Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin teillä masu pullahtanut esiin ja äitiysvaatteet käyttöön?

02.03.2007 |

hei!

minulla rv vasta 7+1 ja iltasin turvottaa jo kovasti. viikonloppuna juhlat ja hirveä pähkäily mitä pukea päälle :/

missä vaiheessa teillä muilla se " oikea vauvamaha" pullahtanut esiin?

muistan että esikoisen kanssa aloin käyttämään äitiysvaatteita vasta rv20+.. siis silloin odotin vain yhtä vauvaa..

kävin juuri ultrassa ja siellä tyyppien sydämen hakkasivat kovaa kyytiä ;)

t. edelleen oireeton mamma76

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosi varhaisessa vaiheessa minun masu pullahti. Tämä on minun kolmas raskaus ja ensimmäinen kasoisraskaus.

Seuraavalla viikolla kävin ostamassa ensimmäiset mammahousut, kun omat alkoi jo niin ahdistamaan mahan kohdalta.

Nyt onkin jo maha ihan mukavan kokoinen.

Nuksuli 18+4

Vierailija
2/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin kyselin samaa asiaa raskauden alussa... mulla alkoi selvästi näkymään vasta siinä 20 vkon tienoilla, titenkin pieni pömppö oli sitä ennen mut sen pysty vielä hyvin salaamaan jos halus. Varmaan rv22-24 ei mahtunu enää omat housut jalkaan, käytin tosi matalia housuja sen takia meni omat niin kauan. Paitoja on käytössä vieläkin ihan tavallisia pitkiä malleja, ja muutama äitiyspaitakin.

Nyt siis olen rv32+3 ja lapsukaiset ihan normaalisti kasvanut ja ensimmäinen raskaus mulle. En ole paisunut mitenkään suureksi vaikka kaksi onkin tulossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv10 oli sellainen on/off -maha. Välillä iso, välillä ei. Lopullinen vauvamaha pullahti rv12, jolloin käytin sitten jo pelkkiä äitiysvaatteita. Esikoisen aikaan siirryin äitiysvaatteisiin rv16.

Vierailija
4/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä oli eka raskaus, alkoi maha näkyä nopeasti. Olen aina tosin ollut hyvin litteä, joten ehkä sekin vaikutti, että monet huomasivat jo rv 10. Joskus rv25 paikkeilla xl-kokoiset äitiysvaatteet eivät yltäneet peittämään mahaa, vaikka ennen raskautta olin pikemminkin xs-kokoinen. Maha oli koko ajan aivan edessä eikä takaapäin näkynyt oikeastaan mitään.

Juuri pari päivää sitten löysin suurimmat mammahousuni, joita käytin ihan loppuvaiheessa. Ne oli suunnilleen repeämispisteessä silloin, mutta nyt mahduin toiseen lahkeeseen:)

Vierailija
5/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä se vieläkään mikään jätti-iso ole, vaikka viikkoja kasassa tasan 30.

Monet tutut ovat selvästi jopa pettyneitä mut nähdessään: " ai sulla on noin pieni masu! Vaikka kaksoset tulossa.." Vauvat ovat ihan normaalikokoisia ja hyvin kasvaneita. Tämä on mun eka raskaus joten se varmaan vaikuttaa. Masu on tosi kova ja pinkee, sf-mitta tällä viikolla oli 32.