Naiset ovat tyytyväisiä elämään ilman miestä
Miksi asiasta pitää jankuttaa miehille jotka kaipaavat naista ja parisuhdetta?
Kommentit (27)
Siksi, että miehen on hyvä tajuta, ettei naisella ole samanlaista pakottavaa halua seksisuhteeseen kuin miehellä. Jos sinä haluat naisen, sinulla pitää olla jotain, mitä nainen haluaa. Random muna keskivertovarressa ei ole sitä.
Sinun pitää olla esim kiinnostunut naisen tunteista, tarjota hyvää keskusteluseuraa, olla hauska, romanttinen jne.
Toisaalta ei ole pakko. Mutta jos oikeasti haluaa kumppanin, on hyvä tiedostaa, miten naiset toimivat.
Koska jotkut miehet luulevat että heidän kuuluu saada itselleen nainen.
Päättääkö nainen milloin miestä saa haluttaa ja milloin ei?
Vierailija kirjoitti:
Päättääkö nainen milloin miestä saa haluttaa ja milloin ei?
Mitä järkeä tässä kysymyksessä on? Ei tietenkään. Mies haluaa mitä haluaa. Mutta ei mies voi muilta mitään vaatia. Joko hillitsee itsensä tai käyttää käsiään, jos ei vapaaehtoista kumppania löydy.
Miksi puhelinmyyjille pitää jankuttaa että olen tyytyväinen elämääni ilman typeriä lehtitilauksia? En halua tilata lehtiä! Uskokaa lopultakin, että EN HALUA!!!
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että miehen on hyvä tajuta, ettei naisella ole samanlaista pakottavaa halua seksisuhteeseen kuin miehellä. Jos sinä haluat naisen, sinulla pitää olla jotain, mitä nainen haluaa. Random muna keskivertovarressa ei ole sitä.
Sinun pitää olla esim kiinnostunut naisen tunteista, tarjota hyvää keskusteluseuraa, olla hauska, romanttinen jne.
Toisaalta ei ole pakko. Mutta jos oikeasti haluaa kumppanin, on hyvä tiedostaa, miten naiset toimivat.
Kuullostat kuin olisit joku mahtava saalis miehelle joka ei halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että miehet voisivat katsoa peiliin, ja tilanne voisi muuttua. Tietyissä tapauksissa on toki toisinpäin
Peilikuva on toisin päin ja naiset ei onneksi ikinä katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Just tää. Ei se pelkkä muna tai pano riitä. Siihen on ihan dildotkin olemassa.
Kyllä. Olen tyytyväinen ilman miestä. Olen aina viihtynyt paremmin sinkkuna kuin kimpassa. Mutta kyllä tuolla liikkuu naisia jotka haluavat miehen kanssa suhteeseen.
Naiset saavat olla tai olla olematta onnellisia ihan rauhassa. Ei ole minulta mitenkään pois. Itse olen poistunut deittimarkkinoilta jo 5v sitten ja hyvin pärjään arjessa ihan itsekseni. M35
Vierailija kirjoitti:
Emmäävaa :/
Kiinnostavin kommentti keskustelussa, saako kysyä avaamaan enemmän kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkässä ja onnellisessa avioliitossa, jossa on paljon seksiä. Koska minulla on hyvä mies. Jos minulla ei olisi häntä, en kaipaisi sitä seksiä silti. Kaipaisin parasta ystävääni, jonka kanssa voi jakaa kaiken. Myös sen seksin.
Vierailija kirjoitti:
Koska jotkut miehet luulevat että heidän kuuluu saada itselleen nainen.
Todella outo vastaus jos et itse halua miestä, vai kuvittelet kelpaavasi kaikille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain olet pitkä ja komea alfa. Ei tarvitse ole kiinnostunut tunteista ja muusta roskasta
Olen eri mutta missasin kyllä täysin sen ohjeen jossa vauva-palstalla saa käydä vaan vastentahtoisessa selibaatissa olevat sinkut :D
Eihän siinä jankuttamisessa mitään järkeä olekaan. Aihe käsitelty, eteenpäin.
Puhtaan valkoinen superkeittö jossa syödään mikrossa lämmitettyjä eineksiä ja lasten lelut voi piilottaa kaappeihin, siinä on suomalainen nainen yksinkertaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tossa hänen kommentissa on ajatusta. Ainakin jos omia fiiliksiä mietin.
Kyllä sitä fantasioissaan saattaa paneskella random miesten kanssa. Mutta todellisuudessa usein on niin, että ensin pitää miehen seurassa tulla turvallinen olo, ennen kuin uskaltautuu estottomaksi.
Ehkä se on tämä kulttuuri ja kaikki se mitä on pienestä tytöstä asti oppinut. Mikä on sallittua ja mikä ei. Ja tuntemattomia täytyy varoa. En tiedä. Mutta allekirjoitan tuon.
Varmaan siksi, että miehet voisivat katsoa peiliin, ja tilanne voisi muuttua. Tietyissä tapauksissa on toki toisinpäin