Ihastunut työtoveriin
Hei,
Tämä on klassinen tarina: naimissa oloa kohta seitsemän vuotta ja yksi lapsi ja tällä hetkellä tunteet ovat kohdistuneet työtoveriin, joka on seitsemän vuotta nuorempi (mies).. Takana hänen kanssaan viime kesästä jatkunutta flirttiä (lounastettu, juteltu pitkiä aikoja kahdestaan melko henkilökohtaisista asioistakin, vitsailtu yms. yms) ja noin kuukausi sitten työpaikan juhlissa asiat pääsivät hiukan riisttäymään käsistä: pientä suukottelua, halimista jne.. Tän tapahtuman jälkeen olemma lounastaneet muutamia kertoja ja hän (mies) on pyytänyt kanssaan illanviettoon yms. muutamia kertoja. Mies asuu itse avoliitossa, ollut jo yhdeksän vuotta..
Olen aivan järkyttävän ihastunut häneen, mutta tähän mennessä järki on jollain tavalla pysynyt päässä.. Tottakai minulla on syyllinen ja paha olo suukottelusta hänen kanssaan (hän olisi halunnut jatkaa vielä loppuun saakka), koska olemme mieheni kanssa sopineet ettemme petä toisiamme (suukkokin on tavallaan pettämistä). Mutta, miten saan tämän työverini pois mielestäni ja pystyn keskittymään omaan avioliittooni?
Onkohan täällä kohtalotovereita, joilla olisi antaa vinkkiä? Tosi vaikeaa leikkiä, että kaikki on hyvin...
ollut juttua täällä pari viime kk aikana useasti.
itse vähän samassa veneessä, mutta me on sovittu, että ei olla fyysisessä tekemisessä keskenämme.