Miksi jäät roikkumaan suhteeseen jossa olet onneton?
Kommentit (45)
Kait sitä toivoi parempaa huomista. Onneksi jätin juopon pettäjä ilkeilijän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu.
Etkö kestä lukea? Miksi? Menikö ihon alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti se onnettomuuden tunne johtuu vain ihmisestä itsestään ei kumppanista tai parisuhteesta.
Moni ei katso peiliin vaan projisoi syyn itsestään muualle.
Ja se itsenäistyminen sekä lapsuuden traumat pitää olla hoidettu ennen parisuhteilua. Vain epärehellinen jättää ne hoitamatta.
Epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen ihminen pakenee eroilemalla. Loppu viimein itseään. Koska ei kykene muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Traumaside
Läheisriippuvainen ei uskalla hylkäämisen pelossa ottaa tunteitaan puheeksi kumppanin kanssa.
Miksi Ap sinua kiinnostelee muiden itsellesi tuntemattomien suhteet?
Meillä on kaksi lasta ja olen raskaana ja hyvin onneton suhteessani. Mikäli eroaisimme, tulisi tulevasta lapsesta avioton äpärälapsi ja vanhempani sekä lapset joutuisivat niin syvään häpeään takiani, että on parempi pysyä yhdessä.
Eroaminen ei aina ole helppoa voi olla lapsia, talousasiat ym käytännön asiat. Kaikesta huolimatta voi olla kiintymystä myös toiseen. Harva ohminen on yksinomaan paha.
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen ei aina ole helppoa voi olla lapsia, talousasiat ym käytännön asiat. Kaikesta huolimatta voi olla kiintymystä myös toiseen. Harva ohminen on yksinomaan paha.
Narsistinen ihminen maalaa mielensä ja sanojensa siveltimellä toisen yksinomaan pahaksi. Oikeuttaakseen oman henkisen väkivallan kumppaniaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla yksin ja vaihtamalla en saa parempaakaan.
Tämä varmaan monella, pelko yksin jäämisestä
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi lasta ja olen raskaana ja hyvin onneton suhteessani. Mikäli eroaisimme, tulisi tulevasta lapsesta avioton äpärälapsi ja vanhempani sekä lapset joutuisivat niin syvään häpeään takiani, että on parempi pysyä yhdessä.
Porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla yksin ja vaihtamalla en saa parempaakaan.
Tämä varmaan monella, pelko yksin jäämisestä
Niinpä. Ihmisen pitää itsenäistyä ennen parisuhteiua. Onni pitää löytää ensin sisältänsä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, jos olet onneton suhteessasi, miksi ihmeessä olet hankkiutunut jo kolmannen kerran raskaaksi?
Jäin osin siksi, että suhteessa oli kuitenkin ne hyvätkin aikansa. Vuoristorataa kyllä, aina tuli äärettömän hyviäkin aikoja ja vastaavasti todella huonoja.
Ja osin lasten takia. Vaikka mies oli henkisesti väkivaltainen minua kohtaan, hän ei ollut sitä lapsille koskaan. Ei ikinä. Eivätkä lapset joutuneet sitä sivustakaan kuulemaan.
Vaikka asiat onkin nyt hyvin, joskus tulee mietittyä mitä elämä olisi, jos olisin lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, jos olet onneton suhteessasi, miksi ihmeessä olet hankkiutunut jo kolmannen kerran raskaaksi?
Trollihan tuo oli. Halusi vetää sivuraiteille asian omista syistään. Häpeä epäonnistumisestaan ihmisenä ja vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan perinteinen tarina. Kaksi vanhempaa lasta tyttöjä ja mies halusi pojan, joka nyt ilmeisesti tulossa tällä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan perinteinen tarina. Kaksi vanhempaa lasta tyttöjä ja mies halusi pojan, joka nyt ilmeisesti tulossa tällä tietoa.
Uskomatonta että joku tekee tuolla perusteella lapsia. Hyvin harvinaista onneksi normaalien täysijärkisten piireissä.
Se ainakin on varmaa, että vaihtamatta ei saa.