Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoinen seksittömyys parisuhteessa

Vierailija
22.01.2025 |

Onko täällä muita ihmisiä tai pariskuntia joilla seksittömyys on ihan luonnollinen osa parisuhdetta eikä mikään huono asia? Meillä perheessä ruuhkavuodet emmekä koe mitään huonoa omaatuntoa asiasta.

Parisuhde on terve, ei pettämistä, ei salasuhteita. Välitämme puolisoni kanssa toisistamme ja näytämme sen päivittäin. Itsellä ei ole mitään kiinnostusta petielämään ja mieluummin keskitän huomioni tärkeimpiin asioihin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna ainoa asia mitä miehiltä olen kaivannut, on ollut seksi. Nyt kun iän myötä kiinnostus seksiin on laskenut lähelle nollaa, en näe mitään järkeä parisuhteissa, olen onnellinen yksin.

Vierailija
2/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan iän myötä jokainen parisuhde asettuu tuollaiseksi, jos saa riittävän kauan yhdessä elää. Mutta nyt olen 47-vuotias, ja täytyy sanoa että olisi aika kova isku, jos pitäisi nyt lopettaa seksi. Niin iso osa elämää ja parisuhdetta se tällä hetkellä on.

Anteeksi että vastasin, vaikkei asia minua koske. Halusin kai vain huomauttaa, että on tosi tärkeää, että kumpikaan ei aidosti enää kaipaa seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, minkä takia en haikaile parisuhdetta, jos nykyinen päättyy, on se, että pelkään miehen haluavan seksiä. Itse voin paljon paremmin ilman.

Vierailija
4/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä on hyvin vähän, ehkä kerran kuukaudessa. Mies on melkein aseksuaali eli tuntee seksuaalista halua todella harvoin. Itse taas olen demiseksuaali ja haluan seksiä ainoastaan oman rakkaani kanssa, vaikka haluja olisikin useammin kuin miehellä.

Ollaab pääpiirteittäin tyytyväisiä. Elämä sujuu ja fyysistä läheisyyttä on paljon. Mies on todella hyvä hieromaan ja antaa minulle usein "happy end" -eroottisia hierontoja mikä täyttää omia seksuaalisia tarpeitani hyvin, vaikka siihen ei liitykään yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi