Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistavia uutisia! SDP rökälejohdossa!

Vierailija
22.01.2025 |

Mannaa korville Hesarin happamuus gallupjutuissa! Kyllä v...uttaa kokoomusmediaa, kun ihmiset kannattaakin vääriä puolueita! 

HS-gallup | Hallituspuolueiden kannatus heikkenee edelleen: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010979341.html

Kommentit (843)

Vierailija
541/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ei kulje linja-autoa eli vakituiset laitoshuoltajat saa olla silloin töissä. 

Me voidaan tulla korkeintaan arkipäivinä klo 8.00-16.00 tuuraamaan laitoshuoltajien kesälomia sairaalaan.

Linja-autoja ei kulja iltaisin eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä. 

Ensimmäinen kesä, kun ansiosidonnais leikkaus on voimassa ja työttömät laittoi auton pois. 

Ja lisää punikin venkoilua ja mielipiteen muokkausta.  Sinä menet töihin vaikka pimeässä kontaten kun tulee tarpeeksi nälkä.

Ihan vihje, että sun ei kannata ottaa alkoholia juhannuksena, että et kompastu ja joudu sairaalan päivystykseen, missä ei ole laitoshuoltajaa.

Vakituiset voi ottaa saikkua juhannuksena, jos ne haluaa olla pienten lasten kans

Ihan vihje että sosialismi on siltikin sairaus.

Vierailija
542/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi Tuppurainen antoi Uniperin ilmaiseksi, nyt varmaan loput Fortumista. Saksalle? Ja annetaanko Euroopalle taas miljardien tukirahat vaikka itse ollaan jo veloissa?

Metsät menee seuraavaksi. Kesämökit ovat myös ylellisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ei kulje linja-autoa eli vakituiset laitoshuoltajat saa olla silloin töissä. 

Me voidaan tulla korkeintaan arkipäivinä klo 8.00-16.00 tuuraamaan laitoshuoltajien kesälomia sairaalaan.

Linja-autoja ei kulja iltaisin eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä. 

Ensimmäinen kesä, kun ansiosidonnais leikkaus on voimassa ja työttömät laittoi auton pois. 

Ja lisää punikin venkoilua ja mielipiteen muokkausta.  Sinä menet töihin vaikka pimeässä kontaten kun tulee tarpeeksi nälkä.

Ihan vihje, että sun ei kannata ottaa alkoholia juhannuksena, että et kompastu ja joudu sairaalan päivystykseen, missä ei ole laitoshuoltajaa.

Vakituiset voi ottaa saikkua juhannuksena, jos ne haluaa olla pienten lasten kans

Onneksi näiden sosialistiagitaattoreiden mielipiteenmuokkaus EI toimi. Menen yksityiselle terveysasemalle ja punikki menee nälissään töihin.

Vierailija
544/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä loistavia uutisia yhtään sellaisille ihmisille, jotka osaavat pitää huolen asioistaan ja turvata oman toimeentulonsa. Suomessa vain liian suuri osa kansasta on tottunut imemään valtion tissiä ja pitää itseisarvona sitä, että minkäänlaista vastuuta ei tarvitse itsestään ottaa. Sdp tulee kiskaisemaan verot tappiin ja lisäämään tulonsiirtoja, jolloin aivovuoto tulee kiihtymään ja me emme tule tästä suosta nousemaan. Mutta ei tosin millään muullakaan puolueella ole tarjota Suomelle mitään toimivaa ratkaisua. Ei kyllä hyvältä näytä.

Verotus  on  nyt  korkeimmillaan  10 vuoteen.

Vierailija
545/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen sopiminen on voimassa.

Nyt voi tehdä avoimia työhakemuksia ja laittaa tessiä alemman palkkatoiveen.

Vierailija
546/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisella sopimisella saa poiketa työehtosopimuksen palkoista ja lomista.

https://valtioneuvosto.fi/-/arviointineuvosto-paikallisen-sopimisen-vai…

Vierailija
547/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mitä huuhaata. Minä äänestän lompakolla kuten useimmat. Se puolue saa äänet joka saa minulle jäämään eniten viivan alle. Yleensä kokoomus koska omistan osakkeita ja olen pörssiyhtiössä töissä.-

Juu, kyllä me tiedetään, että kokoomuslaiset välittää vain itsestään. Meitä on kuitenkin olemassa muunlaisiakin hyväosaisia ihmisiä, jotka eivät IKINÄ äänestäisi oikeistoa - sdp on mun valinta, arvojen takia.

Minulle on arvo että Suomi menestyy ja vaurautta voidaan jakaa.. Sinun arvosi on että taskut tyhjennetään ja kaikki ovat köyhiä kuten sosialistimaissa ja Suomessa.

Vierailija
548/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
549/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi on pahan ideologia. Kannattaa katsoa Ylen ohjelma haastatelluista ihmisistä jotka ovat eläneet sosialismissa.

https://areena.yle.fi/1-71666107

Vierailija
550/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mitä huuhaata. Minä äänestän lompakolla kuten useimmat. Se puolue saa äänet joka saa minulle jäämään eniten viivan alle. Yleensä kokoomus koska omistan osakkeita ja olen pörssiyhtiössä töissä.-

Juu, kyllä me tiedetään, että kokoomuslaiset välittää vain itsestään. Meitä on kuitenkin olemassa muunlaisiakin hyväosaisia ihmisiä, jotka eivät IKINÄ äänestäisi oikeistoa - sdp on mun valinta, arvojen takia.

Minulle on arvo että Suomi menestyy ja vaurautta voidaan jakaa.. Sinun arvosi on että taskut tyhjennetään ja kaikki ovat köyhiä kuten sosialistimaissa ja Suomessa.

Turkkilaisessa parturissa hiustenleikkuu maksaa 10 euroa ja näyttivät hakevan kampaajaa, joka alkaa tekemään värejä, raitoja ja kiharoita.

Vierailija
551/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopalle oli iso helpotus kun 1990-luvulla sosialismin vankilassa eläneet kymmenet miljoonat ihmiset pääsivät vapauteen. Nyt täällä on hulluja jotka haluavat tuon sadistisen systeemin takaisin.

Vierailija
552/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisteilla puuttuu palapelistä palanen. Se miten yhteiskunta vaurastuu. Koska kapitalismi ja luokkaviha. Se on sosialismin valuvika. Siksi sosialismi ei koskaan menesty.

Vierailija
553/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä loistavia uutisia. Yhteiskunta, jossa on entistä vaikeampi rikastua ja entistä helpompi elää sosiaalituilla vie Suomen taloutta 180 väärään suuntaan. 

Vierailija
554/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hallitus on esittänyt 23.9.2024, että palkkatukea kohdennettaisiin pääministeri Petteri Orpon hallitusohjelman mukaisesti erityisesti yksityiselle ja kolmannelle sektorille."

https://valtioneuvosto.fi/-//1410877/hallituksen-esitys-palkkatuen-kohd…

Vierailija
555/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että ihmiset eivät pidä hyvinvointivaltion romuttamisesta. Leikkaukset, rakennusalan romahduksen salliminen, verojen korottaminen ja rikkaimman kymmenyksen suosiminen ovat kaikki vaikuttaneet negatiivisesti.

Työelämän vakaus on heikentynyt, mikä on muuttanut yhteiskuntaa huonompaan suuntaan. Turvaverkot on poistettu, ja uudet työelämämallit ovat hyödyttäneet vain harvoja, samalla kun työntekijöiden asema on heikentynyt.

Perussuomalaisten piti olla pienituloisten ja työntekijöiden puolella, mutta lopputuloksena on ollut konkursseja, työttömyyttä ja köyhyyttä. Työhön on pakko suostua millä ehdoilla tahansa. On vaikea ymmärtää, miksi jotkut pitävät tätä hyvänä asiana.

Vierailija
556/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hallitus on esittänyt 23.9.2024, että palkkatukea kohdennettaisiin pääministeri Petteri Orpon hallitusohjelman mukaisesti erityisesti yksityiselle ja kolmannelle sektorille."

https://valtioneuvosto.fi/-//1410877/hallituksen-esitys-palkkatuen-kohd…

Potkulaki tulee keväällä voimaan ja saa ottaa palkkatuella Pori tilalle. 

Hyvä

Vierailija
557/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulaki tulee voimaan keväällä ja saa ottaa porukkaa palkkatuella tilalle Porissa, Tampereella, Turussa ja Helsingissä ja kaikkialla Suomessa. 

Vierailija
558/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset saa enemmän voittoa, kun voi irtisanoa vakituisia ja ottaa palkkatuella uusia tilalle. 

Vierailija
559/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pankkien käy, kun tulee potkulaki ja vakituisia saa kohta irtisanoa helposti eikä ihmiset pysty maksamaan asuntolainoja pankille takaisin. 

Entä kuka uskaltaa ottaa uutta velkaa? 

Vierailija
560/843 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisteilla puuttuu palapelistä palanen. Se miten yhteiskunta vaurastuu. Koska kapitalismi ja luokkaviha. Se on sosialismin valuvika. Siksi sosialismi ei koskaan menesty.

Juuri näin. Sosialistien mielikuvissa jokainen voi maata kotona perseellään ja rahat otetaan "muilta". Sitten kun muutkin jäävät makaamaan kotiin ja eri mieltä olevat on tapettu tai ajettu ulos, niin ihmetellään että miksei kaupassa olekaan ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi