Sallisitko miehen aloittavan aina takaa päin
Siten että seisoen nojaisit pöytään ja mies nuolisi ja työntyisi sinun pilluun takakautta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina? Siis aina samalla kaavalla aloitus takaapäin? Tylsää.
En tarkoittanut niin kirjaimellisesti, mutta täytyy myöntää, että joku aika sitten se oli meillä usemmiten käytössä . Vaimo kun tahtoi katsella telkkaria ja minä tykkäsi ihailla ja touhuta. Kyllä hän siinä kiihottui vaikka telkkua katselikin ja minä olin kuin yhtä ky... pää.
No ei voi olla kovin hyvää seksiä jos samalla katsoo telkkaria. Ei tulisi itselle edes mieleen katsoa telkkaria seksin aikana. Todella loukkaavaa toista kohtaan. Enkä mä ainakaan siinä nautinnon keskellä mihinkään telkkariin pystyisi keskittymään ja mulla menee aina silmät kiinni kun tuntuu hyvältä.
Mulla kans m
No kyllä mä aluksi katselen, mutta kun tuntuu tarpeeksi hyvältä niin silmät menee kiinni. Se on mulle luonnollista.
T: Se joka ihmettelee, että miten joku pystyy katsomaan telkkaria seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut niin kirjaimellisesti, mutta täytyy myöntää, että joku aika sitten se oli meillä usemmiten käytössä . Vaimo kun tahtoi katsella telkkaria ja minä tykkäsi ihailla ja touhuta. Kyllä hän siinä kiihottui vaikka telkkua katselikin ja minä olin kuin yhtä ky... pää.
No ei voi olla kovin hyvää seksiä jos samalla katsoo telkkaria. Ei tulisi itselle edes mieleen katsoa telkkaria seksin aikana. Todella loukkaavaa toista kohtaan. Enkä mä ainakaan siinä nautinnon keskellä mihinkään telkkariin pystyisi keskittymään ja mulla menee aina silmät kiinni kun tuntuu hy
Juu, ehkä pystyy paremmin kuuntelemaan mitä puhutaan verrattuna katsomiseen, mutta keskittyminen herpaantuu siinäkin, kun on ihan kosteana. T. se, jolla myös menee ne silmät kiinni nautinnosta
Kyllä molemmat on katsottu tv tä. Muija polvillaan sohvan selkänojan nojaten siten että isot rinnat nostetaan selkänojan ylitse ja itse hajareisin polvet koukussa hieman siirryn peräaukolle joka on jo rasvattu ja varovasti sisään samalla rintoja hieroen. Muija tykkää ja ei mene kauaakaan kunnlasti irtoaa anukseen
Minulle miehenä tuo naisen takapuoli ,lantiot ja muu naisen muoto on tuossa niin kaunis ja kiihottava, että sitä ilmeisesti naiset eivät kykene ymmärtämään ja eivätkä kaikki miehetkään . Ja sitten se pillu siinä ja sen häppärit ovat sellaista kiihottavaa kauneutta, ettei siinä voi pitää kiirettä. En halua orkkua tuossa vaan vain ihailen , hyväilen, suutelen ja nuolen jne. En toivo naiselta tuossa mitään muuta. Orkut haluan vasta lähärissä . Siinä sitten voin ihailla naisen rintoja olkapäitä ja antaa naiselle orkkuja. Suutelemaan en enää tuossa pääse, koska huuleni ja naamani on jo niin naisen pillun eritteessä.
Ne en AINA, mutta ei tuossa mitään vikaa ole. Mun lemppari asento on olla nilkoista pöydänjalkoihin ja kädet selän taakse kiinnitettynä mahallaan pöydällä. Mies vähän läpsii pyllylle ja nai samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne en AINA, mutta ei tuossa mitään vikaa ole. Mun lemppari asento on olla nilkoista pöydänjalkoihin ja kädet selän taakse kiinnitettynä mahallaan pöydällä. Mies vähän läpsii pyllylle ja nai samalla.
Karmeeta ! En minä pystyi tuollaista tekemään naiselle, vaikka kyllä muutoin otan naisen otteeseeni. Minä nautin naisesta kuin mehiläinen apilan kukkasesta tai päivänkakkarasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei voi olla kovin hyvää seksiä jos samalla katsoo telkkaria. Ei tulisi itselle edes mieleen katsoa telkkaria seksin aikana. Todella loukkaavaa toista kohtaan. Enkä mä ainakaan siinä nautinnon keskellä mihinkään telkkariin pystyisi keskittymään ja mulla menee aina silmät kiinni kun tuntuu hyvältä.
Kiinteän puhelimen aikana oltiin sisäkkäin kun puhelin soi. Vaimo vastasi ja antoi mulle puhelimen kun veljeni soitti. Oli vaikeaa puhua kun vauhti alkoi kiihtyä, yritin olla päällä paikoillaan, mutta vaimo supisteli ja työnteli vastaan. Oli pakko pudottaa luuri ja vetää johto irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteän puhelimen aikana oltiin sisäkkäin kun puhelin soi.&n
No aika tollo pitää olla, että menee vastaamaan puhelimeen. Ei siihen lankapuhelimeenkaan ollut mikään pakko vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteän puhelimen aikana oltiin sisäkkäin kun puhelin soi.&n
Olisit nyt vaan sanonut, että nyt on huono hetki. Soitan sulle pienen ajan päästä toisaalta, jos hän sun veli oli,niin kaipa olisit voinut kerto, että olette panemassa
En, haluan tuntea miehen painon päälläni ja parransängen hinkkaavan leuallani ja kaulallani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteän pu
Onpa täällä tosikkoja ihmisiä. Sehän on kivaa kiusoittelua, kun laittaa toisen kiemurtelemaan nautinnosta hänen yrittäessään puhua pokkana puhelimessa jonkun kanssa. Vähän huumoria kehiin, ei ne sänkyhommat niin vakavia ole!
Ohis
Sönkötä mitä tahdot, mutta vain idiootti vastaa puhelimeen seksin aikana. Ei tulisi mieleenkään vastata puhelimeen seksin aikana. Ihan sama siinä nautinnon keskellä soiko se puhelin vai ei. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sönkötä mitä tahdot, mutta vain idiootti vastaa puhelimeen seksin aikana. Ei tulisi mieleenkään vastata puhelimeen seksin aikana. Ihan sama siinä nautinnon keskellä soiko se puhelin vai ei. Ei kiinnosta.
Joskus saattaa olla vaikka hyvin tärkeä puhelu tulossa. Ja varsinkin lankapuhelinaikaan oli pakko sitten vaan vastata.
Mutta sinä teet ilmeisesti asiat aina vaan yhdellä tavalla, sinun tavalla, ja jos joku muu tekee mitään muuta, niin hän on sönköttävä idiootti. Varmaan kivaa ja rentoa olla sun kanssa sängyssä. Not.
Vierailija kirjoitti:
En, haluan tuntea miehen painon päälläni ja parransängen hinkkaavan leuallani ja kaulallani...
Sama. Minust se on seksikkäintä. Näkee kiihkon miehen kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus saattaa olla vaikka hyvin tärkeä puhelu tulossa. Ja varsinkin lankapuhelinaikaan oli pakko sitten vaan vastata.
Mutta sinä teet ilmeisesti asiat aina vaan yhdellä tavalla, sinun tavalla, ja jos joku muu tekee mitään muuta, niin hän on sönköttävä idiootti. Varmaan kivaa ja rentoa olla sun kanssa sängyssä. Not.
Mun kanssa on oikein kivaa sängyssä koska mä keskityn siihen seksiin enkä häsellä jotakin muuta samalla. Ei todellakaan mene seksi mun kanssa aina yhdellä tavalla.
Vastasihan tuo Roger Moorekin aina puhelimeen, vaikka oli jo panopuuhissa ,siinä loppuhuipentumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vastasihan tuo Roger Moorekin aina puhelimeen, vaikka oli jo panopuuhissa ,siinä loppuhuipentumassa.
Ei se tainnut vielä keretä aloittamaan kunnolla Goodnightin kanssa kun M soitti.
Ahas siis aloitus on aina pano? eikö se ollutkaan sitä että kalu naisen suussa. Naisellehan ei jää muuta kuin se mällin imentä.
Vierailija kirjoitti:
Ahas siis aloitus on aina pano? eikö se ollutkaan sitä että kalu naisen suussa. Naisellehan ei jää muuta kuin se mällin imentä.
Meillä ei nainen ota suihin eikä tarvitsekkaan. Mälliä ei missään tapauksessa roiskita naisen päälle eikä suihin. Nainen kyllä muuten lopuksi hoitelee käden kanssa aika usein.
Se ett mies ns vie, ei tarkoita ettenkö minä nainen, voi tai saa pyytää erilaisia juttuja tai asentoja. Esim äsken, kun mies nai aivan hemmetin kovaaaamulla, niin nyt sanoin ett tekis samoin jokupäivä takaapäin. Hänelle se käy, ja siinä sitten juteltiinkin, ettei aina tarvii samalla tavoin etc. Hän haluaisi olohuoneen muhkealla tuolilla, mutta todettiin yhdessä, ettem ikinää kerkiä sinne asti! Meitä vie kyllä himot kovaa kyytiä. Ja siis aina antaa mulle orgasmeja ihan omasta halustaan, monia. En voi moittia.