Leonardo DiCaprio on kyllä surullinen case
Leonardo DiCaprio on kyllä surullinen case.
Yksi maailman suurimpia filmitähtiä.
Leo on lapsuuden traumojen vuoksi kykenemätön muodostamaan tasaveroista suhdetta henkisesti kypsän aikuisen naisen kanssa.
Viettää aikaansa 20v töh täh bimbojen kanssa, jotka vaihtuu lennosta parin vuoden välein koska Leo ei yksinkertaisesti osaa muodostaa henkisesti vahvaa ja kestävää suhdetta muiden naisten kuin oman äitisi kanssa.
Elämän koululaiset ihailevat playboy elämäntyyliä, mutta sisältä Leo on rikki ja yksinäinen.
Leo itkee itsensä uneen miljoonia pankkitililllä ja alusvaatemallit kainalossa.
Sad keissi kaiken kaikkiaan.
Kommentit (70)
Leonardo tässä hei. Minulla on asiat kotona hyvin joten ei tarvitse huolehtia minusta. Sängyssä hommat luistaa ja rahaa on kuin rosvopäälliköllä. Taiteelliset kykyni ovat toki rajalliset mutta onneksi suuri yleisö ei ole kriittistä. Muutamia hyviä osumia on kylläkin sattumut uralleni, se on myönnettävä. Mukavaa keskiviikkoa sinne lumen ja sohjon maahan!
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeesti tuokin pappaantui ulkonäöltään.
50 vuotiaaksi aika nuorekas mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa aika monen av-mammankin ottavan ennemmin parikymppisen miesmallin kuin sohvalla pierevän juopon pallomahapersun. Enkä suinkaan heitä siitä moiti.
Persu tuli sulle taas heti mieleen, vaikka ketju käsitteli Leonardo di Capriota. 🤭
Suomalaiset taas katkerana kun joutuneet jonottamaan hyviä miehiä, eikä siltikään meinaa natsaa, vaan joutuu tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että on vanhentunut luonnollisesti, eikä ole mennyt siihen typerään botox, täytaine ja kirurgiapelleilyyn. Hänen ei tarvi, koska osaa oikeasti näytellä, ei tarvi siis kalastella rooleja komeudella.
Johan on, kun vielä nykyaikana ihmiset pitää näin erikoisena sitä, ettei joku ole mennyt naimisiin tai vähintään elä avoliitossa ikäisensä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Jopa piilohomoksi täällä epäillään. Minä luulin, että tuollainen heteronormatiivisten parisuhteiden ihannointi on jo menneisyyttä, mutta näköjään ei.
Mitähän ihmiset minustakin ajattelee, kun olen valinnut elää itsekseni ilman parisuhteita :D Olen olettanut että ei mitään, ja että se on nykyään tavallista ja ihan hyväksytty valinta, mutta näköjään ei. Vai koskeeko vain julkkiksia että pitäisi olla parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Johan on, kun vielä nykyaikana ihmiset pitää näin erikoisena sitä, ettei joku ole mennyt naimisiin tai vähintään elä avoliitossa ikäisensä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Jopa piilohomoksi täällä epäillään. Minä luulin, että tuollainen heteronormatiivisten parisuhteiden ihannointi on jo menneisyyttä, mutta näköjään ei.
Mitähän ihmiset minustakin ajattelee, kun olen valinnut elää itsekseni ilman parisuhteita :D Olen olettanut että ei mitään, ja että se on nykyään tavallista ja ihan hyväksytty valinta, mutta näköjään ei. Vai koskeeko vain julkkiksia että pitäisi olla parisuhteessa?
No piilohomous johtuu Hollywoodista joka ei edelleenkään suo miestähden olevan homo. Huonosti on käynyt miesten urille Hollywoodissa kun ovat tulleet ulos kaapista. Jostain syystä naisia kohdellaan tässä asiassa eri tavalla. Jodie Foster voi olla avoimesti oma itsensä mutta se ei ole vaikuttanut hänen uraansa mitenkään
Komea, mukava ja rikaskin Leo suo nuorille onnekkaille gold digger kaunokaisille hetken heidän kaipaamaansa ja tavoittelemaansa kultaista tähtipölyä. Go on Leonardo!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihmetettelen. Onko muka niin outoa, ettei kaikkien tavoitteena ole koko elämän mittainen parisuhde? Miksi ei pitäisi hauskaa niin kauan kuin voi? Hän saa ostettua vanhoilla päivillään itselleen hoivapalveluita eikä siihenkään tarvitse puolisoa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomo.
Norjalainen laulaja Angelina Jordan (19v) on Leon frendi. Mitään romanttista suhdetta heillä ei ole. En tiedä ovatko olleet esim. jossain samoissa hyväntekeväisyys-jutuissa mukana. Ainakin yhdellä Angelinan yksityiskeikalla Losissa Leo oli myös vieraana. Oli siellä muitakin "nimiä" mutta Leo on käsittääkseni myös hänen ystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ HITON "Sad keissi kaiken kaikkiaan."
Sanomasi vesittyy moisesta sekasotkusta mikä ei ole edes mitään kieltä!
Voi ei, oon so sorry!
Nyt et ymmärtänyt pointtia, sekasotkulla tulee huonoa viestintää.
Vastauksesikaan ei ole hauska, missä kohtaa pitää nauraa?
Minä nauroin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ HITON "Sad keissi kaiken kaikkiaan."
Sanomasi vesittyy moisesta sekasotkusta mikä ei ole edes mitään kieltä!
Voi ei, oon so sorry!
Nyt et ymmärtänyt pointtia, sekasotkulla tulee huonoa viestintää.
Vastauksesikaan ei ole hauska, missä kohtaa pitää nauraa?
Joistain Hesarin kolumneista voisi sanoa samaa - pari hassua kappaletta.
Leolla 25v yläikäraja naisille. Siinä kohdassa potkaistaan näkeen ja uusi supermallipimu alle ou jee 😎
Nyt lusahtaneen näköinen entinen pretty boy. Näyttelee mitä näyttelee. Aika pinnalliselta vaikuttaa - no ehkä hän on pinnallinen. Siinähän lönköttää menemään, kunnes kupsahtaa.
Molemmat saa mitä haluaa eli win win case. Nuori misukka saa nauttis rikkaan näyttelijän seurasta ja ehkä lahjoista sekä saa nostetta uralleen. Leo saa painaa nuoria naisia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No piilohomous johtuu Hollywoodista joka ei edelleenkään suo miestähden olevan homo. Huonosti on käynyt miesten urille Hollywoodissa kun ovat tulleet ulos kaapista. Jostain syystä naisia kohdellaan tässä asiassa eri tavalla. Jodie Foster voi olla avoimesti o
No ei ole enää, ainakaan kaikkien osalta mitään piilohommaa, ehkä ennen... https://www.imdb.com/list/ls539247874/