Mitä deodoranttia käytät?
Kommentit (65)
Hikoan kainaloista. Ja en oikeastaan muualta. Pakko käyttää dödöä ettei tule hikiläikkiä kainaloon Hyi. Ja joku väitti ettei normaalipainoinen tarvitse dödöä. Aloin hikoilla kainaloista teininä ja painoa oli 49kg melkein 3kymppiseksi asti niin tuskin oli läskin vika.
Toistaiseksi paras minulle
Rexona 45ml Maximum Protection Sport Strength
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kaikki ei dödöä käyttävät julistaa ettei oma hiki haise. Keitä ne on ne työpaikkojen hikihaisulit?
Ei käytetä dödöä ja keinokuituvaatteet pestään 15-40 asteessa, yöks mikä yhdistelmä.
Lähes kaikilla Korealaisilla ja itä-aasialaisilla on ABCC11-geeni joka vaikuttaa niin, että ihmisellä puuttuu kainaloista hikeen yhdistyvä kemikaali jota bakteerit käyttävät ravinnokseen tuottaen hienhajua. Eurooppalaisista n.2% on sama geeni.
Itse olen myös onnekas. Myös 18v pojallani on ilmeisesti tämä geeni, koska en ole ikinä haistanut hänellä hienhajua.
Lidlin. On halpaa mutta kutittaa kainaloita.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Nuud luonnondödöä, tosi hyvä tuote, ei alumiinia tietenkään mutta ei myöskään soodaa, mitä on usein luonnondödöissä.
Tämä! Huipputuote.
Triple Dry, otan syöpäriskin paljon mieluummin kuin vuosien kainalohien hajun. Sitä paitsi se alumiini aiheuttaa syöpää-tutkimus kumottiin.
Garrier mineraali , ultra dry 48hr, k-supermarketista ostan.
Inget som man köper från matbutiken.
Oon käyttänyt kristallikiveä jo kohta 20v enkä luovu. Paras asia, mitä voi kainaloihinsa laittaa.
Dermosil E-Vitamin sarjan pinkki puikko. Alumiiniton, mieto tuoksu. Suosittelen.
Siinä on soodaa, emulgaattoreita ja liuotinta.
Se että joku on alumiiniton, ei tarkoita sitä että siinä ei ole muita kemikaaleja.
Otan sormiin joululahjaksi saatuja ja nurkkiin jääneitä vihreitä kuulia ja länttään siitä kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla Korealaisilla ja itä-aasialaisilla on ABCC11-geeni joka vaikuttaa niin, että ihmisellä puuttuu kainaloista hikeen yhdistyvä kemikaali jota bakteerit käyttävät ravinnokseen tuottaen hienhajua. Eurooppalaisista n.2% on sama geeni.
Itse olen myös onnekas. Myös 18v pojallani on ilmeisesti tämä geeni, koska en ole ikinä haistanut hänellä hienhajua.
Mulla on myös tuo sama ja 19-vuotiaalla pojallani todennäköisesti myös, kahdella muulla lapsella ei. Ja nyt kun mietin, niin lapsuudenperheestäni ei kukaan haise koskaan hielle.
Joo ei elämästä selviä hengissä.