Loistavia uutisia! SDP rökälejohdossa!
Mannaa korville Hesarin happamuus gallupjutuissa! Kyllä v...uttaa kokoomusmediaa, kun ihmiset kannattaakin vääriä puolueita!
HS-gallup | Hallituspuolueiden kannatus heikkenee edelleen: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010979341.html
Kommentit (843)
Vierailija kirjoitti:
SDP alkaa olemaan kohta kaksi kertaa niin suuri puolue kuin perussuomalaiset.
Näin näyttää tosiaan käyvän. Emme pane pahaksemme.
Millä ihmeen perusteella joku väittää Hesaria kokoomusmediaksi?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se menee näin että hallituspuolueet saa heikoimmat arvosanat vallassa ollessaan. Ei siis mitään uutta. Typerää on tuo gallupeiden tekeminen joka toinen viikko.
On jo nähty, että SDP vallan kahvassa on Suomelle äärettömän vaarallista ja kallista. Seuraukset joutuu kärsimään meidän nuoret, jotka SDP:n holtittoman velanoton maksaa.
Kyllähän tämä hallitus teki ihan uuden ennätyksen. Rikkoi edellisen, joka oli myös heidän oma ennätys. Taisi olla sitä edellinenkin. Jossain kun menee tarpeeksi ajassa taaksepäin, tulee Sipilän hallitus.
Sipilän hallitukselta jäi 106 miljardia velkaa seuraaville hallituksille.
Tuo 106 miljardin velka on kertynyt 70 vuoden aikana, sitä ei ole Sipilä ottanut. Sipilä otti velkaa 4 vuoden aikana 6 miljardia. Sannan lopetettua v 2023 velkaa 156 172 miljardia. Perskokkareet otti ensimmäisen vuoden aikana velkaa 15,4 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se menee näin että hallituspuolueet saa heikoimmat arvosanat vallassa ollessaan. Ei siis mitään uutta. Typerää on tuo gallupeiden tekeminen joka toinen viikko.
On jo nähty, että SDP vallan kahvassa on Suomelle äärettömän vaarallista ja kallista. Seuraukset joutuu kärsimään meidän nuoret, jotka SDP:n holtittoman velanoton maksaa.
Kyllähän tämä hallitus teki ihan uuden ennätyksen. Rikkoi edellisen, joka oli myös heidän oma ennätys. Taisi olla sitä edellinenkin. Jossain kun menee tarpeeksi ajassa taaksepäin, tulee Sipilän hallitus.
Sipilän hallitukselta jäi 106 miljardia velkaa seuraaville hallituksille.
Tuo 106 miljardin velka on kertynyt 70 vuoden aikana, sitä ei
Väärin perskokkare hallitus otti velkaa yli 18miljardia e ensimmäisenä vuonna.
Missä ne rahat on mitkä on velkaa otettu, kun tavallinen kansa ei ole nähnyt masseista latin latia. Ja sitten tämä Trumpin perseen nuoleminen kun kaikki muut pohjoismaat on että fuck you, niin meillä ollaan lipittämässä oranssin ulosteen peräreikää ja runkataan näköjään kabineteissa ajatukselle jos amerikan pelle tulisi raiskaamaan meidän luonnonkin.
Vierailija kirjoitti:
En kannata millään tavalla nykyhallitusta. Mutta surullisinta minusta on tämä, että tietty kansan osa ei osaa ajatella edes oman nenän päähän saakka, vaan menee aina tuulen mukana. Nyt ovat SDP:n kannattajia, reilu vuosi sitten olivat Persujen jne. Eli eivät osaa itse ajatella sitä mitä puoluetta kukin oman elämäntilanteensa yms. vuoksi sitten kannattaisi äänestää. Lukevat vain kilkkiotsikoita ja pystyvät analysoimaan vain juuri sen hetken tunnelmat. Kansa on siis tyhmistynyt ja paljon.
Itse äänestän aina sen mukaan millaista elämäntilannetta itse tai läheiseni elävät, eli voin hyvinkin äänestää ensi vaaleissa esim. kokoomusta, SDP:tä yms, jos katson, että se on puolue, jonka ajatusmaailma vastaa eniten minun elämäntilannettani. Ei siis kannata mennä massan mukana ja kilkkiotsikoiden ja vaan oikeasti pitää miettiä mikä on omalta kannalta paras ratkaisu.
Sinä olet se ongelma äänestäjä. Sitä äänestyspäätöstä mietitään mikä on yleinen hyvä, miten tämä vaikuttaa yhteiskunnan heikoimmassa asemassa oleviin, ei niin että mitä minä nyt juuri siitä saan. Kyse on oikeudenmukaisuudesta. Olet läpeensä itsekäs ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne rahat on mitkä on velkaa otettu, kun tavallinen kansa ei ole nähnyt masseista latin latia. Ja sitten tämä Trumpin perseen nuoleminen kun kaikki muut pohjoismaat on että fuck you, niin meillä ollaan lipittämässä oranssin ulosteen peräreikää ja runkataan näköjään kabineteissa ajatukselle jos amerikan pelle tulisi raiskaamaan meidän luonnonkin.
Punikkisika menee nyt vaan hautaamaan mädän aatteensa historiaan, sosialismin aika on ohi.
-Mitä huuhaata. Minä äänestän lompakolla kuten useimmat. Se puolue saa äänet joka saa minulle jäämään eniten viivan alle. Yleensä kokoomus koska omistan osakkeita ja olen pörssiyhtiössä töissä.-
Juu, kyllä me tiedetään, että kokoomuslaiset välittää vain itsestään. Meitä on kuitenkin olemassa muunlaisiakin hyväosaisia ihmisiä, jotka eivät IKINÄ äänestäisi oikeistoa - sdp on mun valinta, arvojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kannata millään tavalla nykyhallitusta. Mutta surullisinta minusta on tämä, että tietty kansan osa ei osaa ajatella edes oman nenän päähän saakka, vaan menee aina tuulen mukana. Nyt ovat SDP:n kannattajia, reilu vuosi sitten olivat Persujen jne. Eli eivät osaa itse ajatella sitä mitä puoluetta kukin oman elämäntilanteensa yms. vuoksi sitten kannattaisi äänestää. Lukevat vain kilkkiotsikoita ja pystyvät analysoimaan vain juuri sen hetken tunnelmat. Kansa on siis tyhmistynyt ja paljon.
Itse äänestän aina sen mukaan millaista elämäntilannetta itse tai läheiseni elävät, eli voin hyvinkin äänestää ensi vaaleissa esim. kokoomusta, SDP:tä yms, jos katson, että se on puolue, jonka ajatusmaailma vastaa eniten minun elämäntilannettani. Ei siis kannata mennä massan mukana ja kilkkiotsikoiden ja vaan oikeasti pitää miettiä mikä on omalta kannalta paras ratkaisu.
<
Kaikki ovat itsekkäitä, myös kollektiivisilla aatteilla mielensä tuhonneet sosialistit. Markkinatalous on oiva järjestelmä tasapainottamaan itsekkyyden seurauksia.
Ei ole kyllä loistavia uutisia yhtään sellaisille ihmisille, jotka osaavat pitää huolen asioistaan ja turvata oman toimeentulonsa. Suomessa vain liian suuri osa kansasta on tottunut imemään valtion tissiä ja pitää itseisarvona sitä, että minkäänlaista vastuuta ei tarvitse itsestään ottaa. Sdp tulee kiskaisemaan verot tappiin ja lisäämään tulonsiirtoja, jolloin aivovuoto tulee kiihtymään ja me emme tule tästä suosta nousemaan. Mutta ei tosin millään muullakaan puolueella ole tarjota Suomelle mitään toimivaa ratkaisua. Ei kyllä hyvältä näytä.
Itse äänestän vasemmistoa joka on luvannut perua leikkaukset.
Ansiosidonnaista leikattiin ja laitoin auton pois eli nyt en voi tehdä enää vuorotyö sijaisuuksia, koska linja-autoja ei kulje aikaisin aamulla eikä myöhään illalla eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä.
Ei voi tehdä äitiysvapaan sijaisuuksia eikä kesälomatuurauksia jotka on vuorotyötä.
Minulla on työkkärissä ruksi ei autoa käytössä ja voin tehdä vain päivätöitä arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista leikattiin ja laitoin auton pois eli nyt en voi tehdä enää vuorotyö sijaisuuksia, koska linja-autoja ei kulje aikaisin aamulla eikä myöhään illalla eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä.
Ei voi tehdä äitiysvapaan sijaisuuksia eikä kesälomatuurauksia jotka on vuorotyötä.
Minulla on työkkärissä ruksi ei autoa käytössä ja voin tehdä vain päivätöitä arkisin.
Tarpeeksi kova nälkä kun tulee niin voit tehdä töitä missä ja milloin vain. Edes sosialismi ei silloin estä työhaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kova nälkä kun tulee niin voit tehdä töitä missä ja milloin vain. Edes sosialismi ei silloin estä työhaluja.
Ja sä voit hoitaa lapsesi itse.
Päiväkoti aukeaa klo 6.00 ja ensimmäinen linja-auto menee klo 7.30.
Että jos päiväkodista hoitaja jää äitiyslomalle eikä tulee hoitajaa tilalle niin voit sanoa, että tulet töihin vasta kun päiväkotiin tulee eka hoitaja klo 8.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä voit hoitaa lapsesi itse.
Päiväkoti aukeaa klo 6.00 ja ensimmäinen linja-auto menee klo 7.30.
Että jos päiväkodista hoitaja jää äitiyslomalle eikä tulee hoitajaa tilalle ni
Uliuli punikkiagitaattorisika. Sosialismi on sairaus ja sinä olet todiste miksi niin on.
Juhannuksena ei kulje linja-autoa eli vakituiset laitoshuoltajat saa olla silloin töissä.
Me voidaan tulla korkeintaan arkipäivinä klo 8.00-16.00 tuuraamaan laitoshuoltajien kesälomia sairaalaan.
Linja-autoja ei kulja iltaisin eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä.
Ensimmäinen kesä, kun ansiosidonnais leikkaus on voimassa ja työttömät laittoi auton pois.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena ei kulje linja-autoa eli vakituiset laitoshuoltajat saa olla silloin töissä.
Me voidaan tulla korkeintaan arkipäivinä klo 8.00-16.00 tuuraamaan laitoshuoltajien kesälomia sairaalaan.
Ensimmäinen kesä, kun ansiosidonnais leikkaus on voimassa ja työttömät laittoi auton pois.
No, ihmiset voi olla kusessa ja oksennuksessa juhannuksena päivystyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää punikin venkoilua ja mielipiteen muokkausta. Sinä menet töihin vaikka pimeässä kontaten kun tulee tarpeeksi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää punikin venkoilua ja mielipiteen muokkausta. Sinä menet töihin vaikka pimeässä kontaten kun tulee tarpeeksi nälkä.
Ihan vihje, että sun ei kannata ottaa alkoholia juhannuksena, että et kompastu ja joudu sairaalan päivystykseen, missä ei ole laitoshuoltajaa.
Vakituiset voi ottaa saikkua juhannuksena, jos ne haluaa olla pienten lasten kanssa kotona.
Takinkääntöhän on ollut persujen laipälaji alusta saakka. Ehkä klassikoksikin muodostunut on purran vaaliemävale: Köyhiltä ei leikata, jota kannattajat juhlii.