Mitä käytännössä tarkoittaa, että mies "vie" sängyssä?
Kun mies vie tai ottaa ohjat, tarkoittaako se käytännössä kovia otteita vai mitä? Asian voi varmasti ymmärtää monella tavalla, joten kerro mielipiteesi tai kokemuksesi asiasta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miksi on oletusarvona, että miehen pitäisi osata tyydyttää monta naista? Mitä hyötyä siitä on, kun yksi riittää, joka haluaa pitää miehen itsellään.
Ei sellaista naista olekaan. Naiset ovat hypergaamisia. Haluavat pitää miehen itsellään vain niin kauan kunnes heillä on mahdollisuus parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on oletusarvona, että miehen pitäisi osata tyydyttää monta naista? Mitä hyötyä siitä on, kun yksi riittää, joka haluaa pitää miehen itsellään.
Ei sellaista naista olekaan. Naiset ovat hypergaamisia. Haluavat pitää miehen itsellään vain niin kauan kunnes heillä on mahdollisuus parempaan.
No on pitänyt jo 49 vuotta itsellään.Toki voihan se olla, ettei ole parempaa tyydyttäjää ja muutenkin. Itsehän minut valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarkoittaa sitä, että mies ottaa ohjat ja on enemmän aloitteellinen. Nautin siitä kun mies näyttää halunsa ja himonsa ja etenee sen kanssa. Tietenkään en tarkoita mitään vastentahtoista, vaan sellaista normaalia tervettä kiimaa ja siitä sitten edetään miten edetään.
Tämä toimisi, JOS mies olisi oppinut hyväksi tai JOS kaikki naiset pitäisivät samoista jutuista. Varmaan pitemmässä suhteessa jossain kohtaa voi päästä tähän, sitten mahdollisesti tulee kyllästyminen. Mutta eivät kaikki opi pitkässäkään suhteessa.
Et ilmeisesti usko siihen, että mies voisi osata jo luonnostaan. Kumminkin täälläkin ollut vaikka kuinka monta kertomusta nuorena harrastetusta seksistä, jossa nuori kokematon mies vienyt tytön nirvanaan tietäen mistä saa tytön himosta sekaisin. Näin kävi itsell
Oikeastaan olen aina ihmetellyt, että miten miehet onnistuvat olemaan niin huonoja. Luulisi, että jos on ollut naimisissakin joskus, niin tietäisi esim. missä sijaitsee klitoris. Vai eikö vain kiinnosta tarpeeksi?
Molemminpuolinen ihastuminen kyllä auttaa paljon, koska silloin lähes kaikki mitä toinen tekee tuntuu hyvältä.
En ollut mun ekan ihastuksen kanssa ikinä sängyssä. Mutta sen puheet menivät sen verran ikäviksi loppuvaiheessa, että varmaan hyvä niin. Mutta uskon silti edelleen jonkun verran tuohon tunnejuttuun, koska johonkinhan sitä kai pitää uskoa.
Varmaan vastakkaisesta sukupuolesta joutuu myös aina opettelemaan jotain, koska se on vastakkainen. Mutta en ole kyllä itse opetellut esim. suutelemista. Ja ei kai naiset nyt niin erilaisia ole keskenään tai miehestä, että miehet eivät osaa yhtään mitään vielä 20 vuoden kokemusten jälkeenkään? Oikeasti?
Onks täällä ketään muijia linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarkoittaa sitä, että mies ottaa ohjat ja on enemmän aloitteellinen. Nautin siitä kun mies näyttää halunsa ja himonsa ja etenee sen kanssa. Tietenkään en tarkoita mitään vastentahtoista, vaan sellaista normaalia tervettä kiimaa ja siitä sitten edetään miten edetään.
Tämä toimisi, JOS mies olisi oppinut hyväksi tai JOS kaikki naiset pitäisivät samoista jutuista. Varmaan pitemmässä suhteessa jossain kohtaa voi päästä tähän, sitten mahdollisesti tulee kyllästyminen. Mutta eivät kaikki opi pitkässäkään suhteessa.
Et ilmeisesti usko siihen, että mies voisi osata jo luonnostaan. Kumminkin täälläkin ollut vaikka kuinka monta kertomusta nuorena harrastetusta seksistä, jossa nuori kokematon mies vienyt tytön nirvanaan tietäen mi
Kaikki eivät harrasta seksiä pitkissä parisuhteissakaan, tai tosi tosi harvoin. Saattaa jopa olla sellainen olo joskus, et osaakohan sitä edes suudella enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti usko siihen, että mies voisi osata jo luonnostaan. Kumminkin täälläkin ollut vaikka kuinka monta kertomusta nuorena harrastetusta seksistä, jossa nuori kokematon mies vienyt tytön nirvanaan tietäen mi
"Oikeastaan olen aina ihmetellyt, että miten miehet onnistuvat olemaan niin huonoja. Luulisi, että jos on ollut naimisissakin joskus, niin tietäisi esim. missä sijaitsee klitoris. Vai eikö vain kiinnosta tarpeeksi? "
Syynä voi olla myös naiset. Pari naispuolista kaveriani joskus valittelivat minulle miten heidän miehensä ei osaa edes löytää klitorista, että ihan vääriä paikkoja käsittelee. Asia alkoi kiinnostaa minua, että mitä ihmettä, että toinenkin mies nyt lyhyen ajan sisään ja kävi ilmi, että nämä naiset itse eivät tienneet millainen elin klitoris on. Eikä ollut uskallusta myöskään pyytää miestä nuolemaan vain yhtä paikkaa.
..siis tunnet naisia jotka valittavat sinulle että miehet eivät löydä heidän klitoristaan...? Mutta eivät itsekään tiedä missä tai mikä heidän oma klitoriksensa on?
Juu varmasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentouttaa kun kerrankin naisen ei tarvitse olla huolissaan eikä vastuussa mistään, toisin kuin koko ajan muualla elämässä.
Siitä siinä on kyse. Voi vain antautua vietäväksi ja tietää olevansa turvassa.
Eipä siinä kyllä turvassa ole saati että sen vieläpä tietäisi. Eikä seksissä ole mitään rentouttavaa, siihenhän nukahtaisi kesken kaiken. Orgasmi rentouttaa, jos mies osaa ja viitsii sen tuottaa muille kuin itselleen. Ja koska se ei osaa eikä viitsi, seksin harrastaminen vähenee ja loppuu useimmissa parisuhteissa. Ja sitten tämä laiska runkkarisankari etsii uuden naisen, jonka "panee kylmäksi". Ja nää äijät vielä kehuu sillä, että niiden nainen lakkasi haluamasta niitä. Jumalauta miehen typeryyden pohjattomuutta.
Miksi noin katkerat ihmiset pyörii seksiosiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään alistamista. Tarkoittaa sitä, et nainen luottaa mieheen, että mies tekee sellaisia asioita, mitkä ei satuta naista vaan mistä nainen nauttii. Ei tarvitse kysyä saanko, koska vastaus on saat. Jos ei naista jostain syystä miellytä, niin nainen sanoo ei, mutta varmisteluja ei tarvita. Mieltymykset olisi oleellista puhua selväksi ennen ensimmäistä seksikertaa.
Ei niitä tarvitse puhua, jos mies osaa lukea, tulkita ja viedä naista nautintoihin. Ei nyt ole mitään rakettitiedettä kokeilla mikä naista kiihoittaa ja mikä ei.
Musta on ok, että keskustellaan ensin. Ei siis ole huono seksikumppani silloin, jos ei osaakaan jostain syystä lukea naista.
Voii toki. Olen ymmärtänyt että naiset arvostaa enemmän miestä joka osaa vi
Tapahtunut meillä hyvin monesti, että en todellakaan tiedä tai kykene hahmottamaan, mitä taikoja mies esim sormillaan siellä pillussa ja pepussa tekee, olen vain ollut täysin pyörryksissä nautinnosta.
Se, että mies vie seksissä, tarkoittaa mulle juuri sitä, että hän ei kysele, vaan määrätietoisesti laittaa mut eri asentoihin ja tekee noita ihmeellisiä asioitaan. Ja mä vaan nautin kyydistä. Mut ei poissulje sitä, että saatan ehdottaa/vaatia että hän esim siirtyy panemaan takaapäin/kovempaa/hitaampaa tms. Harvoin noin, koska hän oikeasti tuntuu tietävän mitä haluan, paremmin kuin minä itse.
Hämmästelen tätä jatkuvasti, ja hän naurahtaa että miten hän voisi olla huomaamatta päivänselviä merkkejä kehostani ja reaktioistani. Että hän vaan seuraa niitä, ei sen ihmeellisempää. Ja tietysti edellytyksenä on se, että hän todella haluaa tuottaa minulle nautintoa. Olen sangen onnekas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään alistamista. Tarkoittaa sitä, et nainen luottaa mieheen, että mies tekee sellaisia asioita, mitkä ei satuta naista vaan mistä nainen nauttii. Ei tarvitse kysyä saanko, koska vastaus on saat. Jos ei naista jostain syystä miellytä, niin nainen sanoo ei, mutta varmisteluja ei tarvita. Mieltymykset olisi oleellista puhua selväksi ennen ensimmäistä seksikertaa.
Ei niitä tarvitse puhua, jos mies osaa lukea, tulkita ja viedä naista nautintoihin. Ei nyt ole mitään rakettitiedettä kokeilla mikä naista kiihoittaa ja mikä ei.
Musta on ok, että keskustellaan ensin. Ei siis ole huono seksikumppani silloin, jos ei osaakaan jostain syystä lukea naista.
Voi toki. Olen ymmärtänyt että naiset arvostaa enemmän miestä joka osaa vi
Tapahtunut meillä hyvin monesti, että en todellakaan tiedä tai kykene hahmottamaan, mitä taikoja mies esim sormillaan siellä pillussa ja pepussa tekee, olen vain ollut täysin pyörryksissä nautinnosta.
Se, että mies vie seksissä, tarkoittaa mulle juuri sitä, että hän ei kysele, vaan määrätietoisesti laittaa mut eri asentoihin ja tekee noita ihmeellisiä asioitaan. Ja mä vaan nautin kyydistä. Mut ei poissulje sitä, että saatan ehdottaa/vaatia että hän esim siirtyy panemaan takaapäin/kovempaa/hitaampaa tms. Harvoin noin, koska hän oikeasti tuntuu tietävän mitä haluan, paremmin kuin minä itse.
Hämmästelen tätä jatkuvasti, ja hän naurahtaa että miten hän voisi olla huomaamatta päivänselviä merkkejä kehostani ja reaktioistani. Että hän vaan seuraa niitä, ei sen ihmeellisempää. Ja tietysti edellytyksenä on se, että hän todella haluaa tuottaa minulle nautintoa. Olen sangen onnekas nainen.
Näin on. Vaatii mieheltä halua tuottaa nautintoa, mutta vaatii myös mielikuvitusta, jatkuaa kokeilua ja opiskelua mitä muuta voisi kokeilla, mistä muualta hyväillä. Vaatii myös naisen rajojen hakua, koska nekin muutttuvat ajan kanssa. Miehen pitää olla vähän edellä naisensa seksihalujen muutosta. Ikuista uteliasta opiskelua vaikka olisi saman naisen kanssa. Mutta ah niin palkitsevaa. Nainen osaa kylllä arvostaa hyvin tyydyttävää miestään.
Vierailija kirjoitti:
Se on runkkarien käsitys siitä, mitä seksi on. Raiskaamista. Ei sitä kukaan tervejärkinen halua, eikä varsinkaan naiset.
Jos sinulla on noin pahoja traumoja seksiin liittyen, niin tämä on varmaan väärä foorumi sinulle.
No mä ainakin osaan arvostaa, ja se vaikuttaa myös siten, että haluan yhtä lailla tehdä miehelleni hyvää. Onnellista.
Meilläkin mies tietää mist ja miten haluan, sittentekee juuri niin. Tietää muuten senkin milloin haluan hänet sisään. Eii tarvii kysellä saanko tai mitään. Mutta meilläonkin pitkä liitto, tiedämme muutenkin usein toisen aatokset. Se onsitä "olin just ajatellut samaa" juttu!
Vierailija kirjoitti:
Se on runkkarien käsitys siitä, mitä seksi on. Raiskaamista. Ei sitä kukaan tervejärkinen halua, eikä varsinkaan naiset.
Tämä ei ollut tervejärkisen tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentouttaa kun kerrankin naisen ei tarvitse olla huolissaan eikä vastuussa mistään, toisin kuin koko ajan muualla elämässä.
Siitä siinä on kyse. Voi vain antautua vietäväksi ja tietää olevansa turvassa.
Eipä siinä kyllä turvassa ole saati että sen vieläpä tietäisi. Eikä seksissä ole mitään rentouttavaa, siihenhän nukahtaisi kesken kaiken. Orgasmi rentouttaa, jos mies osaa ja viitsii sen tuottaa muille kuin itselleen. Ja koska se ei osaa eikä viitsi, seksin harrastaminen vähenee ja loppuu useimmissa parisuhteissa. Ja sitten tämä laiska runkkarisankari etsii uuden naisen, jonka "panee kylmäksi". Ja nää äijät vielä kehuu sillä, että niiden nainen lakkasi haluamasta niitä. Jumalauta miehen typeryyden pohjattomuutta.
Semmoista häiriintyneen jankkaajan miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva suomalainen vie sängyssä yhtään mihinkään, liian moni ihan sukkahousumiehiä, eli päältä saa silittää. Suomalainen mies puhuu paljon naisista ja seksistä mutta ovat armottoman mitättömiä sängyssä vaikka pallit olisivat kuinka isot, eivät siis osaa käyttää vehjettä tai mitään oikein. Pimpeli pom vaan pojat !
Sulla on laaja ja kattava kokemus sängyssä ilmeisesti eri kansalaisuuksista ja tilastollisesti merkittävä määrä materiaalia.
Ihan riittävä määrä pelkästään suomalaisia miehiä, alle kymmenen. Sillä jo pystyy sanomaan, että suomalaismies ei ole näissä hommissa hääppöinen. Eikä ole iso määrä kuusikymppiselle naiselle, joka on harrastanut vain pitkiä parisuhteita yhtä kerrallaan. Lyhin suhde puoli vuotta, pisin 26 vuotta.
Jotkut miehet (vähemmistö) ovat halu
Eli määrä ei riitä täyttämään edes virhemarginaalin virhemarginaalin virhemarginaalia. Vähennä sitä miesvihaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hoitaa naisen orkut ja nainen makaa lahnana.
Et vain osaa. Siitä on lahnamaisuus kaukana, kun naista käsittelee oikein.
Riippuu naisesta. Vaikka kuinka oikein käsittelee niin osa naisista silti jatkaa lahnan imitoimista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vastakkaisesta sukupuolesta joutuu myös aina opettelemaan jotain, koska se on vastakkainen. Mutta en ole kyllä itse opetellut esim. suutelemista. Ja ei kai naiset nyt niin erilaisia ole keskenään tai miehestä, että miehet eivät osaa yhtään mitään vielä 20 vuoden kokemusten jälkeenkään? Oikeasti?
Lue vaikka täältä naisten kommentteja siihen että mistä he tykkäävät ja miten heitä pitäisi koskettaa ja miten he saavat orgasmin niin huomaat että kyllä, naiset ovat hyvin erilaisia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä ketään muijia linjoilla?
Onhan täällä, näkee noista miesvihakirjoituksista.
Et vain osaa. Siitä on lahnamaisuus kaukana, kun naista käsittelee oikein.