Tunnetko jonkun pahan ihmisen
minä tiedän, hän oli samassa työpaikassa vuonna 2014. Nainen ja hänellä on neljä lasta, koiria, kissoja ja paljon velkaa joka puolelle. Hän juo joka ilta, polttaa ketjussa. Mutta mikä kauheinta: hän ei huolehdi lapsistaan ollenkaan, vanhin lapsi joka on poika niin koetti huolehtia nuoremmista sisarruksista. Nythän he ovat jo teinejä mutta silloin olivat pieniä lapsia, vanhin oli silloin 13 vuotias. Nyt luin Turun sanomista kuinka oli huijannut muistisairaalta vanhukselta yli 60 000 euroa, HENKILÖKOHTAINEN avustaja, heh. Näillä lapsilla oli kaikilla pahoja ongelmia, joka päivä soittivat hoitopaikoista, että lapsi saa raivokohtauksia yms. Kotona lapsilla ei ollut mitään virikkeitä, kuulemma istuivat sohvalla vain.Tuli mieleen, että mitähän näistä lapsista on tullut.
Kommentit (42)
Voisiko mummo auttaa lapsia tai kummi. Täti. Joku. Ei lapset pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
minä tunnen yhden: nainen joka synnytti lapseni
siis sinä itse vai oletko adoptoinut?
Tämähän tapahtui 11 vuotta sitten. Varmaan mummokin jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mummo auttaa lapsia tai kummi. Täti. Joku. Ei lapset pärjää yksin.
Nehän ovat aikuisia nyt, höppänä.
Tiedän monta ja sen suoraa sen myös heille sanonut että ovat pahoja
En tunne henkilökohtaisesti mutta hän on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen, diktaattori ja murhaaja eräästä itämaasta.
Uutisissa kerrotaan todella paljon pahoista ihmisistä.
En usko tällaiseen pahuuteen. Uskon kyllä, ettei kaikista ole huolehtimaan lapsista, tai eläimistä tai aikuisista ihmisistä. Sadisteja riittää.
Joillain ongelmat kasautuu. Loppujen lopuksi se pieni ihminen siellä suuren ongelmavyyhdin sisällä ei välttämättä olekaan niin paha. Kaikelle on selityksensä. Jokaisessa ihmisessä on myös hyvää.
Jos teot ei ole pahoja, kaikille on täällä paikkansa.
Naapurin akka on valehteleva narsisti joka pieksee miestä samaan aikaan kun lapsi paikalla
Oon töissä isossa yrityksessä. Pomoni on uhkaillut useampaa tyyppiä ilman syytä väkivallalla, potkuilla ja saanut valituksia kaikenlaisista touhuistaan. Nyt te sanotte, että ei missään työpaikalla voi nykyaikana tämmöstä olla, mut onpa vaan. Pomon pomo ja pomon pomon pomo ei tee mitään asialle. Mitä tekisitte?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on PAHA, Ted bundy.
Tiedän mutta en ole päässyt tuntemaan. Ensimmäisenä tuli mieleen kaksi ihmistä jotka ovat pahoja ihmisiä mutta en ole päässyt tuntemaan heitä koska he ovat tehneet niin pahaa että he eivät kestä edes itseään ja sen kautta ne eivät ole kestäneet minuakaan ja nämä kaksi henkilöä ovat sanoneet törkeämmin kuin minun lääkärit ja hoitajat että tarvitsen lääkkeitä. Olen hoidossa ja tarvitsen kyllä lääkkeitä mutta jotain rajaa hei! Nämä kaksi pahaa henkilöä luultavasti ajattelevat myös että tämän kommentin takia minulle pitäisi antaa injektiö. Nämä 2 henkilöä ovat näännyttäneet minua homolla tavalla
Vierailija kirjoitti:
faija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faija?
Jotain rajaa hei!
Lopettakaa jo toi toverien tapa läsyttää suomea ja olkaa nyt edes itsellenne oikeudenmukaisia tookkereita jookkereiden sijaan. Toker on tunnollinen pilvenpolttajan nimitys tookkerit jättäkää jookkeri
Vierailija kirjoitti:
En usko tällaiseen pahuuteen. Uskon kyllä, ettei kaikista ole huolehtimaan lapsista, tai eläimistä tai aikuisista ihmisistä. Sadisteja riittää.
Joillain ongelmat kasautuu. Loppujen lopuksi se pieni ihminen siellä suuren ongelmavyyhdin sisällä ei välttämättä olekaan niin paha. Kaikelle on selityksensä. Jokaisessa ihmisessä on myös hyvää.
Jos teot ei ole pahoja, kaikille on täällä paikkansa.
Jotkut ovat kuin tiivistyneet itse pahuudesta, ei ole mielellisesti muuta tarkoitusta kuin aiheuttaa jotain pahaa. Joko suunnitelmallisesti, tai sopivan tilaisuuden tullen. Sitten on ne muut epävakaat, impulsiiviset, sosiopaattipiirteiset. Niille voi löytyä selitys psykiatriasta. Onhan toisaalta niitä jotka ovat ns. hyviä ja lempeitä niin pitkälle kuin mahdollista. Ääripäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.
Tunnen. Ensimmäinen tyttöystäväni. Vähintään narsisti, mahdollisesti sosiopaatti. Patologinen valehtelija, tunteeton, julma, pettäjä, väkivaltainen, manipuloiva.
Ja en halua kuulostaa kliseiseltä katkeralta eksältä. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa muista existäni enkä pidä ketään muuta kuin tuota yhtä edellä mainittua ihmistä aidosti pahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.
Niitä kyllä kerrotaan mutta itseisarvolla, unohtaen että Jeesus syntyi vuonna 0 rikkaampana kuin apinoiden itseisarv0