Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa hölmöä! Mikä on prepaid?

Vierailija
02.03.2007 |

Ymmärrän suoran käännöksen, etukäteen maksettu, mutta miten systeemi toimii? Mistä sellaisen saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat siis liittymäkortin ostaessasi sen 10-30 euroa (minkä verran sitten haluatkin puheaikaa), ja saat vastineeksi sim-kortin numeroineen.

Vierailija
2/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lapsi hukkaa puhelimen voi sen löytänyt soitella sillä melkoisesti.

(Ulkomaita myöden! Huh!)

Voikohan sim-kortin tietoja siirtää kiskalla siihen uuteen sim-korttiin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli jos lapsi hukkaa puhelimen voi sen löytänyt soitella sillä melkoisesti.

(Ulkomaita myöden! Huh!)

Voikohan sim-kortin tietoja siirtää kiskalla siihen uuteen sim-korttiin?

ap

Vierailija
4/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne tiedot aina siirrättää uudelleen ja uudelleen? Eikö tietoja voi tallentaa itse puhelimeen?

Voiko kerralla ostaa useampia kympin arvoisia kortteja? Ei tarvitsisi alituiseen rampata...

Tiedän kyllä olevani " tauno" mutta kun nämä tekniikka-asiat eivät ole koskaan ole jaksaneet kiinnostaa.

9-vuotias käyttää suvereenisti uutta kännykkäänsä mutta minä olen sen kanssa pulassa. Itselläni simppeli ja antiikin aikainen luuri mutta niin ihanan yksinkertainen, kuten...

ap (kin) ;)

Vierailija
5/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...esim. puheluja voi maksaa etukäteen

Vierailija
6/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitääkö ne tiedot aina siirrättää uudelleen ja uudelleen? Eikö tietoja voi tallentaa itse puhelimeen?

Voiko kerralla ostaa useampia kympin arvoisia kortteja? Ei tarvitsisi alituiseen rampata...

Tiedän kyllä olevani " tauno" mutta kun nämä tekniikka-asiat eivät ole koskaan ole jaksaneet kiinnostaa.

9-vuotias käyttää suvereenisti uutta kännykkäänsä mutta minä olen sen kanssa pulassa. Itselläni simppeli ja antiikin aikainen luuri mutta niin ihanan yksinkertainen, kuten...

ap (kin) ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi