Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leonardo DiCaprio on kyllä surullinen case

Vierailija
22.01.2025 |

Leonardo DiCaprio on kyllä surullinen case.

Yksi maailman suurimpia filmitähtiä.

Leo on lapsuuden traumojen vuoksi kykenemätön muodostamaan tasaveroista suhdetta henkisesti kypsän aikuisen naisen kanssa.

Viettää aikaansa 20v töh täh bimbojen kanssa, jotka vaihtuu lennosta parin vuoden välein koska Leo ei yksinkertaisesti osaa muodostaa henkisesti vahvaa ja kestävää suhdetta muiden naisten kuin oman äitisi kanssa.

Elämän koululaiset  ihailevat playboy elämäntyyliä, mutta sisältä Leo on rikki ja yksinäinen.

Leo itkee itsensä uneen miljoonia pankkitililllä ja alusvaatemallit kainalossa.

Sad keissi kaiken kaikkiaan.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että "Leo" tahtoo mun äidin kanssa olla...

Vierailija
2/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi itkeä alusvaatemalli kuin av-mamma kainalossa. (vrt. Jagge/bussi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän elää monen unelmaelämää. Ei siitä, että ei ole hankkinut vakiparisuhdetta ikäisensä naisen kanssa voi päätellä, että ihminen on jotenkin onneton elämässään. Ei kaikki vaan kerta kaikkiaan halua sitä perinteistä mallia, naimisiin ja lapsia. 

Itse olen nainen, ja olen valinnut myös elämän, jossa en tavoittele vakiparisuhdetta tai perhettä. En ole yksinäinen enkä surullinen, vaikkei mulla ole edes hienoa uraa ja rahaa kuin roskaa kuten Leolla.

Vierailija
4/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tavoittele sohvalla pierevää av mammaa kainaloon

Vierailija
5/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kuvittelee Leon olevan hetero? 

Vierailija
6/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa panna nuoria misuja.

Vierailija
7/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella moni mies tekisi samoin kuin Leo jos voisi

Vierailija
8/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on töh täh?

Vierailija
9/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa aika monen av-mammankin ottavan ennemmin parikymppisen miesmallin kuin sohvalla pierevän juopon pallomahapersun. Enkä suinkaan heitä siitä moiti.

Vierailija
10/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän myös suitcase?

Vierailija
11/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan harkinnut, että häntä ei pahemmin kiinnosta romanttisuus suhteissa? Hän on täysin oikeutettu elämäntapaansa. Ja luuletko tosiaan, että olet rehellinen siitä miten väität sääliväsi häntä? Ei, valehtelet. Haluaisit olla DiCaprio.

Voisitte muiden tuomitsemisen sijaan panostaa omaan elämäänne. Todella törkeätä puuttua muiden ihmisten yksityiselämään tuolla tavalla.

Vierailija
12/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
13/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tuntee DiCaprion henkilökohtaisesti, kun tietää niin tarkkaan tämän ajatusmaailman ja sisäisen kamppailun?

Vierailija
14/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä varmaan ollut Hollywoodin hyväksikäyttö lapsi ja nuorukais tähdille kun moni sitten traumatisoitunut.Malli tyttöystävillä monasti myös sitten kaapissa oloa.

Vierailija
15/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, kommentilta. Eli jonkin sortin kateudelta. Tai sitten ei uskota, että jotkut ihmiset voi olla onnellisia myös erilaisessa elämässä, kuin missä itse ehkä olisi onnellinen. Ei se vakiparisuhde ikäisensä naisen kanssa ole mikään ainoa tie onneen, eikä siitä ettei sellaista ole halunnut, voi päätellä mitään ihmisen henkisestä tasapainoisuudesta tai onnellisuudesta.

Vierailija
16/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävät vaihtuu, mutta Lukas Haas pysyy.

Vierailija
17/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävät vaihtuu, mutta Lukas Haas pysyy.

Mikä juttu tää on, että DiCaprio on homppeli ja oikein pitkäikäinen poikaystäväkin löytyy? Mä en oo ollut kovinkaan kiinnostunut Leonardosta, niin en tiedä huhuja.

Vierailija
18/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, kommentilta. Eli jonkin sortin kateudelta. Tai sitten ei uskota, että jotkut ihmiset voi olla onnellisia myös erilaisessa elämässä, kuin missä itse ehkä olisi onnellinen. Ei se vakiparisuhde ikäisensä naisen kanssa ole mikään ainoa tie onneen, eikä siitä ettei sellaista ole halunnut, voi päätellä mitään ihmisen henkisestä tasapainoisuudesta tai onnellisuudesta.

Joillain on edelleen se näkemys, että vain perinteinen heteroparisuhde lapsineen tekee ihmisen onnelliseksi. Vaikka toimittaisit mappikaupalla todisteita siitä, että joku toinen on onnellinen omassa erityyppisessä elämässään, niin niitä ei suostuta uskomaan. Aivan varmasti raukka vain valehtelee itselleen, kun on "jäänyt" ilman parisuhdetta ja lapsia.

Vierailija
19/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. 1) Ei, en ole kateellinen, 2) Ei, en haluaisi elää hänen elämäänsä, 3) Ei, koko asia ei kuulu minulle, 4) Ei, en kaipaa noita mallitytsyjä omaan arkeeni.

Mutta kyllä tuosta voi haistaa win-win tilanteen: Tytsy saa kaipaamaansa näkyvyyttä, Leo saa kaipaamaansa, mitä se sitten onkaan.

Vierailija
20/70 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai vain alle 25 vuotiaita, kateeksi käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi