tuollainen on mies on tasokas mies.
Ehkä ainakin osaksi siksi , että sinkkunakin voi elää monin tavoin oikein hyvää elämää; en usko, että tällainen tunne on sukupuoleen sidottua. Toiseksi tällaiset "tavalliset miehet" taitavat olla nykyään aika harvinaisia, koska heidän kuitenkin tulisi tuoda myös "riittävän paljon" lisäarvoa naisen eloon, jotta naiset olisivat valmiita hylkäämään sinkkuelonsa. Ei ainakaan omasta mielestäni ole oikein fiksua edetä ja asettua parisuhteeseen vain siksi. että voisi sanoa olevansa parisuhteessa, Ja lopuksi jos nyt hetken kuvittelisin olevani sinkkunainen, niin en minä innostuisi kumppaniehdokkaasta, joka pitää itseään "tavallsiena" mutta kuitenkin kokee, että hänellä olisi, jokin erityinen oikeus halveksia ja arvostella minun (tai sellaisella, joista mies itse antaa esimkkinä naisen, jota hän pitäisi isokokoisena tai rumana) kriteereitä siitä, mitä haluan ja odotan mahd. kumppaniltani.
Sinkkumies
Miehillä pitäisi olla jalot ajatukset, siisteys ja tavat. Jos räitään maahan, huudellaan rumia juttuja ja kaivellaan takamusta, homma ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
190 cm ja lentäjä.😂😂
Riittääkö miehille ihan kiva, tavallinen nainen? Kehtaako ruma ja isokokoinen mies vaatia tasoaan korkeamman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Nainen itse on 150 cm ja 85 kg amis tai työtön.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö miehille ihan kiva, tavallinen nainen? Kehtaako ruma ja isokokoinen mies vaatia tasoaan korkeamman naisen?
Minulle riittäisi ihan kiva ja tavallinen nainen jos se tavallinen nainen ei ole ylipainoinen ja että se ei olisi kovin ruma. Minä vaadin että nainen on vähintään normaalipainoinen, mielellään hoikka ja naisen pitäisi olla ihan ok näköinen. Olen itse keskitasoa oleva mies.
Miten jaksat viikosta toiseen aloittaa tän saman keskustelun
Eivät laiskat, itsekkäästi, huonokäytöksiset tai sovinistit tehneet kauppaansa edes 30 v sitten, miksi tekisivät nyt? Muillahan ei ongelmaa ole.
Mun kaikille kavereille mukaan lukien itseni on kelvannut ihan tavallinen suomalainen mies. Itsekin ollaan ihan tavallisia. Puhut paskaa.