Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä deodoranttia käytät?

Vierailija
21.01.2025 |

Saa kehua/ moittia omaa dödöä🙂

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alumiinitonta luonnondeodoranttia.

Vierailija
22/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triple dry. Ei tarvitse laittaa kuin pari kertaa viikossa. 

Etkö sä pese kainaloitasi kuin pari kertaa viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naapurikaan ei käytä dödöä. Sen kyllä haistaa. Oikea hien käry. Varmaan kiva työkaveri. 

Vierailija
24/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonyrtti dödööö, en halua kainaloon alumiinia, se kun on yksi rintasyöpäriski.

Vierailija
25/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinen stickejä - täyttävät useinmiten tarkoituksensa ilman, että kainalonahkat kirkuvat punaisina ja tuoksu on yleensä miellyttävän neutraali - nyt on tosin menossa Obsession, joka odööriltään vähän räyhäkkäämpi.

Vierailija
26/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triple dry. Ei tarvitse laittaa kuin pari kertaa viikossa. 

Etkö sä pese kainaloitasi kuin pari kertaa viikossa?

Ei sitä tarvitse käyttää joka pesun jälkeen.

Vierailija
27/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin pari kk sitten, että olen käyttänyt 45 vuotta turhaan deodoranttia. Lähdimme reissuun ja unohdin dödön kotiin, en myöskään viitsinyt/muistanut ostaa kohteesta uutta.  Sen kolmen viikon reissun aikana tajusin, että mun hiki ei haise ja itseasiassa en ole koskaan haistanut, että kainaloni haisisivat hielle. Olen käyttänyt dödöä vain sen takia, että niin kuuluu tehdä. Ja joo, olen itse tosi tarkkanenäinen haistamaan hien ja mun perhe kyllä ilmoittaa heti jos jollain on hajuhaittoja.  Yksi päivä salilla ollessani ajattelin jo, että nyt mun kainalot haisee oikeasti hielle, mutta hajun lähde olikin toinen salilla olija. 

Vierailija
28/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju riippuu paljon siitä mitä syö luonnollisesti. Myös nestetasapaino ja ph-tasapaino vaikuttaa. Missään nimessä ei kannata käyttää alumiinidödöjä, monissa perus dödöissä on alumiinia, myrkky.

Vierailija
29/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Laveran Natural Invisiblea. Itse asiassa mulla on mieheni kanssa yhteinen deodorantti. Joku mainitsi tässä ketjussa Nuudin, mun on pitänyt sitä kokeilla jo pitkään, mutta ei ole sattunut tulemaan ikinä kaupassa vastaan.

Vierailija
30/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käyttelen kokeiluun ostettuja pois enkä tiedä vielä, mitä ostan seuraavaksi, koska kaikki ovat epäsopivia tavalla tai toisella. 

Rexonaa kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni tällä kokeilukierroksella ja en enää ihmettele, miksi olen kuullut niin monia varoituksia siitä. Silloin tällöin käytettynä menettelee, mutta pidemmässä päivittäisessä käytössä iho alkaa kuoriutua riekaleina. 

Vierailija
31/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuud on hyvä, voide on parempi. Eikä ole soodaa. Tilaan sen aina ulkomailta, halvempi.

Vierailija
32/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään halveksimatta, mutta normaalipainoinen ei dödöjä tarvitse.

Vierailija
33/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa hifistellä eikä ole varaakaan. Ostan halvinta mikä marketissa kulloinkin on tarjouksessa. Rollonia pääsääntöisesti. Rexona, palmolive, garnier. Sama shampoossa ja saippuassa, tarjousten mukaan.

Vierailija
34/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin pari kk sitten, että olen käyttänyt 45 vuotta turhaan deodoranttia. Lähdimme reissuun ja unohdin dödön kotiin, en myöskään viitsinyt/muistanut ostaa kohteesta uutta.  Sen kolmen viikon reissun aikana tajusin, että mun hiki ei haise ja itseasiassa en ole koskaan haistanut, että kainaloni haisisivat hielle. Olen käyttänyt dödöä vain sen takia, että niin kuuluu tehdä. Ja joo, olen itse tosi tarkkanenäinen haistamaan hien ja mun perhe kyllä ilmoittaa heti jos jollain on hajuhaittoja.  Yksi päivä salilla ollessani ajattelin jo, että nyt mun kainalot haisee oikeasti hielle, mutta hajun lähde olikin toinen salilla olija. 

Mä en käyttänytkään deodoranttia ennen kuin tuossa ennen neljääkymppiä hiki alkoi haistan jonkin verran, siitä lähtien olen käyttänyt.

Vierailija
35/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajusteetonta aniperspiranttia Batsia. On hyvä ja tehokas.

Vierailija
36/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuud täälläkin. En halua kemikaaleja kehoon.

Ei muutkaan halua kemikaaleja. Pelkkä deodorantti ei vain toimi kaikille, jolloin on pakko olla antiperspirantti. Luomua tietysti voi testailla edelleen, vielä ei ole täydellistä ollut.

Vierailija
37/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hajusteetonta aniperspiranttia Batsia. On hyvä ja tehokas.

Siis antiperspiranttia.

Vierailija
38/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaikki ei dödöä käyttävät julistaa ettei oma hiki haise. Keitä ne on ne työpaikkojen hikihaisulit? 

Vierailija
39/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy 72h

Vierailija
40/65 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa mitä kemikaaleja tungette kainaloon, ne imeytyy kehoon. Joka päivä alumiinia kainaloon, suuhun fluoria, meikeissä vaikka ja mitä jne... Alumiini ei poistu kehosta, fluori on hermomyrkky....