Juon nyt Clippers-kaakaota - mitä teillä mukissa?
Mitä teillä mukissa?
Mulla lämmintä maitoa ja Clippers-kaakaota.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eikse ole Clipper, se joka on kauniissa purkissa. Se on hyvää. Mä join äsken ison lasin vettä, kun tulin saunasta.
Juu on. :) Kuulostaa mukavalta, saunailtamat siellä. :)
Viimeksi teetä ja vettä myös. Jos juon kaakaota, se on Fazun kaakao. Ei tarvitse kuin vesi lisätä
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi teetä ja vettä myös. Jos juon kaakaota, se on Fazun kaakao. Ei tarvitse kuin vesi lisätä
Olen kanssa joskus juonut Fazerin kaakaota, mutta tykkään itse että kaakao tehdään maitoon, saa samalla kalsiumia ja mitä hyvää maidossa onkaan. Mulla on teejuttuja illaksi, ne teen kiehuvaan veteen, ei maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parasta vesijohtovettä.
Kuulostaa harvinaisen hyvältä, täällä ei ole niin hyvää vesijohtovettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta valittaa eteenpäin, että pitäisikö jotain tehdä. Tuo meidän vesi on näet THL:n verrokkivesi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mukissa Pukka T.
Minkämakuista se on, onko hyvää?
Hetkinen, mulla on täällä (teehylly lähellä) Pukka Night Tea, olen semmoista juonut joskus.
Lämmintä mustaherukkamehua. Kunnon räkätautia pukkaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta valittaa eteenpäin, että pitäisikö jotain tehdä. Tuo meidän vesi on näet THL:n verrokkivesi.
No en jaksa. :) Teen vaan niin että kiehautan veden ja lisään lähdevettä pullosta. Jotkuthan hommaa semmosen suodatinlaitteen, mutta se tarvii asentaa. Ei tää nyt huonoa ole tää vesijohtovesi, mutta ei mitään laatuvettäkään, varmaankaan. Oli miten oli, mutta ihan kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä mustaherukkamehua. Kunnon räkätautia pukkaa :(
Tsemppiä siihen! Nyt olis hyvä, kun sulla olisi Vicks Vaporubbia, jota hieroa jalkapohjiin ja vähän kaulaan, sitten sukat jalkaan ja nukkumaan. :) Tai jos on valkosipulia, niin vanhanajan keino olisi vetää valkosipulisukat jalkaan: teet pientä valkosipulisilppua ja sitten vedät niitä varpaiden väleihin ja sukat päälle, nukkumaan.
Kaakaoista puheenollen, muistaako kukaan sitä ihanaa kaakaota mitä oli huoltoasemilla sellaisessa automaatissa ainakin ysärillä? Siihen tuli sellainen vaahto päälle.
Ja siis saako tuota jostain vielä? Mieluiten kotiin.
Vahvaa vihreää teetä jossa sitruunaa ja hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vahvaa vihreää teetä jossa sitruunaa ja hunajaa.
Eikös tuo valvota myöhällä juodessa? Mulla on sellainen muistikuva, että vihreä tee on kahviakin pahempi valvottaja. Itse juon ilta aikaan vain rooibosta, jos tekee mieli jotakin teen kaltaista.
vahvaa Karhu-olutta...lähtee päivä käyntiin..
Vierailija kirjoitti:
Kaakaoista puheenollen, muistaako kukaan sitä ihanaa kaakaota mitä oli huoltoasemilla sellaisessa automaatissa ainakin ysärillä? Siihen tuli sellainen vaahto päälle.
Ja siis saako tuota jostain vielä? Mieluiten kotiin.
Tazza?
Indian chai -teetä maitolorauksella
Eikse ole Clipper, se joka on kauniissa purkissa. Se on hyvää. Mä join äsken ison lasin vettä, kun tulin saunasta.