Tilillä on 4,20€ ja seuraavat tuet maksetaan 3. helmikuuta
Miten pärjään tukipäivään asti? Ideoita otetaan vastaan. Jääkaapissa on sinappi tuubi ja valo, pakastinta en omista. Kuivakaapissa on kolme mama nuudeli pakkausta. =( Minulla on nälkä!
Kommentit (50)
Mikset ole hankkinut osaamista/koulutusta jolla voisit tehdä työtä, josta saa järkevää palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole hankkinut osaamista/koulutusta jolla voisit tehdä työtä, josta saa järkevää palkkaa?
Ei pääse kouluun olen yli 30 kertaa hakenut..
Minulla on säästössä 1700 euroa. Olen maksanut myös vuokraa ennakkoon 500 euroa. Kulutan vähän ja säästän koska en käy missään.
Vuosaaressa asuu 40 000 asukasta. Syö nuudelisi nehän on ruokaa. Ostaisit suomessa tehtyä ruokaa. Vai onko nuudelit varastettu jostain. Narkomaanit varastelee.
Nuudeli on ruokaa voisko joku kertoo tolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä autan, jos tiedän missä olet.
Konalassa
Vierailija kirjoitti:
Minä autan, jos tiedän missä olet.
Voitko tuoda Konalan S-marketille ruokaa?
Telkkarissa mainostetaan, että 20 eurolla nainen saa ammatin Afrikassa. Muuta Afrikkaan. Sulla on jo 1/4 osa rahoista kerättynä.
Mä asun konalassa ja mulla ois pari kiloa soijarouhetta, jota en pysty syömään. Hyvällä mielikuvituksella se käy jauhelihasta. Saa tulla hakemaan.
Ruoka-apujonoon! Selvitä missä on lähin paikka, jossa jaetaan ilmaista ruoka-apua. Ainakin täällä Tampereella jonossa on aina hirveästi ihmisiä.
Justjust.
No tässä ostoslista Prisman hinnoilla:
23 kpl yleisperunoita 1,60 €
kuivattuja herneitä 0,99 €
Xtra vehnäjauhot 2 kg 0,85 €
Xtra margariini 0,25 €
tuorehiiva 0,25 €
Yhteensä 4,18 €
Tuosta riittää joka päivälle pari perunaa margariinilla höystettynä. Hernekeittoa jopa 10 pientä annosta. Sämpylöitä 20 kpl ja margariinia päälle. Lopuista jauhoista teet vaikka vesivelliä tai rieskaa, jos nälkä tulee tai suurusta jauhoilla hernekeittoa. Et kuole nälkään.
Jos löydät pari palautuspulloa, voit ostaa peräti 5 kg perunapussin yksittäisten perunoiden sijaan.
EI TAAS TÄMMÖNEN VALITUS VIESTI ALOITUS....MITÄS TUHLAAT RAHASI...
Kerää tieltä eläinten raatoja ja paista pannulla 🤤🔥🥩
Tee ostokset rommaani-tyyliin. Mekon alle piiloon.
Mä saan ainakin töistä rahaa. Siivoustyöllä olen aina elättäny itteni. Ihan pääkaupunki seudulla, enkä oo ikinä autoa tarvinnut. Tosin nyt mulla on auto,ihan mukavuus syistä. Ja varaa on.