Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynsistä.

Vierailija
02.03.2007 |

Täällä varmaan tiedetään rakennekynsistä. Eli ensimmäistä kertaa olen ottamassa, mutta millaiset kannattaisi ottaa? (Eikös niitä ole erilaisia?) Miksi? Ja mikä on noin hinta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täältä löytyisi asiantuntijoita. :(

Vierailija
2/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat kaikkein parhaat omille kynsillesi.

Lisäksi kannattaa olla tarkka että menet jollekin taitavalle tekijälle, nimittäin eroja todellakin on! Toisilla huoltoväli voi olla vain pari viikkoo, kun parhailla se saattaa venyä jopa kuuteen viikkoon.

Hinta vaihtelee tosi paljon, ehkä semmonen 80-100e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin että olet kuudessa minuutissa jo menettänyt hermosi palstalaisiin, niin sanon vain että älä ota, kärsivällisyytesi ei riitä niiden kanssa.

Vierailija
4/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää käyttöä. Ja tosiaan huolto tärkeä.

Vierailija
5/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun luin että olet kuudessa minuutissa jo menettänyt hermosi palstalaisiin, niin sanon vain että älä ota, kärsivällisyytesi ei riitä niiden kanssa.

ap

Vierailija
6/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut juuuri tuollaista kommenttia että toiset tykkää toisenlaisista. Mistä minä saisin selville mitkä sopisi mulle parhaiten? Ap ja elämää suuremmat ongelmat.

Vierailija
7/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut molemmat sekä geeli että akryllit. Olen akryllien puolella, sopi minun kynsille paremmin, joita oikeastaan ei edes ole.

Vierailija
8/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan tosi huonot omat kynnet, niihin ei ole auttanut mitkään kuurit (kalkki yms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi