En enää oikeasti kestä tätä sairasta maailmaa ja tyhmiä ihmisiä
Kaikki on nykyään ihan sairasta p.skaa...ihmiset on tyhmiä ja ahneita. Trump ja Elon Musk. Persut Suomessa. Riikan sakset ja ankeuden kylväminen. Mihin kaikki älykkäät ja empaattiset ihmiset on kadonneet. Maailma on muuttunut niin paljon huonompaan viimeisen 20 vuoden aikana. En jaksa enää, ällöttää kaikki ihmiset. Tekisi mieli kadota johonkin korpeen ja hävittää kaikki viestimet niin en näkisi tätä tyhmyyttä. t. N 50v
Kommentit (14)
Onko muita joilla samoja tuntemuksia? Onko tämä vain keski-ikää?
Vierailija kirjoitti:
Onko muita joilla samoja tuntemuksia? Onko tämä vain keski-ikää?
Se on vasemmistolaisuutta, meillä porvareilla ei ole samoja tuntemuksia
Luettelen lisää: Temptation Island ja muut realityt, Tradwife-ilmiö, Vornanen ja Immonen, Jani Mäkelä, permanenttiveetit skuuteillaan, keski-ikäiset ukot lääjättämässä ig-beibeille, Only fans-voimaantuminen....
Sama fiilis. Mietin vaan että onneksi itse olen jo keski-iän ylittänyt, ei tarvi enää kauan tätä sekoilua katsella
Samaa ajattelen, ap. Et ole yksin. T. N44
älykkäitä ja empaattisia on ehkä n. 1% väestöstä. Neljäsosa ei ole kumpaakaan. Puolet on vain toista.
Tämän takia aion huutaa kadulla tuntemattomalle, noin 50-vuotiaalle naiselle. Jokaista tekemääsi aloitusta viestiä vastaan aion huutaa yhdelle lisää. Rakastan nähdä pelkoa naisten silmissä, kun he luulevat olevansa turvassa.
Ei ole helppoa olla älykäs ihminen nykymaailmassa jossa tyhmyys ei enää ole pahe vaan siihen suorastaan pyritään ja kaikista voi muka tulla mitä vaan. Suurin osa on kuitenkin oikeasti niin älyllisesti rajoittuneita että eivät saa edes itseään elätettyä ilman yhteiskunnan jatkuvaa tukea
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia aion huutaa kadulla tuntemattomalle, noin 50-vuotiaalle naiselle. Jokaista tekemääsi aloitusta viestiä vastaan aion huutaa yhdelle lisää. Rakastan nähdä pelkoa naisten silmissä, kun he luulevat olevansa turvassa.
Jaa. Mä taas lyön sua nyrkillä nenään. Tykkään nähdä verta valuvan miehen nenästä. t. Ap
Olette vaan aivopesetyneet tuohon vasemmistolaisten höpötykseen, jossa pahat ja tyhmät oikeistolaiset on syypäitä ihan kaikkeen mälsään omassa elämässänne. Siinä on sellainen ilmiö, että kun olette kerran sen keksineet, niin teidän aivonne toistavat ja vahventavat sitä stooria koko ajan. Teistä on tullut robotteja ja papukaijoja, ketkä hokee persu persu persu persua koko ajan. Te näätte niitä persuja joka puolella ja keskitytte niihin hullun lailla. Varmaan jotain hormoonia erittyy päissänne aina kun näätte jossain persun. Olette koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan ole kaikki muumit laaksossa.
P.skaa on. En katso enää uutisia enkä lue lehtiä. Somestakin koitan pysyä erossa. Pää ei vaan kestä
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi luulen olevani turvassa? Koska se on toiveajattelua, että yksikään mies ei enää yritä säikyttää minua kadulla omaksi ilokseen.
Olet vihervassari, se on syynä