Milloin viimeksi ostit Fazerin suklaalevyn?
Kommentit (45)
Viime viikolla Tokmannissa oli kaksi kuudella eurolla, toinen on vielä syömättä.
Viikko sitten. Vein sairaslomalla olleelle työkaverille.
Pari viikkoa sitten, yhden turkinpippurilla CM:stä, 1,5€.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa ostin joululahjaksi parit Fazerin suklaalevyt läheisille :)
Big time spender 🤑
Jouluna. Sen jälkeen pidin suklaapaussin. Voiskin taas ostaa.
Tänään. Ostan aina Fazerin suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista. Joulukuussa tuli niin paljon suklaata lahjaksi, että ei tarvitse vähään aikaan ostaa :D
Minä sain joululahjaksi kaksi rasiaa. Toinen oli 800 grammaa ja toinen 500. Lisäksi ostin itse rasian, joka oli 300 grammaa. Viimeiset konvehdit söin loppiaisena.
Valitsen nykyään mieluummin marabun kuin fatserin.
Pari viikkoa sitten ostin turkinpippurisuklaalevyn kun ne oli alennuksessa. Oli aika pahaa, en tule ostamaan uudelleen.
Mutta milloin viimeksi ostit kondomin? Itse ostin paketin joulukuussa, enkä huomannut että puoliso näkee ostokset kun rinnakkaiskortti.
Ostin miehelle lahjaksi suklaata pian neljä vuotta sitten, jokin Fazerin levytarjous.
Vierailija kirjoitti:
Mutta milloin viimeksi ostit kondomin? Itse ostin paketin joulukuussa, enkä huomannut että puoliso näkee ostokset kun rinnakkaiskortti.
Kun täytin 18 vuotta 1977. Vieläkin ovat käyttämättä. Ei ole sattunut kohdalle sopivaa partneria.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen nykyään mieluummin marabun kuin fatserin.
Haluat tukea venäjää, vaikka syömällä huonompaa suklaata?
Lakkasin ostamasta, kun hinta ylitti kipurajan. Mitä se olis ollut, vajaa vuosi sitten ehkä.
Lauantaina, ja tänään kävin Cittarissa enkä muistanut tota tarjousta.
Eilen, Fazer, kokonaisia hasselpähkinöitä suklaalevy.
Pari päivää sitten makso vaan 2,20 euroo makusuklaa levy, ihan jees.
Joulukuussa ostin joululahjaksi parit Fazerin suklaalevyt läheisille :)